سیر تکامل نیک واکر ؛ از اعتیاد به مواد مخدر تا مبدل شدن به یک « جهش یافته »

نیک واکر که موفق به قهرمانی در مسابقات بدنسازی است، از دوران اعتیاد خود گذشته و به قهرمانی رسیده است.
کدخبر (158078) 05 فروردین 1402 | ساعت 00:56
0 248
نیک واکر که موفق به قهرمانی در مسابقات بدنسازی است، از دوران اعتیاد خود گذشته و به قهرمانی رسیده است.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر که در دنیای بدنسازی به «جهش یافته» ملقب شده، در سال‌های اخیر به‌خاطر عملکرد و پیشرفتی که داشته، همواره مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته است. نیک واکر از همان زمان که در سن 18 سالگی وارد مسابقات حرفه‌ای شد، به عناوین ارزشمند مسابقات مستر المپیا و آرنولد کلاسیک چشم دوخته است.

آغاز تاریخ سازی نیک واکر

نیک واکر در سال 2021 با قهرمانی در رقابت آرنولد کلاسیک، نام خود را در تاریخ این ورزش ثبت کرد. او در رقابت آرنولد کلاسیک 2023 در حالی که تصور می‌شد باردیگر بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند، کارش را با مقام نایب قهرمانی به پایان رساند. با این حال، چندین روز قبل از این رویداد، ویدیویی در یوتیوب منتشر شد که دگرگونی نیک واکر را از 5 سالگی تاکنون که به یکی از عضلانی‌ترین بدنسازان دنیا تبدیل شده، نشان می‌دهد. این ویدئو تغییر فیزیک نیک واکر و عزم و اراده او برای پیشرفت و رسیدن به جایگاهی قابل توجه در بدنسازی را نمایان می‌کند. این ویدیو نشان می‌دهد او برای تبدیل شدن از یک کودک تنها که تجربیات تلخی را به همراه داشته به کسی که قهرمانی آرنولد کلاسیک 2021 را بدست آورده، مسیر ساده‌ای را پشت سرنگذاشته است.

سیر تکامل نیک واکر ؛ از اعتیاد به مواد مخدر تا مبدل شدن به یک « جهش یافته »سیر تکامل بدنسازی نیک واکر

نیک واکر درحالی به یکی از مطرح‌ترین بدنسازان دنیا تبدیل شد که روزهایی به مواد مخدر اعتیار پیدا کرده و به‌سختی توانسته بود خود را از شر این اعتیاد برهاند. تماشای این ویدئو باعث شد تا طرفداران از سیر تکامل «جهش یافته» کاملاً شگفت‌زده شوند و او را بیش از پیش به‌خاطر تبدیل شدن از یک پسر معمولی به بچه غولی که می‌تواند رقابت سختی را برای نام‌های بزرگ بدنسازی ایجاد کند، مورد ستایش قرار دهند. در فوریه 2023، یک حساب کاربری یوتیوب به نام Alex Red Studio، ویدیویی از نیک واکر را به‌اشتراک گذاشت که رشد و تغییر نیک واکر از 5 تا 28 سالگی نشان می‌داد. این ویدیو مجموعه‌ای از عکس‌های قدیمی است که در دوران مختلف زندگی او گرفته شده است. اولین عکس مربوط به روزهای 5 سالگی واکر است که برهنه جلوی پدرش ایستاده و با عضلات نارس دوسر سینه خود فیگور می‌گیرد. لوئیس واکر، پدر نیک، در گذشته در مسابقات بدنسازی شرکت کرده است.
  در اسلاید بعدی تصویری از دوران نوجوانی نیک واکر دیده می‌شود که یک چوب بیسبال در دست دارد و پیراهن یکی از تیم‌های لیگ را پوشیده است. نیک واکر به‌دلیل تجربیات تلخی که در گذشته درخصوص مصرف مواد مخدر داشت، به‌ تنهایی بزرگ شد و به سنین نوجوانی رسید. با این حال او در بدنسازی به یک نقطه امن دست پیدا کرد و روزهای تاریک زندگی‌اش را پشت سرگذاشت. بدن واکر در سن 18 سالگی تغییر قابل توجهی پیدا کرد و در سال‌های پس از آن دیگر هیچ مانعی برای پیشرفتش در بدنسازی وجود نداشت. در این ویدیو با تغییر موسیقی پس‌زمینه، متوجه تغییرات فیزیکی نیک واکر می‌شود؛ تغییراتی که منجر به شکل‌گیری جهش یافته شد. فیزیک بدنی او در 26 سالگی نسبت به ۱۹ سالگی تفاوت چشمگیری داشت و باعث شد او اولین قهرمانی آرنولد کلاسیک خود را بدست آورد. در تصویر بعدی که مربوط به 27 سالگی واکر می‌شود، او روتین فیگور گرفتن خود را به نمایش گذاشته است. آخرین عکس هم مربوط به آخرین فیگورش در 28 سالگی می‌شود یعنی همین مستر المپیا 2022 که پس از آن طرفداران وی را از پیش قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 دانستند. دگرگونی نیک واکر در طول این سال‌ها گواه این است که او تمام موانع را برای رسیدن به رویاهایش کنار زده و خودش را از درون تغییر داده است. اگرچه امسال برای او خوب شروع نشد اما امیدوار است که با درخشش در مستر المپیا 2023، به مسیر پیشرفتش به‌خوبی ادامه دهد. بیشتر از نیک واکر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...