پویول: منتظر یک جو جهنمی علیه رئال هستم

کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.
کدخبر (156747) | 28 اسفند 1401 | ساعت 12:12
0 55
پویول: منتظر یک جو جهنمی علیه رئال هستم
کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، کارلس پویول در 32 ال‌کلاسیکو به میدان رفت و روزهای خوب و بدی را در این بازی تجربه کرد. او را بهترین کاپیتان تاریخ بارسلونا می‌دانند و از سال 2014 که بازنشسته شد، بارسلونا دیگر نتوانست مدافعی مثل او پیدا کند. امشب بارسا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است و این بازی را فراتر از یک فینال می‌دانند. بارسلونا 9 امتیاز از رئال پیش است و با یک تساوی نیز حاشیه امنیتش در صدر را حفظ خواهد کرد ولی رئال مادرید باید از این بازی دست پر خارج شود. به خاطر قضیه بارساگیت و فراخوان خوان لاپورتا از هواداران بارسا، بسیاری منتظر جوی خصمانه علیه رئال در بازی امشب هستند. پویول در این رابطه گفت: «بله، من هم موافقم که امشب جو نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود و این شاید روی بارسا هم اثر منفی بگذارد. توصیه من به بازیکنان این است که به اتفاقات روی سکوها بی‌اعتنا باشند. آن‌ها فقط و فقط باید روی فوتبال تمرکز کنند و توپ و میدان را از رئال بگیرند. این می‌تواند رمز موفقیت باشد.» پویول در مورد رونالد آرائوخو نیز گفت: «او مدافع فوق‌العاده‌ای است. شاید بهترین مدافع میانی حال حاضر دنیا نباشد، ولی قطعا در میان سه مدافع برتر دنیا قرار دارد. آرائوخو فیزیک بدنی بسیار خوبی دارد و بسیار هم سریع است. انسانی فروتن و حرفه‌ای که برای بارسا یک نعمت محسوب می‌شود.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...