مایک تایسون 17 ساله یا براک لزنر 16 ساله ؟ / رویارویی دو غول بزرگ !

تصویر منتشر شده از دوران نوجوانی دو مبارز مشهور براک لزنر و مایک تایسون ، توجهات بسیاری را جلب کرده است.
کدخبر (156988) | 01 فروردین 1402 | ساعت 09:07
0 2256
مایک تایسون 17 ساله یا براک لزنر 16 ساله ؟ / رویارویی دو غول بزرگ !
تصویر منتشر شده از دوران نوجوانی دو مبارز مشهور براک لزنر و مایک تایسون ، توجهات بسیاری را جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون قهرمان سابق دسته سنگین وزن جهان است. سرعت و حمله های قدرتمند او به حریفانش مثال زدنی است. او با سایر انسان های جهان متفاوت است. اما این تمام ماجرا نیست. حجم عضلات مایک تایسون معروف به «مایک آهنین» به عنوان یک بوکسور مخصوصا در سنین کم باورکردنی نبود. «کاس دی آماتو» زمانی که او با در سن 12 سالگی ملاقات داشت، ادعا کرد که تایسون در آن زمان 45 کیلوگرم وزن داشت و این 45 کیلوگرم تماما عضله خالص بود! اخیرا یک نظرسنجی آنلاین در رابطه با این ستاره بوکس و براک لزنر یکی از پرطرفدارترین کشتی گیرانی که در کشتی کج حضور دارد برگزار شده است. هر دوی آن ها عضلات بسیار حجیمی دارند و سایز بدن آن ها بسیار زیاد است.

مایک تایسون 17 ساله مقابل براک لزنر 16 ساله

اخیرا یک نظرسنجی توسط Fight Haven در توییتر منتشر شده است. در این نظرسنجی از هواداران پرسیده شده که اگر مایک تایسون و براک لزنر در جوانی با یکدیگر مبارزه می‌کردند، پیروز این مبارزه چه کسی بود؟ قضاوت کردن آن ها بر اساس سن آن ها اشتباه بسیار بزرگی است چراکه آن ها هر دو در این سن غول های بسیار بزرگی بودند و با جوانان هم سن و سال خودشان بسیار تفاوت داشتند. حدس زدن سن آن ها با توجه به عکس آن ها کار بسیار سختی است. آن ها در این سن بسیار بزرگتر از هم سن و سال های خودشان به نظر می‌رسند. با این حال یکی از نکات جالب این است که براک لزنر برای اینکه عضلات خودش را به نمایش بگذارد فیگور گرفته و این در صورتی است که مایک تایسون بدون هیچ فیگوری تمام عضلاتش نمایان است و بسیار غول پیکر به نظر می‌رسد. رویارویی دو غول بزرگ ؛ براک لزنر 16 ساله یا مایک تایسون 17 ساله؟ این تصویر بین طرفداران آن ها دست به دست می‌شود و با یکدیگر در رابطه با برنده این مبارزه بحث می‌کنند. انتخاب پیروز این مبارزه کار آسانی نخواهد بود. نه تنها این عکس بلکه عکس دیگری از مایک تایسون نیز بین طرفداران او دست به دست می‌شود. در این تصویر، تایسون تنها 13 سال دارد و مانند یک بوکسور حرفه ای 30 ساله به نظر می‌رسد.

هواداران مایک تایسون را برنده می‌دانند

کاربری باور دارد که تایسون در بوکس و براک لزنر در هر نوع ورزش دیگری پیروز می‌شود:
در بوکس: تایسون برنده است. در هر چیز دیگری غیر از بوکس: براک لزنر
کاربر دیگری  به موفقیت های تایسون در دوران حرفه ای او بررسی کرد و باور دارد که تایسون می‌تواند لزنر را شکست دهد. شخص دیگری معتقد است که لزنر کمی بیش از حد به خودش فشار وارد کرده است:
تایسون بسیار آرام است و ریلکس است در حالی که براک لزنر بسیار پر قدرت فیگور گرفته به طوری چیزی نمانده تا عروقش پاره شوند!
یک کاربر دیگر باور دارد که هیچ کس نمی‌تواند با خشم تایسون در رینگ مبارزه مقابله کند:
هیچ کس نمی‌تواند مقابل خشم تایسون دوام بیاورد.
شخی دیگری نیز معتقد است که شکست خوردن تایسون غیر ممکن است:
تایسون در یک مبارزه تن به تن قطعا برنده است و هیچ شکی در آن نیست. اما براک لزنر می‌تواند شانس هایی را در کشتی داشته باشد.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...