بودجه فدراسیون تایید شد / اصلاح اساسنامه در حضور قلعه نویی

صبح امروز مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، امیر قلعه نویی، وحید امیری و سران فوتبال کشور برگزار شد.
کدخبر (156715) | 28 اسفند 1401 | ساعت 09:43
0 69
بودجه فدراسیون تایید شد / اصلاح اساسنامه در حضور قلعه نویی
صبح امروز مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، امیر قلعه نویی، وحید امیری و سران فوتبال کشور برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال از ساعت 11 امروز با تلاوت آیات قرآن و پخش سرود ملی در هتل آکادمی فوتبال آغاز شد.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به صورت حضوری در مجمع حاضر شده است.

در ابتدای این مراسم احسان محمدی، مجری مراسم از حاضران درخواست کرد یاد درگذشتگان از خانواده اهالی فوتبال و همچنین علی نوبخت، فوتبالیست جوان و داوری که به تازگی درگذشته است را گرامی دارند. او همچنین ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع، حضور امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی را که در این نشست حضور داشت تبریک گفت.

در ادامه هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون توضیحاتی درخصوص دستور جلسه مجمع را ارائه کرد. کل آرای شرکت کنندگان 81 نفر بود که دستور جلسه با 74 رای مصوب شد. دبیرکل فدراسیون همچنین انتخاب مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC برای دومین دوره پیاپی را تبریک گفت و از حاضران خواست او را تشویق کنند. او اعلام کرد این پست بین‌المللی می‌تواند کمک زیادی به فوتبال کشور کند.

در غیاب احسان حاج صفی، وحید امیری به عنوان کاپیتان تیم ملی در این مجمع شرکت کرد.

مرتضوی رئیس اتحادیه باشگاه‌ها‌ی کشور، محمدرضا غفاری، رئیس هیات فوتبال اراک و مریم آزمون(سرمربی تیم ملی بانوان) به ترتیب با 72 رای، 74 رای و 5 رای به عنوان ناظر مجمع انتخاب شدند. موعود بنیادی‌فر، حسین باجیوند(رئیس هیات فوتبال قزوین) و امیرفرشاد تفکری(رئیس هیات فوتبال یزد) به عنوان شمارش کنندگان آرا در مجمع امروز انتخاب شدند.

 در ادامه ممبینی از همه افراد و هیات‌هایی که در بخش فوتبال بانوان فعالیت مستمری دارند، تشکر و قدردانی کرد.

محمد پولادگر، معاون وزارت ورزش در این غایب بود.

صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده قبلی فدراسیون در تاریخ 8 بهمن، با کسب 76 رای تایید شد. * اعضای مجمع برای اعلام رای خود حدود 10 ثانیه زمان داشتند.

گزارش عملکرد 6 ماهه اخیر فدراسیون با 71 رای مورد تایید قرار گرفت.

برنامه بودجه فدراسیون در سال‌های 1400-1401 و 02-1401 با 67 رای تایید شد.

اصلاح بند یک ماده 28 اساسنامه مورد رای قرار گرفت و با 77 رای مورد تایید قرار گرفت. به این ترتیب این تبصره به بند یک ماده 28 اضافه شد.

جهت پیشنهاد عزل و برکناری رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون باید پیشنهاد عزل با درخواست دو پنجم اعضای مجمع در دستور کار مجمع عمومی صورت بگیرد.

همچنین با رای مثبت 76 عضو مجمع،  اصلاح ماده 27 اساسنامه تحقق یافت و به این ترتیب از این به بعد عزل رئیس و هیات رئیسه صرفا از اختیارات  مجمع عمومی خواهد بود و  عزل موقت رئیس و اعضای هیات رئیسه توسط اعضای هیات رئیسه از ماده 27 اساسنامه حذف شد.

 76 عضو به اصلاح بند 4 ماده 27 اساسنامه مبنی بر اینکه رای‌گیری برای پیشنهاد عزل رئیس و اعضای هیات رئیسه باید به صورت مکتوب و مخفی باشد و پیشنهاد عزل در صورتی تصویب می‌شود که حداقل بیش از 50 درصد آرای ماخوذه معتبر به آن رای مثبت بدهند، رای مثبت دادند.

این تبصره "رئیس هیات فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه عضو حقوقی فدراسیون در صورت برکناری، استعفا از مسئولیت حقوقی در هیات فوتبال و باشگاه بلافاصله از تاریخ برکناری یا استعفا از هیات رئیسه فدراسیون عزل می‌شود و اجرای این بند از دور بعد می‌باشد و از هیات رئیسه بعدی قابل اجرا است" با 68 رای به بند 8 ماده 33 اضافه شد.

پس از صحبت‌های علی فلاحتی، رئیس کمیته بدوی انتخابات، اعضای مدنظر هیات رئیسه برای کمیته حسابرسی معرفی شدند و در نهایت احسان رحمانی ‌نیا با 70 رای ،سعید برزگر با 70 رای و علیرضا براتی با 73 رای به عنوان رئیس، معاون حقوقی و عضو کمیته حسابرسی فدراسیون، انتخاب شدند.

پس از صحبت‌های نهایی تاج، مجمع امروز راس ساعت 12:08 به اتمام رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...