مایکل شوماخر در زندان خانگی ؛ همسر نابغه فرمول یک در نقش زندانبان !

پس از وقوع سانحه‌ی مغزی برای مایکل شوماخر زندگی همسر او نیز دستخوش تغییرات بزرگی شده است.
کدخبر (157962) | 04 فروردین 1402 | ساعت 13:56
0 642
مایکل شوماخر در زندان خانگی ؛ همسر نابغه فرمول یک در نقش زندانبان !
پس از وقوع سانحه‌ی مغزی برای مایکل شوماخر زندگی همسر او نیز دستخوش تغییرات بزرگی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، ادی جردن رئیس سابق مایکل شوماخر می‌گوید که کورینا در تلاش برای مخفی نگه داشتن شرایط همسرش وضعیتی شبیه به یک زندانی را تجربه می‌کند. پس از اینکه اسطوره فرمول یک، مایکل شوماخر در ماه دسامبر سال 2013 و در جریان تمرین اسکی در کوه‌های آلپ دچار سانحه‌ی مغزی شد اخبار کمی درباره وضعیت او منتشر شده است. این خواسته‌ی خود شوماخر بوده است و همسرش کورینا که در سال 1995 با او ازدواج کرد بیشترین هزینه را برای برآورده ساختن این خواسته متحمل شده است. جردن می‌گوید که او برای در امان ماندن از پرسش‌های مکرر مردم درباره شرایط همسرش به‌ندرت پا را از خانه بیرون می‌گذارد:

او و فرزندش در حال تجربه‌ی وضعیتی بسیار ناگوار هستند. نزدیک به ده سال است که کورینا نتوانسته به مهمانی، به رستوران و به هرجای دیگر برود. او وضعیتی شبیه به یک زندانی دارد. همه می‌خواهند با او درباره‌ وضعیت مایکل حرف بزنند و او این را نمی‌خواهد.

مایکل شوماخر و همسرش در موقعیتی مشابه به زندان !

شروع کار مایکل شوماخر در فرمول یک در سال 1991 زیر نظر ادی جردن رخ داد. پس از بروز سانحه‌ی مغزی برای شوماخر جردن نتوانست به ملاقات شاگرد سابقش برود. چرا که کورینا اجازه‌ی آن را نمی‌داد. این محدودیت شامل حال ژان تاد، مدیر سابق فراری نیز می‌شد. مایکل شوماخر در زندان خانگی ؛ همسر نابغه فرمول یک در نقش زندانبان ! جردن همچنین به ابراز همدردی با پسر شوماخر یعنی میک نیز پرداخته است. میک شوماخر پس از دو فصل حضور در تیم هاس جایگاه خود را در فرمول یک از دست داد و حالا راننده‌ی ذخیره‌ی تیم مرسدس است
برای میک نیز دشوار است که کار خود را در اتومبیل رانی پیش ببرد. اگر سایه‌ی سنگین پدرش و شرایط بغرنج او نبود میک احتمالا می‌توانست راننده‌ای بسیار بهتر و موفق‎تر باشد. در هر حال مایکل پدر اوست و میک باید این شرایط را بفهمد و با آن کنار بیاید.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...