ال کلاسیکوی جهنمی؛ فراتر از یک فینال!

روزنامه‌ های جاپ اسپانیا به استقبال ال‌ کلاسیکو رفتند.
کدخبر (156757) | 28 اسفند 1401 | ساعت 12:31
0 48
ال کلاسیکوی جهنمی؛ فراتر از یک فینال!
روزنامه‌ های جاپ اسپانیا به استقبال ال‌ کلاسیکو رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، حساس‌ترین دیدار هفته بیست وششم لالیگا و شاید مهم‌ترین بازی فصل را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهند کرد.

بارسایی‌ها در فاصله ۱۳ هفته تا پایان مسابقات لیگ اسپانیا با ۶۵ امتیاز صدرنشین هستد و رئالی‌ها با اختلاف ۹ امتیازی در تعقیب آن‌ها. پیروزی آبی‌واناری‌ها در این دیدار می‌تواند فرار بزرگ شاگردان ژاوی به سمت قهرمانی باشد و نتیجه عکس آن نیز رنگ‌گرفتن آرزوهای شاگردان آنچلوتی برای تعقیب رقیب دیرینه خواهد بود.

روزنامه‌های اسپانیایی نیز به استقبال این دیدار بزرگ رفته‌اند و تیترها و مطالب صفحه نخست خود را به آن اختصاص داده‌اند.

روزنامه مارکا چاپ مادرید با انتشار تصویری از وینیسیوس و لواندوفسکی، ستارگان خط حمله رئال مادری و بارسلونا تیتر زد: بیشتر از یک فینال.

روزنامه دیگری مادریدی یعنی as نیز تصویری از تمرینات شاداب رئالی ها پیش از ال کلاسیکو را روی جلد برد و نوشت: آخرین گلوله. روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا نیز تصویری از ماشین گلزنی لهستانی بارسایی‌ها را روی جلد منتشر کرد و نوشت: ارزش یک لیگ را دارد. روزنامه اسپورت هم تصویری تمام بارسایی را روی جلد برد و نوشت: امروز، بیشتر از همیشه... زنده‌باد بارسا. روزنامه گرافیکو نیز جدال امشب را به یک بازی شطرنج توصیف کرد و نوشت: کیش و مات؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...