این پرسپولیسی دوباره عصای دست گل محمدی می شود؟

محرومیت پریرا و گلزنی مهدی عبدی در بازی دوستانه مقابل پیکان معادلات خط حمله پرسپولیس برابر مس رفسنجان را دچار تغییر کرد.
کدخبر (159085) | 07 فروردین 1402 | ساعت 11:38
0 65
این پرسپولیسی دوباره عصای دست گل محمدی می شود؟
محرومیت پریرا و گلزنی مهدی عبدی در بازی دوستانه مقابل پیکان معادلات خط حمله پرسپولیس برابر مس رفسنجان را دچار تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهدی عبدی در ادامه درخشش خود در بازی های تدارکاتی دروازه پیکان را باز کرد تا آمار جالبی را از خود در فصل جاری بر جای گذاشته باشد. این مهاجم جوان برخلاف دیدارهای رسمی هرگاه در بازی های تدارکاتی در ترکیب قرار می گیرد توانسته برای تیمش گلزنی کند و چه بسا اگر همان درخششی را که در دیدارهای دوستانه داشت در زمین بازی تکرار می کرد هم اکنون برای آقای گلی در لیگ برتر رقابت می کرد. ناگفته نماند که عبدی همین دو هفته قبل نتوانسته بود گلی را در لیگ برتر بیست و دوم به ثمر برساند که این طلسم سرانجام در جریان برتری مقابل نفت مسجد سلیمان شکست تا این مهاجم بعد از یک نیم فصل ناکامی که با نیمکت نشینی و عدم گلزنی در مسابقات همراه بود، کادرفنی پرسپولیس را به درخشش خود امیدوار کرده باشد. مهدی عبدی طی سال هایی که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشته است همواره بهترین عملکرد خود را در نیم فصل دوم ارائه داشته. در جریان آخرین قهرمانی سرخ ها که این تیم شانه به شانه با سپاهان در لیگ برتر بیستم رقابت می کرد با گلزنی های خود در سه هفته پایانی مقابل تیم های ماشین سازی، تراکتور و پیکان نقش پررنگی داشت و اگر همان مهاجم با انگیزه روزهای اخیر باشد باز هم قادر خواهد بود این روند را در فصل جاری تکرار کند. یحیی گل محمدی که اعتقاد خاصی به مهدی عبدی دارد در فصل جاری به عناوین مختلف تلاش کرده به این مهاجم برای درخشش در ترکیب انگیزه دهد. از نیمکت نشینی گرفته تا سپردن بازوبند کاپیتانی به وی در بازی دوستانه اخیر که بار دیگر نشان داد این مربی روی درخشش مهاجم جوانش حساب ویژه ای در هفته های پایانی لیگ باز کرده است. این موضوع قطعا انگیزه عبدی را برای گلزنی در ادامه لیگ و بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان دوچندان خواهد کرد. این پرسپولیسی دوباره عصای دست گل محمدی می شود؟ پرسپولیس در این بازی مهاجم برزیلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این بهترین فرصت برای سایر مهاجمان به ویژه عبدی خواهد بود تا با گلزنی در این بازی بتوانند جایگاه خود را در خط حمله ثبیت کنند. از جایی که شیخ دیاباته به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است و از شرایط مسابقه کمی دور است به نظر می رسد کادرفنی پرسپولیس از مهدی عبدی در کنار عیسی آل کثیر در خط حمله بهره بگیرد. احتمال آن وجود دارد که محمد عمری زوج این بازیکن باشد. آمادگی مهاجمان در بازی های اخیر باعث شده تا تصمیم گیری برای مربیان در انتخاب سیستم و ارنج دشوار شود و باید دید در نهایت سرخپوشان با چه ترکیبی مقابل شاگردان ربیعی قرار خواهند گرفت؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...