روایت تلخ جورجینا رودریگز از مرگ 3 فرزندش ؛ هر بار تکه تکه به خانه برگشتم !

جورجینا همسر رونالدو در گفت و گویی در خصوص از دست دادن یکی از فرزندانش عنوان می کند: زندگی سخت است، زندگی ادامه دارد. من دلایلی برای ادامه دادن و قوی بودن دارم
کدخبر (157076) | 29 اسفند 1401 | ساعت 15:23
0 640
روایت تلخ جورجینا رودریگز از مرگ 3 فرزندش ؛ هر بار تکه تکه به خانه برگشتم !
جورجینا همسر رونالدو در گفت و گویی در خصوص از دست دادن یکی از فرزندانش عنوان می کند: زندگی سخت است، زندگی ادامه دارد. من دلایلی برای ادامه دادن و قوی بودن دارم

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان به تازگی در فصل دوم برنامه نتفلیکس عنوان کرده است که قبل از حادثه تلخ از دست دادن پسر تازه متولد شده‌اش، سه بار سقط جنین داشته است. طبق گزارش وب سایت خبری اسپانیایی El Espanol، نامزد 29 ساله کریستیانو رونالدو در اولین قسمت از سریال "من جورجینا هستم" این اعتراف ناراحت کننده را انجام داده است. این زوج سرشناس در حالی که در ماه آوریل سال گذشته اعلام کرده بودند منتظر به دنیا آمدن یک دو قلوی دوست داشتنی هستند اما در نهایت تنها دخترشان بلا اسمرلدا زنده ماند و پسرشان پس از تولد درگذشت.

جورجینا همسر رونالدو : سه بار سقط جنین داشتم

در قسمت جدید این مستند تلویزیونی جورجینا رودریگز می‌گوید:
پیش از تولد دوقلوها در هر سونوگرافی خیلی می‌ترسیدم و احساس تنش زیادی داشتم چرا که سه بار سقط جنین قبلی داشتم و هر بار در حالی به خانه باز می‌گشتم که روح و جسمم تکه تکه شده بود.
جورجینا همچنین عنوان کرد که پس از این اتفاق به فرزندان دیگرش نگفته است که برادرشان زنده نمانده و به آنها گفته که دیرتر از خواهرشان به دنیا خواهد آمد.
از آنجایی که هنوز شکمم برآمده بود، به آنها گفتم که آنجل کمی دیرتر به دنیا می آید. بالاخره کریستیانو به آنها واقعیت را اعلام کرد و به آنها گفت که آنجل به بهشت رفته است.
جورجینا رودریگز از زندگی با کریستیانو یک دختر 3 ساله به نام آلانا دارد، در حالی که ستاره منچستریونایتد دارای پسری به نام کریستیانو جونیور 11 ساله و دوقلوهای چهار ساله به نام‌های اوا و متئو است. جورجینا همسر رونالدو در سریال جدیدش که قرار است از 24 مارس در سراسر جهان به نمایش درآید، درد و رنج خود را در مورد فقدان فرزندش بازگو خواهد کرد. در تریلر فصل جدید این سریال تلویزیونی این مدل آرژانتینی الاصل در حالیکه عکسی از خودش به همراه بلا اسمرالد را که در کنارش خوابیده به نمایش می‌گذارد، می گوید:
زندگی سخت است، زندگی ادامه دارد. من دلایلی برای ادامه دادن و قوی بودن دارم.

وقتی اشک جورجینا رودریگز درآمد ؛ رونالدو عشق زندگی من است + عکسجورجینا رودریگز : رونالدو مرا تشویق کرد که ادامه بدهم

جورجینا رودریگز با ستایش از کریستیانو رونالدو خود به خاطر کمک به او برای گذراندن تاریک‌ترین دوران زندگی مشترکشان، عنوان می‌کند:
کریس واقعاً مرا تشویق کرد که به برنامه خود ادامه دهم. اولویت من در حال حاضر خانواده و فرزندانم هستند. من خیلی خوشحال و سپاسگزارم.
این تریلر همچنین لحظاتی از تولد 28 سالگی جورجینا را نشان می‌دهد؛ زمانی که کریستیانو رونالدو هزاران پوند برای پخش تصاویر نامزدش بر روی برج خلیفه دبی هزینه کرد. جورجینا در قسمت دیگری از برنامه با خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی روزالیا ملاقات می‌کند؛ خواننده‌ای که اعتراف می‌کند طرفدار اولین سری از سریال «من جورجینا هستم» بوده است. همچنین در این سریال جورجینا رودریگز در حال انجام یک خالکوبی دیده می‌شود که حدس زده می‌شود در یادبود فرزند درگذشته‌اش باشد. جورجینا که سابقا برای تنها 10 پوند در ساعت در یک مغازه کارگری می‌کرد، اکنون ۴۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او مادر دو فرزند است و با سه فرزند کریستیانو طوری رفتار می‌کند که انگار بچه‌های خودش هستند. او می‌گوید:
احساس می‌کنم یک مادر فوق‌العاده و زنی قوی هستم. من یک خواهر هستم، من یک دوست هستم، من یک زن هستم، من جورجینا هستم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...