تحلیل جی کاتلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ چهار قهرمان به طور همزمان ؟!

جی کاتلر در رابطه با مسابقه آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ اعتقاد دارد که هر چهار نفر اول می‌توانستند قهرمان شوند.
کدخبر (156970) | 29 اسفند 1401 | ساعت 14:28
0 226
تحلیل جی کاتلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ چهار قهرمان به طور همزمان ؟!
جی کاتلر در رابطه با مسابقه آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ اعتقاد دارد که هر چهار نفر اول می‌توانستند قهرمان شوند.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر یکی از بزرگترین اسطوره های بدنسازی در سال 2013 از این حرفه کناره گیری کرد، اما با این حال همچنان به تجزیه و تحلیل این ورزش ادامه می‌دهد. قهرمان 4 دوره مستر المپیا در پادکست اخیر Cutler Cast عقاید خود را در رابطه با بدنسازان شرکت کننده و داوری این رقابت ها اظهار کرد. زمانی که جی کاتلر به طور حرفه ای رقابت می‌کرد، حجم عضلات و سایز بدن او فوق العاده بود. او در طول دوران حرفه ای اش با رونی کلمن قهرمان هشت دوره مستر المپیا رقابت کرد و در نهایت در سال 2006 او را کنار زد. او با این قهرمانی، اولین ساندو خود را به دست آورد و در ادامه نیز موفق شد تا در سه دوره متوالی از قهرمانی خود دفاع کند. قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک همچنان در این عرصه حضور دارد و در رابطه با موضوعات مختلف در این ورزش صحبت می‌کند. جی کاتلر پیش از شروع رقابت های آرنولد کلاسیک 2023 در رابطه با شانس قهرمانی بیگ رامی صحبت کرد. بیگ رامی در مستر المپیا عملکرد خوبی نداشت و به جایگاه پنجم سقوط کرد. با این حال جی کاتلر از این غول مصری حمایت کرد و عقیده داشت که او می‌تواند بازگشتی فوق العاده داشته باشد. در پایان این رقابت ها، سمسون دائودا با شکست دادن نیک واکر و اندرو جکد قهرمانی را از آن خود کرد. رامی نیز پیشرفت هایی در این مدت در خود به وجود آورده بود اما با این حال این پیشرفت ها کمکی به او نکرد و او در جایگاه چهارم قرار گرفت. پس از اتمام رقابت ها بسیاری در رابطه با داوری این مسابقات صحبت کردند و عقیده داشتند که نیک واکر می‌توانست قهرمان شود. واکر در همین راستا از هواداران خود درخواست کرد تا به داوران و سایر بدنسازان شرکت کننده در آرنولد کلاسیک احترام بگذارند. تحلیل جی کاتلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ چهار قهرمان به طور همزمان ؟! جی کاتلر اخیرا نتایج این رقابت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. او باور دارد که نیک واکر می‌تواند قهرمان شود و در همین حال نیز باور دارد که قهرمانی دائودا نیز مشکلی نداشته است. به نظر او، واکر ابهت خود را تا حدی از دست داده بود و همچنان باور دارد که در صورتی که بیگ رامی در مسیر درست قرار بگیرد می‌تواند قهرمانی را دوباره از آن خود کند. سمیر بنوت قهرمان سابق مستر المپیا مخالفت خود را با نتایج این رقابت ها اعلام کرد و اظهار کرد که بخش داوری در لیگ حرفه ای IFBB نیاز به پیشرفت های زیادی دارد. او عنوان کرد که دائودا فیزیک خوبی دارد اما همچنان تاکید داشت که واکر عملکرد بهتری داشت و می‌توانست قهرمان شود. فلکس ویلر نیز از کسانی بود که نظر خود را در این رابطه اظهار کرد. او از ابتدا دائودا را به عنوان قهرمان این رقابت ها در نظر گرفته بود و باور داشت که داوری مشکلی نداشته است. او علت قهرمانی دائودا را فرم خوب عضلات و تقارن و تعادل بدن او می‌داند.

