کاوه: به شکست تیم ملی کشتی آمریکا خوشبین هستم

مدیر تیم‌ های ملی کشتی آزاد گفت: فاصله بین کشتی ایران و آمریکا از بین رفته خوشبین است که می توانیم این تیم را پشت سر بگذاریم، چون آن ها پا به سن گذاشته اند.
کدخبر (157206) | 01 فروردین 1402 | ساعت 08:53
0 48
کاوه: به شکست تیم ملی کشتی آمریکا خوشبین هستم
مدیر تیم‌ های ملی کشتی آزاد گفت: فاصله بین کشتی ایران و آمریکا از بین رفته خوشبین است که می توانیم این تیم را پشت سر بگذاریم، چون آن ها پا به سن گذاشته اند.

به گزارش سرخ نیوز، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره عملکرد شاگردانش در تورنمنت روسیه اظهار داشت: الحمدالله بچه‌ها در این مدت در دو جام ارمنستان و روسیه شرکت کردند و این خلاء مسابقه خارجی نسبتا برطرف شد. بچه‌ها رو به جلو بودند. عده‌ای هم آخر سالی از نتایجی که در روسیه به دست آوردیم، ناراحت شدند، اینکه بچه‌های ما در خاک روسیه 5 طلا در 7 وزن بگیرند ناراحت‌شان کرده بود، خصوصا آنکه می‌گفتند ما سال 2022 در غیاب روسیه قهرمان جهان شدیم، در حالی که اینجا کلی کشتی‌گیر روس حضور داشتند و فقط در اوزان پایین حدودا 25 کشتی‌گیر روسیه روی تشک رفتند و ما در حضور آن‌ها این‌طور نتیجه گرفتیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها دوست دارند که من نباشم، بعد از جهانی این کار را انجام خواهم داد.

مدیر تیم‌های ملی درباره کارنامه تیم‌های ملی آزاد در سه رده‌های سنی مختلف در سال 2022 تصریح کرد: سوای نوجوانان، در رده‌های دیگر خوب بودیم و سال آینده هم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

کاوه درباره اینکه برخی بهنام احسان‌پور را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان هندوانه دربسته می‌دانند، گفت: بهنام جوان است، انرژی دارد که کار کند. خودش هم سبک وزن و فنی بوده و امید داریم که خوب کار کند.

مربی سازنده کشتی تهران درباره اینکه این احتمال وجود دارد که روس‌ها برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات جهانی برگردند، خاطرنشان کرد: به نظرم جهانی بدون روسیه زیاد جلوه‌ای ندارد. ما که دوست داریم برگردند و این برای کشتی بهتر است. بچه‌های ما هم بیشتر زحمت می‌کشند و کسب عنوان در حضور روس‌ها مزه دارد.

کاوه درباره اینکه در مسابقات جهانی جوانان آمریکایی‌ها را دو سال است که پشت سر گذاشته‌ایم اما در بزرگسالان همچنان اختلاف‌مان با آن‌ها زیاد است، گفت: باید قبول کنیم که آمریکایی‌ها خیلی به کشتی توجه می‌کنند و کشتی را خیلی دوست دارند. آن‌ها این رشته را به صورت حرفه‌ای در مدارس، دانشگاه‌ها و کالج‌های خود دنبال می‌کنند اما من خیلی خوشبین هستم که آن‌ها را پشت سر بگذاریم. خصوصا اینکه بچه‌های ما جوانان اما تیم آمریکا پا به سن گذاشته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...