ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست !

فرانک زین معتقد است که تنها راه شکست دادن بدنسازانی چون آرنولد شوارتزنگر که از نظر ژنتیکی قدرتمند هستند، تلاش سخت و مداوم است.
کدخبر (156388) | 27 اسفند 1401 | ساعت 23:15
2 968
ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست !
فرانک زین معتقد است که تنها راه شکست دادن بدنسازانی چون آرنولد شوارتزنگر که از نظر ژنتیکی قدرتمند هستند، تلاش سخت و مداوم است.

به گزارش سرخ نیوز، گفته می‌شود آرنولد شوارتزنگر به این دلیل به یک اسطوره بدنسازی تبدیل شده که ذاتا از نظر ژنتیکی برای این کار مناسب بوده است. این در حالی است که آرنولد شوارتزنگر هم به اندازه هر بدنساز دیگری سخت کار کرده تا به جایی که امروز در آن قرار دارد، برسد. در عین حال ژن‌های اتریشی به آرنولد شوارتزنگر در بدنسازی برتری داده و او را بالاتر از سایرین قرار داده است. ژن‌های خوبی که شوارتزنگر در بدن خود دارد، همان چیزی است که بسیاری از بدنسازان آرزویش را دارند اما این موضوع در مورد فرانک زین، قهرمان سه دوره مستر المپیا صدق نمی‌کرد. ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست!

رقابت آرنولد شوارتزنگر و فرانک زین

فرانک زین یکی از سه بدنسازی است که در مقطعی از دوران حرفه‌ای خود، موفق شد آرنولد شوارتزنگر را شکست دهد. به جز او، چستر یورتون و سرجیو اولیوا دیگر بدنسازانی بودند که در رقابت شانه به شانه موفق شدند از سد غول بدنسازی دهه 70 میلادی عبور کنند. در حالی که دنیای بدنسازی به ژنتیک و ژن بدنسازان اهمیت زیادی می‌دهد، زین به برتری ژنتیکی اعتقادی ندارد. زین می‌گوید برای غلبه بر آنهایی که ژن‌های برتر و بهتری دارند، راه‌هایی وجود دارد که او به این راهکارها دست یافته است. ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست! ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست! تناسب اندام فرانک زین یکی از مورد تحسین‌ترین فیزیک‌های بدنی در دنیای بدنسازی بود. با این حال زین خودش اذعان دارد که از نظر ژنتیکی برتری خاصی نسبت به رقبایش نداشته است. با این حال او علی رغم کاستی‌هایی که از نظر ژنتیکی داشت، توانست بدنسازانی از جمله آرنولد شوارتزنگر را که به دلایل ژنتیکی نسبت به هم نسلان خود برتری داشتند، شکست دهد. ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست!

فرانک زین راز شکست دادن آرنولد شوارتزنگر را فاش کرد

زین در پست اخیر خود در اینستاگرام، دو نکته کلیدی برای رسیدن به دوران اوج و شکست چنین رقبایی را عنوان کرد که شامل سخت کوشی و ثبات بود. زین با به اشتراک گذاشتن عکسی از روزهای اوج خود نوشت:
بسیاری از بدنسازان ژن‌های بهتری دارند، اما اگر سخت و مداوم کار کنید، می‌توانید از آنها بهتر عمل کنید.

ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست!

فرانک زین 80 ساله هنوز هم قدرتمند است

زین حتی پس از چند دهه دور بودن از صحنه رقابت، همچنان شکل و فرم خود را حفظ کرده است. او اکنون در 80 سالگی هم با بیان تجربیاتش، به دنیای بدنسازی کمک کرده و الهام بخش بدنسازان است. او در طول این سال‌ها عقاید، فلسفه‌ها و اسرار خود را با بدنسازان جوان در میان گذاشته است. ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست! زین در یکی دیگر از پست های اینستاگرامی خود، هیکل عضلانی و کات خورده‌اش را به نمایش گذاشت. علاوه بر این، زین در مورد اینکه چقدر مهم است که منضبط و سازگار باشیم، صحبت کرد. به گفته زین رمز ساختن بهترین هیکل، از خود گذشتگی و ثبات است. علاوه بر این، زین معتقد است که با پایبندی به این دو مساله، می‌توان از بدنسازانی که دارای نعمت ژنتیکی اما تنبل هستند، پیشی گرفت. این اولین بار نیست و آخرین باری هم نخواهد بود که قهرمان 3 دوره مستر المپیا، بر اهمیت سخت کوشی و ثبات تاکید می‌کند. ژن خوب ؛ بدنسازی که طلسم آرنولد شوارتزنگر را شکست! بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فرانک زین بدن خوبی داشت هم زیبا هم کات ولی به نظر من آرنولد علاوه بر داشتن بدن زیبا و کات سایز بیشتری هم داشت دقیقا اگر بدن فرانک زین رو دو سه سایز بزرگ کنیم میشه بدن آرنولد
کاربر سایت
04 شهریور 1402
از دید من دیگه رو دست بدن آرنولد نمیاد انگار مجسمه ای که تراش دادند.. ژین هیچگاه مثل آرنولد نبود و نشد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...