صحبت های جی کاتلر در مورد رقابت بسیار نزدیک آرنولد کلاسیک 2023

جی کاتلر اخیرا در کانال یوتیوب نظر خود را در رابطه با رقابت سخت و نزدیک آرنولد کلاسیک 2023 اظهار کرد. او گفت:
من باور دارم که هر چهار نفر اول می‌توانستند قهرمان شوند. به نظر من در جمع چهار نفر اول، همه در سطح بسیار نزدیک و یکسانی قرار داشتند. این نظر من است ولی من داور نیستم و قابلیت قضاوت ندارم. این سوال زیاد مطرح می‌شود که نحوه داوری آن ها به چه صورت است؟ حقیقت این است که هر کسی طبق میل خود در مورد این ماجرا صحبت می‌کند. هم اکنون نظر بسیاری از طرفداران این است که چرا نیک واکر قهرمان این رقابت ها نشد؟
جی کاتلر در رابطه با انتقادهای وارده به نیک واکر صحبت کرد. او فکر می‌کند که واکر اگر «فاکتور ترس» یا ابهت گذشته خود را به دست نیاورد، نمی‌تواند درک لانسفورد نایب قهرمان مستر المپیا 2022 را شکست دهد. او اظهار کرد:
من نسبت به سایر مربیان دیگر در این حرفه، با نیک واکر صمیمی تر هستم. من فکر می‌کردم که او می‌تواند قهرمان شود. من می‌دانستم که سمسون نیز پیشرفت زیادی خواهد کرد اما فکر می‌کردم نیک می‌تواند او را شکست دهد. نیک واکر و دائودا در مستر المپیا 2022 سه رتبه با یکدیگر اختلاف داشتند! من چنین انتظاری داشتم اما قرار نیست که همه چیز طبق انتظارات ما پیش برود. بعضی ها می‌گویند که نیک واکر کمی از حجم خود را از دست داده بود.
تحلیل جی کاتلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ چهار قهرمان به طور همزمان ؟! جی کاتلر از عملکرد بیگ رامی راضی بود و باور دارد که رقبای سخت او مسیر او را برای بازگشت بسیار سخت کرده اند. او عنوان کرد:
رامی عملکرد خوبی داشت. من گفتم که او می‌تواند بازگشت خوبی داشته باشد و مردم من را به خاطر این حرف زیر سوال می‌برند. من همچنان باور دارم که او می‌تواند قهرمان مستر المپیا شود. من برای او ناراحتم چون او پیشرفت های خوبی داشت اما باز هم نتوانست به هدف خود برسد. البته باید این را در نظر بگیریم که رقبای او نیز بسیار رقبای سختی بودند. اگر بخواهم راستش را بگویم، من تا به حال ندیده بودم که چهار بدنساز بسیار قدرتمند مانند آرنولد کلاسیک 2023 روی صحنه حضور داشته باشند.

کاتلر: تصمیم داوران کاملا درست بود.

جی کاتلر از داوران حمایت کرد و باور دارد که آن ها تصمیم درستی گرفتند. او گفت:
کار داوران در این رقابت ها سخت بود. من نمی‌خواهم خیلی در موضوع داوری دخالت کنم اما فکر می‌کنم که آن ها به درستی داوری کردند و تصمیم آن ها کاملا درست بود. من فکر نمی‌کنم که کسی با داوری آن ها مشکل خاصی داشته باشد، مگر اینکه شما مادر نیک باشید و از شکست او ناراحت باشید! حتی اگر واکر هم قهرمان می‌شد باز هم از نظر من مشکلی نداشت. اما اگر بخواهیم واقع بینانه به این قضیه نگاه کنیم باید خودتان را جای آن ها بگذارید. آن ها به تقارن و بخش های مختلف بدن آن ها نگاه می‌کنند. همچنین باید در نظر بگیرید که آن ها فیگور به فیگور بدنسازان را بررسی نمی‌کنند، بلکه آن ها بدنسازان را به صورت کلی بررسی می‌کنند.
او همچنین نظر خود را در رابطه با قهرمانی جنجالی دائودا اظهار کرد:
این یکی از معدود دفعاتی است که انتقاد زیادی به داوری وارد شده است. چیزی که بسیار واضح است این است که بسیاری شدیدا با قهرمانی نیک واکر موفق هستند و باور دارند که قهرمانی از او دزدیده شده است. یا همچنین بعضی معتقدند اندرو جکد باید قهرمان می‌شده است یا بعضی در مورد رامی چنین حرفی را زدند. من کمی برای سمسون ناراحتم چون او شایسته قهرمانی بود و کسی در این مورد صحبت نمی‌کند.
بسیاری باور دارند که قهرمانی دائودا به این معنی است که در رقابت های بزرگ، تناسب اندام در درجه اول و فرم بدن در درجه دوم قرار می‌گیرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...