حق با کانر مک گرگور بود ؛ فلوید می ودر «خواندن» بلد نیست !

فلوید می ودر که یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ است، مشکل عجیبی دارد.
کدخبر (157014) | 29 اسفند 1401 | ساعت 14:18
0 149
حق با کانر مک گرگور بود ؛ فلوید می ودر «خواندن» بلد نیست !
فلوید می ودر که یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ است، مشکل عجیبی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی با مردم در رابطه با تحصیل و درس خواندن صحبت می‌کنیم، بالغ بر 90 درصد آن ها باور دارند که تحصیل کردن به موفقیت منجر می‌شود. این موضوع تا حد زیادی درست است. تحقیقات بسیاری وجود درند که نشان می‌دهند که نداشتن تحصیلات و یا ترک تحصیل به ناکامی های مختلفی در زندگی منجر می‌شود. در واقع این تحقیقات نشان می‌دهند که ترک تحصیل گزینه های زیادی را برای رشد شخص از بین می‌برد. با این حال مانند تمام موارد دیگر، در این مورد نیز استثنا وجود دارد. چنین افرادی معمولا توسط بقیه به تمسخر گرفته می‌شوند و توانایی های آن ها نادیده گرفته می‌شود. فلوید می ودر جونیور یکی از چنین افرادی است. او در خواندن مشکل دارد! با این حال او در سال 1996 مدال برنز المپیک آتلانتا را از آن خود کرد، به طور حرفه ای وارد دنیای بوکس شد و با 50 برد متوالی و بدون هیچ شکستی از این ورزش کناره گیری کرد. او قهرمانی در پنج دسته مختلف را تجربه کرد و همواره از او به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای جهان یاد می‌شود. حق با کانر مک گرگور بود ؛ فلوید می ودر «خواندن» بلد نیست ! می ودر در خانواده ای متولد شد که بعضی از اعضای این خانواده استعداد فوق العاده ای در این حرفه داشتند. به طور مثال، دایی او قهرمانی جهان را در گذشته از آن خود کرده بود. فلوید می ودر جونیور جوان نیز تصمیم گرفت تا در این مسیر قدم بردارد. او در سال 1977 و در میشیگان متولد شد و در مدرسه Ottawa Hills تحصیل کرد. با این حال او مدرسه را تمام نکرد و پیش از اتمام آن ترک تحصیل کرد و تمرکز خود را روی بوکس قرار داد.

آیا ناتوانی فلوید می ودر در «خواندن» واقعی است؟

فلوید می ودر جونیور تا کنون توسط بسیاری از مردم به دلیل ناتوانی اش در «خواندن» مورد تمسخر قرار گرفته است. بعضی از مردم برخلاف موفقیت های بزرگی که او به آن ها دست پیدا کرده، گاهی اوقات از این ناتوانی او برای طعنه زدن و اذیت کردن او استفاده می‌کنند. رپری تحت عنوان «50 سنت» یک بار این موضوع در یکی از آهنگ های خود مطرح کرد و این باعث شد که این موضوع بسیار در فضای مجازی دست به دست شود.

گذشته فلوید می ودر و «50 سنت» به این شایعات دامن زده است

فلوید می ودر جونیور و «50 سنت» رپر معروف در گذشته دوستان نزدیکی بودند. با این حال گزارش هایی موجود است که نشان می‌دهد که پس از اتمام دو ماه حبس می ودر در سال 2012، همه چیز به یکباره عوض شد. با توجه به صحبت های این رپر می‌توان متوجه شد که علت جدایی آن ها مسائل مالی بوده است. «50 سنت» برای به تمسخر گرفتن فلوید می ودر اعلام کرد که او در «خواندن» مشکل دارد و او را در ویدیویی که هم اکنون در یوتیوب موجود است به تمسخر گرفت و به چالش کشید. «50 سنت» در اولین ویدیو گفت:
این یک چالش مخصوص برای توست. اگر تو بتوانی تنها یک صفحه از کتاب هری پاتر را بخوانی، من 750 هزار دلار به هر موسسه خیریه ای که تو نام ببری اهدا خواهم کرد.
او در ویدیوی پای جیمی کیمل مجری معروف تلویزیونی را به این ماجرا باز کرد و گفت:
جیمی کیمل با من تماس گرفت و گفت که اگر فلوید این چالش را قبول کند، او آن ها را به برنامه خودش دعوت خواهد کرد. ما نمی‌خواهیم فشار زیادی به تو وارد شود. ما می‌دانیم که تو حتی نمی‌توانی کلمات را به درستی تلفظ کنی!
فلوید می ودر جونیور نیز در پاسخ به «50 سنت» دو چک را که از Golden Boy Promotions دریافت کرده بود به اشتراک گذاشت. مجموع این دو چک بیشتر از 72 میلیون دلار بود. او نوشت:
من هم به تو توصیه می‌کنم که این عدد را بخوانی: 72,276,000 دلار

حق با کانر مک گرگور بود ؛ فلوید می ودر «خواندن» بلد نیست !

