رونالدو 94 کیلو وزن داشت / رئال خوش شانس بود که رونالدو را بیرون کرد

فابیو کاپلو یک بار دیگر از تصمیمش برای بیرون کردن رونالدو از رئال در فصل 07-2006 دفاع کرد.
کدخبر (158411) | 05 فروردین 1402 | ساعت 14:09
0 161
رونالدو 94 کیلو وزن داشت / رئال خوش شانس بود که رونالدو را بیرون کرد
فابیو کاپلو یک بار دیگر از تصمیمش برای بیرون کردن رونالدو از رئال در فصل 07-2006 دفاع کرد.

به گزارش سرخ نیوز، فابیو کاپلو، سرمربی نامدار و کهنه‌کار ایتالیایی، در دوران حرفه‌ای طولانی‌مدت و درخشان خود به عنوان سرمربی فوتبال، انواع و اقسام تجربه‌های عجیب و غریب را پشت سر گذاشت ولی او می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو نازاریو در دوران حضورش در رئال مادرید برای او مشکل‌ساز نبود. کاپلو که چند سالی است بازنشست شده، در دو مقطع هدایت رئال را برعهده داشت و هر دو بار این تیم را قهرمان لالیگا کرد. یک بار در فصل 97-1996 و یک بار نیز در فصل07-2006. در دومین مقطع، رونالدو نازاریو برای رئال بازی می‌کرد و دیگر درخشش سابق را نداشت. او یک نیم فصل زیر نظر کاپلو دوام آورد و سپس به میلان پیوست. کاپلو در مورد قطع همکاری با رونالدو گفت:

«رئال خوش شانس بود که رونالدو را بیرون کرد. فکر می‌کنید شوخی می‌کنم ولی این‌طور نیست. او 94 کیلو داشت. از او پرسیدم وقتی با برزیل قهرمان جام جهانی 2002 شد، چند کیلو داشت و پاسخ داد 84 کیلو. او تلاشی هم برای کاهش وزن نمی‌کرد. من معتقدم بودم او با 94 کیلو دیگر نباید برای رئال بازی کند.»
کاپلو ادامه داد:
«از او می‌خواستم وزنش را کم کند ولی اصلا توجهی نمی‌کرد. از شب‌گذرانی خوشش می‌آمد و در نهایت باشگاه را مجاب کردم از دست او خلاص شود. قرار بود به یک لیگ عربی برد ولی یک شب سیلویو برلوسکونی، مالک وقت میلان، با من تماس گرفت و در مورد رونالدو پرسید. به او گفتم وزنش زیاد است و تا صبح مشغول عیش و نوش است. او از من تشکر کرد و فردا گاتزتا دلو اسپورت تیتر زده بود که رونالدو به میلان پیوست!»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...