Top G علیه CR7 ؛ اندرو تیت در نزدیکی ثروت کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو به طور قابل توجهی از اندرو تیت ثروتمندتر است.
کدخبر (156474) | 28 اسفند 1401 | ساعت 11:06
0 432
Top G علیه CR7 ؛ اندرو تیت در نزدیکی ثروت کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو به طور قابل توجهی از اندرو تیت ثروتمندتر است.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت ، قهرمان سابق کیک بوکسینگ که حالا به یک کارآفرین تبدیل شده و کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تمام دوران، دو نام شناخته شده در دنیای ورزش و تجارت هستند. در حالی که هر دو چهره در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند، بسیاری از هواداران آنها ثروت این دو ورزشکار سرشناس را با یکدیگر مقاسه می‌کنند.

کریستیانو رونالدو ثروتمندتر است یا اندرو تیت ؟

برای مقایسه ارزش خالص دارایی اندور تیت و کریستیانو رونالدو، ابتدا باید به مشاغل و سرمایه‌گذاری‌های مالی مرتبط به آنها نگاهی بیندازیم. اندرو تیت در دنیای کیک بوکسینگ نامی برای خود دست و پا کرد و چندین بار در مسابقات جهانی قهرمان شد و جوایز قابل توجهی به دست آورد. Top G بعدها به یک کارآفرین بزرگ تبدیل شد و چندین کسب و کار موفق را ایجاد و در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرد. Top G علیه CR7 ؛ اندرو تیت در نزدیکی ثروت کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های فوتبال است که در طول دوران حرفه‌ای خود عناوین و جوایز متعددی را کسب کرده است. او علاوه بر درآمدهایش از فوتبال، از فعالیت‌های تجاری مختلفی از جمله برند لباس و هتل زنجیره‌ای خود کسب درآمد داشته است. طبق گزارشات، ثروت خالص اندرو تیت حدود 350 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، در حالی که دارایی خالص کریستیانو رونالدو تقریباً 500 میلیون دلار برآورد می‌شود. این بدان معناست که رونالدو به طور قابل توجهی از تیت ثروتمندتر است. با این حال رونالدو درآمدش را هم از ورزش داشته و هم از سرمایه‌گذاری‌هایش اما در سوی مقابل اندرو تیت ثروت خود را در درجه اول به واسطه سرمایه گذاری‌های کارآفرینانه‌اش کسب کرده است. در حالی که اندرو تیت و کریستیانو رونالدو هر دو در دوران حرفه‌ای خود به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند، ارزش خالص رونالدو به طور قابل توجهی بالاتر از تیت است. با وجود ثروت و موفقیت تیت، او هنوز راه درازی برای رسیدن به سطح موفقیت مالی که رونالدو به دست آورده، در پیش دارد.

رد درخواست وثیقه توسط دادگاه برای اندرو تیت

چندی پیش اندرو تیت به همراه برادرش تریستان در رومانی دستگیر شد. پلیس از ماه آوریل سال قبل تحقیقات خود از اندرو تیت را به دلیل قاچاق انسان و تجاوز به عنف آغاز کرده بود. اندرو و تریستان تیت چندین ماه تحت تعقیب پلیس بودند اما بعدا ماموران ردپای این دو برادر را در رومانی گم کردند تا اینکه ویدیویی از اندرو در یوتیوب پخش شد و با همین سرنخ توانستند او را دستگیر کنند. حالا تیم حقوقی اندرو تیت پس از رد درخواست وثیقه او توسط دادگاه رومانی، ابراز ناامیدی کرده است.

Top G علیه CR7 ؛ اندرو تیت در نزدیکی ثروت کریستیانو رونالدو

این تصمیم که با موضع‌گیری اخیر دادگاه مبنی بر عدم اعطای حکم حبس غیرقانونی به تیت مطابقت دارد، پس از آن صادر شد که حکم قبلی دادگاه در ماه ژانویه، تمدید مدت بازداشت اولیه وی را تایید کرد. دلیل تمدید حکم بازداشت برادران تیت، این احتمال بود که آنها تلاش کنند از تحقیقات فرار و رومانی را ترک کنند و در کشورهایی که اجازه استرداد را نمی‌دهند، مستقر شوند. این خبر بحث‌ها و جنجال‌های بیشتری را در مورد بازداشت تیت به راه انداخته و بسیاری از هواداران و طرفداران او ناامیدی خود را از روند قانونی جاری ابراز کرده‌اند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...