واکنش جورجینا رودریگز به یک شایعه خبرساز درباره رونالدو

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، در مورد شایعاتی که به انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته مربوط بود، صحبت کرد.
کدخبر (157975) | 04 فروردین 1402 | ساعت 09:43
0 88
واکنش جورجینا رودریگز به یک شایعه خبرساز درباره رونالدو
جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، در مورد شایعاتی که به انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته مربوط بود، صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، تصمیم کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی برای جدایی از منچستریونایتد در تابستانی که گذشت باعث شد که نام این بازیکن در کنار نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به گوش برسد. این ستاره پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در اولدترافورد بماند و به دنبال یافتن باشگاهی جدید برای فصل 23-2022 است.

ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، مذاکرات با باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند را آغاز کرد اما در نهایت به نتیجه نرسید و رونالدو در یونایتد ماند. او در انتقالات زمستانی 2023 راهی النصر شد. یکی از باشگاه‌هایی که نامش بارها و خصوصا در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد، اتلتیکو مادرید بود. شایعه‌ای که تعجب و حتی خشم بسیاری از هواداران رئال مادرید را به همراه داشت.

گمانه‌زنی‌ها در مورد این انتقال زیاد بود و باعث واکنش منفی هواداران افراطی اتلتیکو هم شد. دیه‌گو سیمئونه نیز در یکی از نشست‌های خبری خود گفت: «او اسطوره رئال مادرید است. من هرگز نمی‌توام تصور کنم که مارتین پالرمو در ریورپلاته بازی کند یا خوان رومان ریکلمه یا آریل اورتگا برای بوکا جونیورز بازی کنند. این اتفاقاتی کاملا واضح است و هرگز رخ نمی‌دهد.»

جورجینا رودریگز همسر رونالدو، در یک برنامه تلویزیونی و در واکنش به شایعات تابستانی انتقال این ستاره به اتلتیکو گفت: «هرگز؛ رونالدو حتی یک لحظه هم به انتقال به اتلتیکو مادرید فکر نکرد و تمام شایعات دروغ بودند.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...