مسیر بنزما در ادامه فصل: پا جای پای رونالدو

کریم بنزما ممکن است طی توافقی با کارلو آنچلوتی، تنها در بازی های مهم ادامه فصل به میدان برود تا از مصدومیت های احتمالی جلوگیری کند.
کدخبر (156745) | 28 اسفند 1401 | ساعت 12:25
0 59
مسیر بنزما در ادامه فصل: پا جای پای رونالدو
کریم بنزما ممکن است طی توافقی با کارلو آنچلوتی، تنها در بازی های مهم ادامه فصل به میدان برود تا از مصدومیت های احتمالی جلوگیری کند.

به گزارش سرخ نیوز، بنزما به ستاره اصلی رئال مادرید در چند فصل اخیر تبدیل شد و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد. در حالی که بسیاری از مدیران و هواداران رئال نگران جای خالی رونالدو و عدم درخشش بازیکنانی مانند ادن هازارد بودند، این ستاره فرانسوی توانست به خوبی این خلاء ایجاد شده را پر کند و در ترکیب رئال بدرخشد. این درخشش تا جایی ادامه پیدا کرد که او حتی موفق شد جایزه ارزشمند توپ طلا را هم به خودش اختصاص دهد و نامش را در تاریخ فوتبال جاودانه کند. با این حال، مصدومیت‌های متعدد و دوری او از میادین در چند ماه اخیر باعث شده که شرایط برایش بسیار دشوار شود و رئال هم که بیش از حد به درخشش این مهاجم وابسته شده بود با مشکل مواجه شود. مسیر بنزما در ادامه فصل: پا جای پای رونالدو حالا رلوو خبر داده که بنزما این موضوع را پذیرفته که دوران فوتبالش وارد فاز جدیدی شده است. مشکلات فیزیکی‌ای که در حد فاصل ماه سپتامبر تا ژانویه گریبان‌گیر این بازیکن شده باعث شده که او تصمیم به تکرار مسیری بگیرد که رونالدو در فصل آخر حضورش در سانتیاگو برنابئو در پیش گرفت. رونالدو در آن زمان با زین الدین زیدان به توافق رسید که بیشتر در دیدارهای خانگی حضور داشته باشد تا بتواند در دیدارهای مهم که رئال به وجودش نیاز داشت با نهایت توان و در اوج آمادگی به میدان برود. انتظار می‌رود که در چند ماه باقی مانده تا پایان فصل جاری، بنزما هم توافق مشابهی با کارلو آنچلوتی داشه باشد تا بتواند در لحظات حساس مانند چند فصل اخیر به کمک رئال بیاید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...