کانر مک گرگور نیز فلوید می ودر را به تمسخر گرفت

می ودر جونیور در سال 2015 پس از مبارزه با آندره برتو از این حرفه کناره گیری کرد. این مبارزه، چهل و نهمین مبارزه او بود. با این حال او تصمیم گرفت که این عدد را به 50 گرد کند و این موضوع او را دوباره در سال 2017 به رینگ مبارزه کشاند. او در سال 2017 با کانر مک گرگور قهرمان دسته سبک وزن مبارزه کرد. هر دوی آن ها به خوبی می‌توانند از زبان خود استفاده کنند؛ مخصوصا در توهین به یکدیگر! مک گرگور در دومین مصاحبه آن ها در تورنتو به او گفت:
تو چهار ساله هستی پس با توجه به سنت لباس بپوش! این چه لباسی است؟! چرا با خودت کیف مدرسه آورده ای؟ تو حتی نمی‌توانی از روی یک متن بخوانی!
شخصیت های محبوب دیگری نیز می ودر جونیور را به دلیل ناتوانی اش در «خواندن» به چالش کشیده اند. فلوید می ودر پیش از اینکه به زندان برود نیز در تیتر اخبار مختلف حضور داشت. جرائمی مختلفی به او نسبت داده شده بود که از آن ها می‌توان به جرائم مرتبط با پول اشاره کرد. راندا روزی، یکی از زنانی که در UFC رقابت می‌کرد و یکی از عجیب ترین مسیرها را در این حرفه تجربه کرده، موفق شد تا در سال 2015 فلوید می ودر جونیور را در مسیر جایزه بهترین مبارز سال ESPN شکست دهد. اما این جشن پس از مبارزه بود که توجه ها را به خود جلب کرد. او با اشاره به قهرمان های بوکس در دوره های مختلف اظهار کرد:
دوست دارم بدانم که هم اکنون فلوید پس از شکست خوردن مقابل یک زن چه حسی دارد؟
فلوید نیز بسیار قاطعانه به او پاسخ داد و به او گفت که هر زمان توانست در یک شب 300 میلیون دلار درآمد کسب کند با او صحبت کند. روزی نیز در در مورد فلوید به TMZ گفت:
من بعد از انجام کمی محاسبات متوجه شدم که من بیشترین درآمد را از UFC کسب کرده ام و من یک زن هستم! من دو تا سه برابر او در هر ثانیه پول در می‌آورم، پس هر زمان که خواندن و نوشتن یاد گرفتی به من پیام بده.

فلوید می ودر باور دارد که باسواد بودن در خواندن و نوشتن نیست

فلوید می ودر در سال 2014 مبارزه ای را با مارکوس مایدانا آرژانتینی انجام داد اما پیش از شروع مبارزه، او در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. در این کنفرانس مطبوعاتی سوالات زیادی مربوط به این موضوع از او پرسیده شد. او در جواب به این سوالات گفت:
توانایی «خواندن» جایگاه من را در بوکس توصیف نمی‌کند. آیا به نظر شما، خدا من را به خاطر اینکه نمی‌توانم بخوانم در بهشت راه نمی‌دهد؟ اگر من می‌توانستم با خواندن خرج زندگی خودم را در بیاورم و خانواده خودم را سیر کنم، مطمئن باشید خواندن را یاد می‌گرفتم. دوباره می‌گویم، هوش و تحصیل دو موضوع متفاوتند. مسخره کردن یک شخص به خاطر اینکه نمی‌تواند متن های مختلف را بخواند اصلا کار جالبی نیست بلکه غم‌انگیز است. نکته بعدی این است که اگر من کلا توانایی خواندن نداشتم، مطمئن باشید به موفقیت های بسیار بیشتری می‌رسیدم.
وقتی کسی دیگری را به دلیل ناتوانی هایش مسخره کند نشان می‌دهد که او نیز به هیچ عنوان تحصیل کرده نیست. تنها نکته ای که حائز اهمیت است این است که فلوید می ودر جونیور به خوبی خودش را به دنیا نشان داد و بهترین زندگی را برای خودش ساخت. او بوکس را به مدرسه ترجیح داد و این موضوع کاملا طبیعی است. ویدیویی در یوتیوب وجود دارد که در آن واضح است که فلوید می ودر در خواندن یک متن مشکل دارد. این موضوع نشان می‌دهد که او نیز می‌تواند «بخواند» اما نه به اندازه دیگران. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...