اتهام استفاده از استروئید و تمریناتی که از دواین جانسون ، یک صخره می سازد !

دواین جانسون فوق ستاره دنیای هالیوود و چهره برجسته مسابقات WWE اقدام به اشتراک گذاری ویدیویی از تمرینات سخت و پرفشار بالاتنه کرده است.
کدخبر (157615) 03 فروردین 1402 | ساعت 12:51
0 235
دواین جانسون فوق ستاره دنیای هالیوود و چهره برجسته مسابقات WWE اقدام به اشتراک گذاری ویدیویی از تمرینات سخت و پرفشار بالاتنه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون فوق ستاره این روزهای دنیای هالیوود که پیش از این در مسابقات WWE با لقب «راک» شناخته می‌شد، در پست اخیر اینستاگرامی خود ویدیویی را از تمرینات سخت و پرفشار بالاتنه که بر روی سینه و عضلات پشت تمرکز دارد، منتشر کرده است. در این برنامه تمرینی او از به سراغ تکنیک سوپرست رفته است.

  دواین جانسون از همان زمان که به عنوان یک بازیکن جوان در رشته فوتبال آمریکایی فعالیت داشت، به تناسب اندام علاقه پیدا کرد. از آنجایی که خانواده او سابقه فعالیت در رشته کشتی کج را داشت، او هم تصمیم گرفت همین مسیر را ادامه دهد و به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای بدل شود. او در اواخر دهه 90 میلادی وارد این عرصه شد و توانست خیلی زود با شخصیت کاریزماتیک خود و رقابت نزدیک و نمادینی که با استیو آستین یا همان «کوه یخ» داشت، به یکی از چهره‌های محبوب WWE بدل گردد. راک پیش از آنکه وارد عرصه جدیدی از فعالیت‌هایش بشود، در دنیای کشتی‌ کج به یکی از بزرگترین ورزشکاران تبدیل شد و توانست جایگاه خود را در تاریخ این مسابقات ثبت کند. با این حال جانسون به محض ورود به دنیای سینما هم با توانمندی‌هایی که در بازیگری از خود نشان داد، توانست به سرخط خبرهای رسانه‌های هالیوودی بدل شود. او در فیلم‌های موفق متعددی از جمله بازگشت مومیایی (2001)، باند گریدیرون (2006)، سریع و خشمگین 6 (2013)، Pain & Gain  (2013) و غیره حضور داشت و به سرعت توانست نامی برای خود دست و پا کند. راک با بیش از 370 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، یکی از تأثیرگذارترین افراد در دنیا محسوب می‌شود. او مرتباً طرفدارانش را به داشتن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند.

اتهام استفاده از استروئید به دواین جانسون

با توجه به هیکل عظیم الجثه دواین جانسون، حدس و گمان‌های زیادی در مورد شرایط نه چندان مساعد او وجود دارد. جو روگان، مفسر UFC بر این باور است که جانسون در حال  استفاده از استروئید بوده و از او خواسته است که پس از افشاگری اینفلوئنسر تناسب اندام لیور کینگ، به استفاده از داروهای مصرفی خود اعتراف کند. بردلی مارتین از دیگر چهره‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی نیز نظر مشابهی با جو روگان دارد. این در حالی است که ادی هال قویترین مرد سابق جهان هم مدعی است که راک از استروئید استفاده می‌کند. به گفته ادی هال، جانسون احتمالاً در 50 سالگی تحت درمان جایگزینی تستوسترون قرار گرفته است. اوایل این ماه جی کاتلر بدنساز افسانه ای و قهرمان 4 دوره مستر المپیا، به دفاع از دواین جانسون در رابطه با اتهامات استفاده از استروئید پرداخت. او جانسون را به خاطر ثباتش ستایش کرد و معتقد است که جانسون بدنی طبیعی دارد چراکه بیش از اندازه عضلانی نیست.

اتهام استفاده از استروئید و تمریناتی که از دواین جانسون ، یک صخره می سازد !برنامه تمرینی راک

چند ماه قبل دواین جانسون یک تمرین سخت و فشرده را با آرون دونالد بازیکن NFL در باشگاه ورزشی LA Rams انجام داد. آنها تمرین خود را با یک سوپرست سنگین با میله‌های دمبل تک دست شروع کردند. جانسون یک ماه بعد برنامه تمرینی کامل و سختی برای پایین تنه را که از پنج ست سوپرست تشکیل شده بود، به طرفدارانش ارائه داد. حالا راک در پست اخیر اینستاگرامی خود، یک برنامه تمرینی سخت سینه و پشت را با استفاده از سوپرست‌ها برای طرفدارانش ارائه داده که شامل موارد زیر است:
  • تمرین شنبه: سوپر پمپ پشت سینه
  • کل تمرین با استفاده از سوپرست‌ها
  • 4 ست در هر مرحله - 2 تمرین در هر مرحله
  • 20 تکرار برای هر تمرین
  • 5 ثانیه نگه دارید/کشش در بیستمین تکرار
  • 4 مرحله / 8 تمرین در مجموع
  • دوره‌های استراحت 60 تا 75 ثانیه
  بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...