تمرینات دوریان یتس در باشگاهی غرق خون و اشک و موسیقی Guns‘n’ Roses

دوریان یتس در پستی اینستاگرامی ، باشگاهی را به طرفداران خود معرفی کرد که یکی از بزرگترین قهرمانان جهان از اینجا بدنسازی را آغاز کرده بود.
کدخبر (156574) | 28 اسفند 1401 | ساعت 23:03
0 218
تمرینات دوریان یتس در باشگاهی غرق خون و اشک و موسیقی Guns‘n’ Roses
دوریان یتس در پستی اینستاگرامی ، باشگاهی را به طرفداران خود معرفی کرد که یکی از بزرگترین قهرمانان جهان از اینجا بدنسازی را آغاز کرده بود.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس اسطوره بدنسازی در خیابان تمپل در بیرمینگاهم انگلیس متولد شد و موفق تا شش بار قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کند. این بدنساز انگلیسی در رابطه با تمرینات خود در باشگاه صحبت کرده است و اشاره کرد که باشگاهی که او در آنجا تمرین می‌کرد، نقش بسیار مهمی را در موفقیت های او ایفا کرده بود. او در آخرین پست اینستاگرام خود از تلاش و پشتکار خود در راستای قهرمانی ها و موفقیت های خود صحبت کرد و این حس را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. دوریان یتس در باشگاه Temple Gym در انگلیس تمرین می‌کرد و نظر خود را در رابطه با این باشگاه با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. از نکات جالبی که یتس به آن اشاره کرد این بود که برخلاف محبوبیت زیاد این باشگاه، پیدا کردن آن برای افراد مختلف کار دشواری بوده است. این باشگاه در بیریمنیگهام انگلیس توسط ورزشکارانی ساخته شد که در آن محله تمرین می‌کردند. در اینجا به این پست اینستاگرام نگاهی می‌اندازیم.

دوریان یتس و باشگاهی پر رمز و راز

این بدنساز 60 ساله در این پست اینستاگرام باشگاهی را به طرفداران خود معرفی کرد که یکی از بزرگترین قهرمانان جهان از اینجا بدنسازی را آغاز کرده بود. او در کپشن این پست نوشت:
Temple Gym، باشگاهی پر رمز و راز که تمام دنیا آن را می‌شناخت اما پیدا کردن آن کار دشواری بود!
دوریان یتس بر جادوی خاص این مکان تاکید کرد و اشاره کرد که این باشگاه در قلب بیرمینگهام قرار داشت اما با این حال، هر کسی نمی‌توانست این باشگاه را پیدا کند. این بدنساز بلندقد بزرگ باور دارد که این باشگاه در نوع خود بسیار منحصر به فرد بود. او در ادامه نوشت:
این باشگاه توسط بدنسازان و ورزشکاران پر تلاش آن محله ساخته شده بود!
در ادامه، قهرمان 6 دوره مستر المپیا محیط داخل این باشگاه را به طرز ویژه ای توصیف کرد:
خون، عرق تمرین های سنگین و اشک های پر از غم در این باشگاه با هم درآمیخته شده بود. در کنار تمام این حس و حال عجیب و غریب، صدای آهنگ بند های Guns ‘n’ Roses و Nirvana به گوش می‌رسید.
این ستاره پر افتخار بدنسازی عنوان کرد که یک سال به طور متوالی در این باشگاه تمرین کرده بود؛ از زمستان های بسیار سرد تا تابستان های نه چندان گرم. او نوشت که ساعت 10:30 صبح به آن جا می‌رسید و تمرینات خود را چهار روز در هفته انجام می‌داد و برای رسیدن به اهداف خود می‌جنگید. او اخیرا گوشه ای کوچک از تمرینات خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

دوریان یتس و مایک فرانکویس ؛ دو اسطوره کنار یکدیگر

یتس تصویری دیگر را نیز از دهه 1990 در فضای مجازی منتشر کرد. این عکس، تصویری جذاب و کمیاب از او و مایک فرانکویس قهرمان آرنولد کلاسیک 1995 کنار یکدیگر می‌باشد. این تصویر در یک باشگاه گرفته شده بود که در آن یتس در حال انجام تمرینات سخت خود بود و فرانکویس نیز در کنار او قرار داشت. این بدنساز پرطرفدار بریتانیایی کپشن این پست را به مایک بدنساز فوق العاده آمریکایی اختصاص داد:
مایک بدنسازی بسیار قدرتمند بود و در مستر المپیا 1995 در جایگاه هفتم قرار گرفت و موفق شد تا قهرمانی آرنولد کلاسیک 1995 و Night of Champions را از آن خود کند.
او در انتها نوشت که این تصویر از مجله ای در سال 1997 گرفته شده است؛ دقیقا پس از آخرین قهرمانی او در مستر المپیا. در هر حال تمام این تصاویر و عکس ها طرفداران پر شور بدنسازی را به یاد خاطرات هیجان انگیز گذشته می‌اندازد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...