از گریه شکیرا تا بیخیالی پیکه ؛ پشت چهره زوج جنجالی !

پیکه به نظرات دیگران اهمیت زیادی نمی‌ دهد که در واقع این یک قانون در زندگی این ستاره سابق فوتبال اسپانیا است.
کدخبر (157207) | 01 فروردین 1402 | ساعت 15:43
1 356
از گریه شکیرا تا بیخیالی پیکه ؛ پشت چهره زوج جنجالی !
پیکه به نظرات دیگران اهمیت زیادی نمی‌ دهد که در واقع این یک قانون در زندگی این ستاره سابق فوتبال اسپانیا است.

به گزارش سرخ نیوز، مهمترین اتفاق زندگی جرارد پیکه در سال قبل، قطعا به جدایی او از شکیرا اختصاص دارد. در چند ماه گذشته هم پیکه و هم شکیرا چندین مجادله جدی را با یکدیگر داشتند که هر کدام از آنها جنبه اجتماعی به خود گرفت و اختلاف این زوج را عمیق‌تر از همیشه کرد. یقینا آهنگی که خواننده کلمبیایی علیه پیکه و پدر فرزندانش خواند، این تنش را شدت بخشید. با این حال، به نظر نمی‌رسد که مدافع سابق بارسلونا همانطور که در مصاحبه‌ای گفته، تحت تأثیر این اتفاقات قرار گرفته باشد. پیکه به ال پایس گفته:

من بسیار خوشحالم. تغییراتی در زندگی من ایجاد شده و من توانستم شادی خود را حفظ کنم.
در واقع پیکه معتقد است که در حال حاضر کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد و همیشه می‌خواهد با خودش صادق باشد.

دانلود آهنگ جدید شکیرا برای پیکه / حمله دوباره به مدافع سابق بارسلوناجرارد پیکه : برای پاک کردن وجهه خود پول خرج نمی‌ کنم

این در حالی است که پس از برقراری ارتباط با کلارا چیا و خیانت به شکیرا، پیکه هنوز انتقادات زیادی را به جان می‌خرد. پیکه می‌گوید:
افرادی که به آنها اهمیت می‌دهم و کسانی که دوستشان دارم، کسانی هستند که مرا می شناسند. من به هیچ کس دیگری به غیر از این افراد اهمیت نمی‌دهم.
پیکه به نظرات دیگران اهمیت زیادی نمی‌دهد که در واقع این یک قانون در زندگی این ستاره سابق فوتبال اسپانیا است.
روزی که بمیرم، به گذشته نگاه خواهم کرد و امیدوارم که همیشه کاری را که می‌خواستم انجام داده باشم. می‌خواهم با خودم صادق باشم. من برای پاک کردن وجهه خود پول خرج نمی‌کنم.
درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگراناز سوی دیگر او از موقعیت خود دفاع و به دخالت فرزندانش در جدایی شکیرا اشاره کرد. پیکه به نقش خودشان در زندگی فرزندانشان اشاره کرده و می‌گوید:
همه ما مسئولیت داریم تا بهترین کار را برای فرزندانشان انجام دهند.
او همچنین معتقد است که وظیفه والدین حفاظت از فرزندانشان است.
این چیزی است که من روی آن تمرکز دارم و وظیفه من به عنوان پدر همین است.

شکیرا و فرزندانش به میامی نقل مکان می کنند

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، ساشا و میلان با شکیرا برای همیشه به میامی نقل مکان کنند. در این باره شکیرا و پیکه پیش‌تر به توافق رسیده بودند. خواننده کلمبیایی و پسرانش طی روزهای گذشته به آمریکا سفر کرده بودند اما به تازگی مجددا به اسپانیا برگشته‌اند. این در حالی است که چند روز قبل تصویری از شکیرا که در یک فروشگاه در حال گریه کردن بود، در فضای مجازی دست به دست شد. مکالمه ای کوتاه که اشک شکیرا را درآورد + عکسیکی از رسانه‌های آمریکای لاتین علت گریه شکیرا را فاش کرده است. سایت Univision عنوان کرده است که علت گریه خواننده کلمبیایی به دلیل استرس بوده است. بسیاری از هواداران این خواننده بر این باورند که استرس او به دلیل شرایطی است که او در حال حاضر در آن قرار دارد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
پیکه خر نشو.شکیرا بسازه.حیف کردی بچه های دست گلت رو.تصمیمت با جای دیگه بود
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...