بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در پیتسبورگ پرو 2023 ؛ رقابت بزرگی در راه است

بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 برای رقابتی جذاب روی صحنه خواهند رفت.
کدخبر (158341) | 05 فروردین 1402 | ساعت 20:33
0 252
بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در پیتسبورگ پرو 2023 ؛ رقابت بزرگی در راه است
بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 برای رقابتی جذاب روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش سرخ نیوز، با پیوستن بیگ رامی به پیتسبورگ پرو 2023، جمع ستارگان حاضر در این رقابت بزرگتر از گذشته شد. در پست اخیری که برگزارکنندگان این مسابقات در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند، اعلام شد که بیگ رامی و سامسون داودا به نیک واکر، درک لانسفورد، شاون کلاریدا و هانتر لابرادا برای رقابت روی صحنه این رویداد پیوسته‌اند.

پیتسبورگ پرو 2023 ؛ میدانی برای رقابت بزرگان

با توجه به اینکه نام جیم مانیون بزرگ بر روی این رقابت قرار گرفته، از همین حالا به یکی از مورد انتظارترین رقابت‌های تقویم سال 2023 بدنسازی تبدیل شده است. پیتسبورگ پرو 2022 هم باشکوه برگزار شد و مدعیان زیادی در آن حضور پیدا کردند اما بیگ رامی غایب اصلی این رویداد بود. این در حالی بود که انتظار می‌رفت این بدنساز مصری در این رقابت حضور داشته باشد اما به دلیل مشکلات پروازی نتوانست در مسابقات شرکت کند. به دنبال غیبت بیگ رامی، برخی از مربیان از جمله دنیس جیمز، مربی بیگ رامی نسبت به شرایط این بدنساز ابراز نگرانی کرده و عدم حضورش در این رقابت را یک اشتباه بزرگ تاکتیکی قلمداد کردند. بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در پیتسبورگ پرو 2023 ؛ رقابت بزرگی در راه است

سال سخت بیگ رامی

چند هفته بعد از این غیبت، بیگ رامی از لیگ حرفه‌ای IFBB و جیم مانیون به دلیل عدم پایبندی به تعهد خود به عنوان مهمان این رقابت، عذرخواهی کرد. درعوض درک لانسفورد که نایب قهرمانی مستر المپیا 2022 را به دست آورد، جای بیگ رامی را گرفت و به همراه نیک واکر، هانتر لابرادا و براندون کوری توانستند هیجان را به این رویداد بازگردانند. بخش آزاد مردان رقابت‌های بدنسازی طی یک سال گذشته و پس از برگزاری آخرین دوره پیتسبورگ پرو، دستخوش تغییرات بزرگی شده است. در مستر المپیا هادی چوپان توانست جای بیگ رامی را بگیرد و قهرمان جدید این رقابت لقب بگیرد. از سوی دیگر بیگ رامی پس از کسب مقام پنجم در مستر المپیا 2022، تحت درمان با سلول‌های بنیادی داخل وریدی قرار گرفت و پس از مدت کوتاهی، برای حضور در آرنولد کلاسیک 2023 که جایزه نفر قهرمان را به 300 هزار دلار افزایش داده بود، اعلام آمادگی کرد.

ساسمون داودا ؛ در قامت یک قهرمان

با این حال سامسون داودا با شرایط و آمادگی بهتری توانست جایگاه نخست را به خودش اختصاص دهد. نیک واکر در رده دوم قرار گرفت و اندرو جکد به مدال برنز بسنده کرد. بیگ رامی هم در رده چهارم ایستاد و علی رغم یک ناکامی دیگر، اعلام کرد که قصد ندارد به این زودی از دنیای بدنسازی بازنشسته شود. بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در پیتسبورگ پرو 2023 ؛ رقابت بزرگی در راه است از حالا رقابت برای حضور در مستر المپیا 2023 آغاز شده و بیگ رامی به عنوان قهرمان دو دوره متوالی این مسابقه می‌خواهد غیبت خود در پیتسبورگ پرو 2022 را جبران و در این دوره شرکت کند. این دوره در روزهای 12 و 13 می برگزار می‌شود و بیگ رامی، رافائل برانداو، سامسون داودا، درک لانسفورد، نیک واکر، هانتر لابرادا و شاون کلاریدا به عنوان مهمان در آن حضور خواهند داشت. ضمن آنکه کریس بامستد به عنوان قهرمان 4 دوره دسته فیزیک کلاسیک، در این رویداد اجرای ویژه‌ای خواهد داشت.

ناامیدی کارشناسان از قهرمانی دوباره بیگ رامی در مستر المپیا

قطعا حضور بیگ رامی و سامسون داودا به ترتیب به عنوان قهرمان دو دوره مستر المپیا و قهرمان سال 2023 آرنولد کلاسیک، سبب رونق این دوره از مسابقات خواهد شد. این در حالی است که کارشناسانی مانند باب سیچریلو معتقدند که بیگ رامی دیگر شانسی برای قهرمانی در مستر المپیا ندارد. از سویی دنیس جیمز بر این باور است که سامسون داودا در صورت تکرار عملکردش در آرنولد کلاسیک 2023، یقینا در ماه نوامبر روی سکوی قهرمانی مستر المپیا 2023 خواهد ایستاد. بیگ رامی، نیک واکر، کریس بامستد و سامسون داودا در پیتسبورگ پرو 2023 ؛ رقابت بزرگی در راه است با توجه به قهرمان داودا در آرنولد کلاسیک 2023 و عنوان نایب قهرمانی درک لانسفورد در مستر المپیا 2022، باب سیچریلو هر دو را تهدیدی مشابه برای هادی چوپان می‌داند. به نظر می‌رسد عملکرد بدنسازان در پیتسبورگ پرو 2023 می‌تواند ذهن هواداران بدنسازی را در مورد اتفاقات احتمالی مستر المپیا 2023 بازتر کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...