ایده مشترک فیل هیث و جی کاتلر ؛ دور خرافات و افسانه ها را خط بکشید !

به اعتقاد فیل هیث انجام 3 یا 4 تمرین هوازی در هفته، به توسعه بدن و داشتن اندامی لاغرتر کمک زیادی می‌کند.
کدخبر (157616) | 04 فروردین 1402 | ساعت 12:04
0 301
ایده مشترک فیل هیث و جی کاتلر ؛ دور خرافات و افسانه ها را خط بکشید !
به اعتقاد فیل هیث انجام 3 یا 4 تمرین هوازی در هفته، به توسعه بدن و داشتن اندامی لاغرتر کمک زیادی می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، بدنسازان حرفه‌ای معمولا در مورد رویکرد خود نسبت به انجام تمرینات مختلف دچار اختلاف نظر می‌شوند. در حالی که عده‌ای از آنها به زدن وزنه‌های سنگین اعتقاد دارند، عده دیگر در مورد وزنه‌های کمتر اما تکرارهای بیشتر صحبت می‌کنند. چنین اختلاف نظری در مورد تمرینات هوازی هم وجود دارد. تعدادی از اسطوره‌های بدنسازی بر این باورند که انجام بیش از اندازه تمرینات هوازی، غیرضروری است اما تعدادی دیگر انجام این تمرینات را ضروری می‌دانند که فیل هیث ، قهرمان هفت دوره مستر المپیا یکی از آنهاست.

اهمیت تمرینات هوازی در بدنسازی از زبان فیل هیث

به تازگی فیل هیث ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر و در آن دیدگاهش را در مورد تمرینات هوازی بیان کرده است. او نه تنها توصیه کرده که باید چهار روز در هفته تمرینات هوازی را انجام داد بلکه خواسته تا بدنسازان از خرافات و افسانه‌ها درباره تمرینات دوری کنند. با تغییر رویکردها و رویه‌های تمرینی توسعه یافته، تکنیک دستیابی به بدنی لاغر و عضلانی اهمیتش بیشتر از قبل شده است. برخی از بدنسازان تازه‌کار در انجام این متدها دچار سردرگمی شده و اشتباه می‌کنند. حالا فیل هیث، اسطوره رقابت‌های مستر المپیا به این بدنسازان تازه‌کار مشاوره داده و ایده‌های معتبری ارائه کرده است. ایده مشترک فیل هیث و جی کاتلر ؛ دور خرافات و افسانه ها را خط بکشید ! فیل هیث در کپشن این پست خود نوشته:
با تمرینات هوازی قلب را سالم‌تر نگه دارید.
در این ویدیو، این اسطوره بدنسازی تمام خرافات و روایات افسانه‌ای در مورد انجام تمرینات بدنسازی را کنار گذاشته است. در واقع او پیشنهاد می‌کند که برای گرفتن نتیجه بهتر، از روند تمرینی او استفاده شود. به گفته فیل هیث تمرینات هوازی اهمیت به سزایی در بدنسازی دارد.
عبارت کاردیو مخفف سلامت قلب و عروق است. بسيار خب، پس چرا نمی‌خواهی قلبت را تمرین دهی؟
فیل هیث با اشاره به ورزشکارانی که باشگاه می‌روند اما از انجام تمرینات هوازی امتناع می‌کنند، گفته است:
من ورزشکاران زیادی را به خصوص در شبکه‌های اجتماعی می‌بینم که در مورد انجام تمرینات هوازی می‌گویند تمرینات هوازی را انجام نمی‌دهیم چراکه این تمرینات، دستاوردهای ما را از بین می‌برد. خب حدس می‌زنید چه می‌شود؟ شما به قلبتان برای پمپاژ خون در بدن نیاز دارید. قلب مانند یک پمپ عمل می‌کند همانطور که شما وزنه‌ها را پمپ می‌کنید.

جی کاتلر : تمرینات هوازی پیش و پس از تمرین با وزنه اهمیت زیادی دارد

به اعتقاد هیث انجام 3 یا 4 تمرین هوازی در هفته، به توسعه بدن و داشتن اندامی لاغرتر کمک زیادی می‌کند. همچنین تمریناتی مانند انجام تردمیل شیب دار، دوچرخه ثابت یا حتی دویدن روی تردمیل می‌تواند به این کار کمک کند. در همین حال جی کاتلر قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا هم نظر مشابهی با فیل هیث دارد و می‌گوید تمرینات هوازی پیش و پس از تمرین با وزنه اهمیت زیادی دارد. ایده مشترک فیل هیث و جی کاتلر ؛ دور خرافات و افسانه ها را خط بکشید ! جی کاتلر هنوز هم شرایط ایده‌آل بدنی خود را حفظ کرده و هر روز به باشگاه می‌رود. کاتلر پیش‌تر از تمایل خود به گنجاندن تمرینات هوازی در برنامه تمرینی صبحگاهی خود خبر داده بود. به گفته کاتلر این تمرین به لاغر شدن سریعتر بدن کمک می‌کند.
به یاد داشته باشید که تمرینات هوازی زمانی ضروری است که می‌خواهید استراحت کنید و متابولیسم بدن را افزایش دهید.
کاتلر مدعی است که تمرینات هوازی و وزنه زدن، هر دو اهمیت یکسانی دارند.
تمرینات هوازی ضروری است اما تمرینات با وزنه از همه چیز مهم‌تر است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...