خانواده ای متعلق به WWE ؛ از راک تا دخترش سیمون در کشتی کج !

سیمون ، دختر دواین جانسون ، که در مسیر پدر خود قهرمان در WWE پا گذاشته، قصد دارد که میراث پدرش را در کشتی کج ادامه دهد.
کدخبر (158789) | 06 فروردین 1402 | ساعت 18:55
0 369
خانواده ای متعلق به WWE ؛ از راک تا دخترش سیمون در کشتی کج !
سیمون ، دختر دواین جانسون ، که در مسیر پدر خود قهرمان در WWE پا گذاشته، قصد دارد که میراث پدرش را در کشتی کج ادامه دهد.

به گزارش سرخ نیوز، دختر دواین جانسون ملقب به «راک» اولین کشتی WWE خود را در «NXT’s Stand & Deliver» انجام خواهد داد. سیمون که در کشتی کج و در NXT به آوا رین نیز شناخته می‌شود، اولین بار به‌عنوان یکی از اعضای تیم «The Schism» در تلویزیون حضور پیدا کرد. سیمون که در مسیر پدر خود قهرمان پنج عنوان در WWE پا گذاشته، قصد دارد که میراث پدرش ، دواین جانسون را در کشتی کج ادامه دهد. خانواده ای متعلق به WWE؛ از راک تا دخترش سیمون در کشتی کج!

دواین جانسون : خوشحالم که دخترم می‌خواهد مسیر من را ادامه دهد

اعضای تیم Schism (آوا رین، جو گیسی، ریپ فولر و جگر رید) اخیراً توسط تیم Chase University (آندره چیس، دوک هادسون، تئا هیل و تایلر بیت عضور جدید گروه) در NXT به چالش کشیده شده‌اند. رین امیدوار است که بتواند اولین کشتی خود در یک مسابقه هشت نفره در NXT’s Stand & Deliver انجام دهد. دواین جانسون نیز مانند سیمون دختر خود مسیر پدر و پدربزرگ خود را در این حرفه ادامه داد و افتخارات زیادی را در طول این مسیر از آن خود کرد. راک ستاره WWE در برنامه Tonight Show حضور پیدا کرد و گفت:
او اولین قرارداد خود را با WWE امضا کرده و این بسیار من را هیجان‌زده کرده است. اول از همه باید بگویم که من بسیار خوشحالم که دخترم می‌خواهد مسیر من را ادامه دهد. شاید این حرف مقداری کلیشه‌ای باشد اما او می‌خواهد در این حرفه بدرخشد و این موضوع هم برای من و هم برای خودش بسیار مهم است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...