اسنوپ داگ ، یک لیگ فوتبال در انگلیس افتتاح می‎ کند

اسنوپ داگ ، ستاره رپ آمریکایی از برنامه خود برای افتتاح یک لیگ فوتبال جدید، این‌ بار در انگلیس خبر داده است.
کدخبر (158892) | 06 فروردین 1402 | ساعت 23:25
0 90
اسنوپ داگ ، یک لیگ فوتبال در انگلیس افتتاح می‎ کند
اسنوپ داگ ، ستاره رپ آمریکایی از برنامه خود برای افتتاح یک لیگ فوتبال جدید، این‌ بار در انگلیس خبر داده است.

به گزارش سرخ نیوز، اسنوپ داگ ، که بر طبق ادعای مادرش در جوانی یک بازیکن فوتبال بوده است همواره از عشق خود به این ورزش سخن گفته است. این رپر آمریکایی پس از اینکه در سال 2005 یک پیراهن سلتیک را از دوست خود هدیه گرفت طرفدار این تیم اسکاتلندی شده است. اسنوپ داگ صد البته با ورزش غریبه نیست. او در سال 2005 یک لیگ فوتبال آمریکایی اختصاصی با نام لیگ فوتبال جوانان اسنوپ (SYFL) تاسیس نمود که تا به امروز نیز همچنان فعال است. حالا اما به‌نظر می‌رسد که او توجه خود را به‌سمت فوتبال جلب کرده است. گویا این خواننده رپ قصد دارد لیگ فوتبال تازه‌ای را در انگلستان افتتاح کند.

اسنوپ داگ : حس می‌کنم باید در انگلیس هم یک لیگ فوتبال تاسیس کنم

اسنوپ داگ در مصاحبه اخیر خود با نشریه اکسپرس از تمایل خود برای تاسیس یک لیگ جدید سخن گفته است:
بله! من در تلاشم تا لیگ فوتبالی را افتتاح کنم. یا حتی اینکه تیمی را وارد یک لیگ کنم. شما می‌دانید که من در آمریکا لیگ فوتبال آمریکایی خودم را دارم. حالا حس می‌کنم باید در اینجا هم یک لیگ فوتبال تاسیس کنم.
این مصاحبه در انگلیس انجام شد و پیش از انجام آن اسنوپ داگ در حال گپ زدن با دیوید بکهام ، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید بود. بکهام ۴٧ ساله برای تماشای اجرای اسنوپ داگ در «02Arena» راهی لندن شده بود.

اسنوپ داگ ، یک لیگ فوتبال در انگلیس افتتاح می‎ کنداسنوپ داگ : من و دیوید بکهام مرد خانواده‌ هستیم

اسنوپ داگ در خصوص دوستی با دیوید بکهام گفته است:
ما از ابتدای دهه‌ی نود با هم دوست هستیم. ما هردو عاشق یک چیز هستیم، عاشق بردن. ما عاشق کار کردن هستیم. ما هردو مرد خانواده‌ایم و مردم ما را دوست دارند.
دیوید بکهام پس از بازنشستگی‌اش در سال 2013 به‌طور جدی در حوزه سرمایه‌گذاری و مدیریت فوتبالی مشغول به کار بوده است. او ابتدا تیم سالفورد سیتی را در لیگ دو انگلیس خریداری کرد و سپس باشگاه اینتر میامی آمریکا را خرید. اسنوپ داگ پیش از این با رایان رینولدز، یکی از مالکان باشگاه رکسام سیتی همکاری داشته است. این‌دو در سال 2013 در کنار هم در یک انیمیشن به نام توربو به صداپیشگی پرداختند. بنابراین می‌توان گفت که اسنوپ برای اجرایی کردن پروژه‌اش در بریتانیا آشنایانی نیز دارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...