لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در رینگ هشت ضلعی ؛ کدام قهرمان MMA می‌شود؟

وقتی از آرنولد آلن و ناتانیل وود سوال شد که به نظر آنها در رقابت خیالی MMA بین رونالدو و مسی چه کسی برنده خواهد شد، هر دو بدون معطلی اسطوره منچستریونایتد را انتخاب کردند.
کدخبر (157203) | 01 فروردین 1402 | ساعت 22:46
0 218
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در رینگ هشت ضلعی ؛ کدام قهرمان MMA می‌شود؟
وقتی از آرنولد آلن و ناتانیل وود سوال شد که به نظر آنها در رقابت خیالی MMA بین رونالدو و مسی چه کسی برنده خواهد شد، هر دو بدون معطلی اسطوره منچستریونایتد را انتخاب کردند.

به گزارش سرخ نیوز، رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک مسابقه MMA مطمئناً تنها در یک دنیای خیالی و فانتزی امکان‌پذیر است اما تصور این تقابل و اینکه این رقابت چگونه تمام می‌شود، کاری است که آرنولد آلن و ناتانیل وود به عنوان دو مبارز MMA به سراغش رفته‌اند. ESPN MMA در مصاحبه اخیر خود با این ورزشکاران فعال در هنرهای رزمی ترکیبی انگلیسی، از آنها خواسته تا از بین ستاره‌های فوتبال یکی را انتخاب کنند. آنها فقط حق انتخاب بازیکنی را داشتند که طبق برآوردشان می‌توانست در مسابقات MMA به قهرمانی برسد. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بازیکنان فوتبال مورد نظر برای این رقابت فرضی در MMA بودند.

اتفاق نظر آرنولد آلن و ناتانیل وود ؛ رونالدو مسی را در MMA شکست می دهد

وقتی از آرنولد آلن و ناتانیل وود سوال شد که به نظر آنها در این رقابت خیالی MMA بین رونالدو و مسی چه کسی برنده خواهد شد، هر دو بدون معطلی اسطوره منچستریونایتد را انتخاب کردند. آلن ضمن اشاره به علت انتخاب خود گفت:
رونالدو به راحتی مسی را شکست می‌دهد.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در رینگ هشت ضلعی ؛ کدام قهرمان MMA می‌شود؟وزن بالای ارلینگ هالند مانع مبارزه او در MMA می شود

مسابقه بعدی به تقابل ارلینگ هالند و کیلیان امباپه اختصاص داشت؛ بازیکنانی که به عنوان نسل آینده فوتبال دنیا شناخته می‌شوند. آرنولد آلن، با وجود جثه غول‌آسا و شگفت انگیز هالند، به سراغ کیلیان امباپه ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن رفت و او را برگزید. به اعتقاد آن غول نروژی تیم منچسترسیتی به دلیل وزن بالایی که دارد، شبیه کسی نیست که در مسابقات MMA مبارزه می‌کند. آلن می‌گوید:
هالند ظاهر عجیب و غریبی دارد و یک ورزشکار تنومند است اما به نظر نمی‌رسد بتواند در این مسابقات بجنگد.
این دو مبارز در حالی کریستیانو رونالدو را به عنوان گزینه خود برای رقابت درMMA انتخاب کردند که این ستاره پرتغالی دنیای فوتبال اگرچه برای شرکت در این مسابقات تمرین نکرده اما مطمئناً دوستان انگشت شماری در دنیای ورزش‌های رزمی دارد که می توانند مربیگری او را بر عهده بگیرند.

علاثه کریستیانو رونالدو به هنرهای رزمی

رونالدو ستاره محبوبی است که در عرصه‌های مختلف قدم گذاشته و تجربیات مختلفی در گذشته بدست آورده است. رونالدو به دلیل ارتباط با بزرگان مسابقات رزمی از جمله کانر مک گرگور، حبیب نورماگومدوف و اخیراً فرانسیس انگانو بارها در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. انگانو پادشاه سنگین وزن دنیا پس از قطع همکاری با UFC، با انتشار تصاویری در کنار کریستیانو رونالدو فضای مجازی را به تسخیر خود درآورد. انگانو پس از ملاقات با رونالدو ادعا کرد که توصیه‌های ارزشمندی از این فوتبالیست دریافت کرده است. «غارتگر» برای انجام این دیدار تا ریاض سفر کرده بود تا با یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال هم‌نشینی داشته باشد. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در رینگ هشت ضلعی ؛ کدام قهرمان MMA می‌شود؟رونالدو اخیراً با حضور در مبارزه جیک پاول و تامی فیوری در عربستان، طرفداران ورزش‌های رزمی را شگفت زده کرد. ستاره پرتغالی به همراه خانواده‌اش نظاره گر این مبارزه بود و در سالن به شدت مورد تشویق قرار گرفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...