قرارداد باطل شد ؛ گاوی بازیکن تیم دوم بارسلونا !

با تصمیم دادگاه بارسلونا ، قرارداد جدید گاوی با آبی اناری ها معتبر نیست و نام او باید بار دیگر در فهرست تیم دوم باشگاه ثبت شود.
کدخبر (157355) | 01 فروردین 1402 | ساعت 14:46
0 294
قرارداد باطل شد ؛ گاوی بازیکن تیم دوم بارسلونا !
با تصمیم دادگاه بارسلونا ، قرارداد جدید گاوی با آبی اناری ها معتبر نیست و نام او باید بار دیگر در فهرست تیم دوم باشگاه ثبت شود.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا با مشکل جدید و بزرگی روبه‌رو شده است. مسئله‌ای که ممکن است آینده گاوی را تحت تأثیر قرار دهد. داستان از این قرار است که لالیگا به تازگی قانونی را وضع کرده که برای ثبت قراردادهای جدید، باشگاه‌ها باید سقف دستمزدهای خود را نه تنها برای فصل جاری، بلکه برای دو فصل آینده نیز تعدیل کنند. لالیگا در نوامبر ۲۰۲۲، این قانون جدید را وضع کرد. این قانون تمامی باشگاه‌هایی را که از «اهرم‌های اقتصادی» استفاده کرده‌اند، موظف می‌کند در صورت تمایل به ثبت قرارداد جدید، طرح پیچیده‌ای را ارائه کنند. پس از اینکه بارسلونا تمدید قرارداد گاوی را اعلام کرد، خاویر تباس و لالیگا از این باشگاه شکایت کردند و حالا بارسایی‌ها اخبار بدی پیرامون این موضوع دریافت کرده‌اند. قرارداد باطل شد ؛ گاوی بازیکن تیم دوم بارسلونا10 روز پیش رسانه رلوو مدعی شده که پس از شکایت تباس، دادگاه اسپانیا رأی به لغو تمدید قرارداد بارسلونا با گاوی داده است و به این ترتیب لالیگا برنده ماجرا خواهد بود. گفته می‌شود وکلای بارسا با یک روز تاخیر قرارداد پسر طلایی فوتبال اروپا را به ثبت رسانده‌اند و به همین دلیل دادگاه رأی به لغو تمدید قرارداد داده است. در همین رابطه امروز رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که باطل شدن قرارداد جدید گاوی با بارسلونا قطعی شده و این مساله به باشگاه نیز اطلاع داده شده است. نام گاوی از فهرست تیم اول باید خارج شود و او مثل قبل باید بازیکن تیم دوم بارسا باشد. باشگاه نیز نمی‌تواند بر اساس قرارداد جدید به او همچون بازیکنان تیم اول دستمزد بدهد. در حال حاضر بارسلونا حتی نمی تواند نام گاوی را در فهرست تیم اول خود برای فصل بعد نیز ثبت کند مگر اینکه سقف دستمزدها را کاهش دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...