اعتراف لی هنی به اشتباه مربیان بدنسازی ؛ آنها هیکل شما را نابود می‌کنند!

لی هنی در ویدئویی عنوان کرد: ما مربیان بدنسازی بزرگی داریم اما تعدادی از آنها واقعا کیفیت و اعتبار لازم را برای این کار ندارند.
کدخبر (157229) | 01 فروردین 1402 | ساعت 13:30
0 441
اعتراف لی هنی به اشتباه مربیان بدنسازی ؛ آنها هیکل شما را نابود می‌کنند!
لی هنی در ویدئویی عنوان کرد: ما مربیان بدنسازی بزرگی داریم اما تعدادی از آنها واقعا کیفیت و اعتبار لازم را برای این کار ندارند.

به گزارش سرخ نیوز، لی هنی افسانه‌ای، بی شک به عنوان یکی از مهمترین و پرافتخارترین ورزشکاران دنیای بدنسازی و مستر المپیا در تمام دوران شناخته می‌شود. او در مصاحبه اخیرش با RxMuscle مشاوره‌ها و پندهای قابل ملاحظه‌ای را با بدنسازان در حال رشد و ورود به این رشته و همچنین طرفداران تناسب اندام داده و از آنها خواسته تا نسبت به اطلاعاتی که از اینترنت دریافت می‌کنند، محتاط باشند. لی هنی به عنوان یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران شناخته می شود. او از سال 1984 تا 1991 در اوج قدرت خود بود و هشت قهرمانی متوالی مستر المپیا را به دست آورد تا به همراه رونی کلمن در صدر لیست پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ این رقابت قرار بگیرد. او در طول دوران حرفه‌ای خود به مصاف قهرمان‌های بزرگی مانند فرانک زین با 3 قهرمانی مستر المپیا، دوریان یتس برنده 6 عنوان قهرمانی مستر المپیا و لی لابرادا از بزرگان تالار مشاهیر بدنسازی رفت. او یکی از معدود ورزشکارانی است که پس از آخرین قهرمانی خود در مستر المپیا در سال 1991 در اوج بازنشسته شد.

اعتراف لی هنی به اشتباه مربیان بدنسازی ؛ آنها هیکل شما را نابود می‌کنند!لی هنی : مستر المپیا مسیر مسیر خود را گم کرده است

اگرچه چندین دهه است که هنی از رقابت حرفه‌ای کنار کشیده اما اشتیاق خود به این ورزش را از دست نداده است. در اکتبر 2021، هنی با توسعه بخش آزاد مردان مخالفت کرد؛ بخشی که او طی سالها به تعیین استانداردهای جدید و نوآورانه‌ آن کمک کرد. او به هیکل‌های توده‌ای و غول پیکر نسل جدید بدنسازان اذعان دارد اما عدم تکامل و جدایی عضلات آنها را مورد انتقاد قرار داده است. لی هنی در مورد این مساله، سیستم‌های آموزشی را مقصر می‌داند که توسط مربیانی ابداع شده‌اند که هرگز روی صحنه نرفته‌اند. همچنین هنی به مسائل ذهنی که خودش با آنها مواجه شده، اشاره داشته و از بدنسازان خواسته تا در مورد چالش‌های ذهنی که ممکن است با آن روبرو شوند، دید بازتری داشته باشند. این پیام در پی مرگ لوک سhندو از سوی لی هنی منتشر شد. این بدنساز افسانه‌ای معتقد است که رقابت مستر المپیا که به عنوان معتبرترین مسابقه دنیای بدنسازی شناخته می‌شود، پس از درگذشت بنیان گذارش جو ویدر در سال 2013، مسیر خود را گم کرده است. او با یادآوری دوره‌های پیشین این رقابت، اذعان دارد که در حال حاضر این مسابقه بیش از اندازه تجاری شده است.

پیش بینی لی هنی از مستر المپیا 2022 درست از آب درآمد

قبل از مستر المپیا 2022 ، لی هنی فهرستی از مدعیان اصلی این رقابت را معرفی کرد. طبق استدلال لی هنی تنها راه شکست دادن بیگ رامی به عنوان قهرمان دو دوره قبلی این رقابت، به هم ریختن فرم او به جای تلاش برای بزرگ کردن سایزش بود. پیش بینی هنی با قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2022 به واقعیت تبدیل شد. هنی با بیان مثال‌هایی از فرانک زین و رابی رابینسون بر اهمیت اولویت دادن به ثبات و استمرار تاکید می‌کند. او با مقایسه میان رونی کلمن و این ستاره‌های قدیمی بدنسازی، پیامدهای تبدیل شدن به یک غول عضلانی را یادآوری می‌کند.

لی هنی : برخی مربیان بدنسازی اعتبار لازم را ندارند

در ویدیوی اخیر این اسطوره بدنسازی در یوتیوب، نکات قابل توجهی برای رقبا و طرفداران تناسب اندام به اشتراک گذاشته و به آنها توصیه شده تا اطلاعاتی را که از طریق اینترنت به دست می‌آورند، با احتیاط در موردشان رفتار کنند. هنی می‌گوید:
در حال حاضر اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد. هرازگاهی یک ورزشکار با من تماس می‌گیرد و در مورد متدهای تمرینی، استفاده از کربوهیدرات، کاهش مصرف کربوهیدرات و آمادگی در آخرین لحظات پیش از مسابقات سؤال می‌کند. من همیشه تاکید می‌کنم که باید مراقب آنچه از اینترنت دریافت می‌کنید، باشید. بسیاری از این مسائل به مربیان برمی‌گردد. ما مربیان بزرگی داریم اما تعدادی از آنها واقعا کیفیت و اعتبار لازم را برای این کار ندارند. بنابراین باید مراقب آنچه می‌شنوید، باشید.
اعتراف لی هنی به اشتباه مربیان بدنسازی ؛ آنها هیکل شما را نابود می‌کنند!لی هنی دستورالعمل‌هایی را برای آمادگی ایمن شرایط مسابقه به اشتراک گذاشته و به ورزشکاران در مورد خطر خشکی عضلات و پیروی از مربیان کم تجربه هشدار داده است. مهمتر از همه، او از آنها خواست که ثابت قدم باشند و با تمرینات افراطی و پروتکل‌های سختگیرانه رژیم غذایی، هیکل خود را نابود نکنند. ماه گذشته هنی از ورزشکاران و داوران خواست تا معیارهای داوری را به دلیل نیاز به آماده‌سازی بسیار خطرناک، اصلاح کنند. او معتقد است که این یکی از عوامل اصلی افزایش مرگ و میر در این ورزش در سال‌های اخیر بوده است.   بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...