بدنسازی که در 50 سالگی به مسترز المپیا می آید ؛ سامورائی بازنشستگی را کنار می گذارد

هیدتادا یاماگیشی در حالی به بازگشت دوباره به بدنسازی می‌اندیشد که به هوادارانش در سرزمین تابان این قول را داده تا در 50 سالگی بتواند فرم خوب خود را در مسترز المپیا نشان دهد.
کدخبر (158735) | 07 فروردین 1402 | ساعت 10:03
1 326
بدنسازی که در 50 سالگی به مسترز المپیا می آید ؛ سامورائی بازنشستگی را کنار می گذارد
هیدتادا یاماگیشی در حالی به بازگشت دوباره به بدنسازی می‌اندیشد که به هوادارانش در سرزمین تابان این قول را داده تا در 50 سالگی بتواند فرم خوب خود را در مسترز المپیا نشان دهد.

به گزارش سرخ نیوز، هیدتادا یاماگیشی ، یکی از شرکت‌کنندگان قدیمی و باتجربه دسته آزاد مردان و 212 پوند بود که تصمیم دارد دوران بازنشستگی را کنار گذاشته و در مسابقات آتی مسترز المپیا شرکت کند. یاماگیشی در گفت‌وگو با ریچ گاسپاری عنوان کرد که در حال تمرین برای رقابت اواخر امسال بوده و مشتاق است تا دوباره روی صحنه رقابت برود.

من عاشق بدنسازی هستم. من هنوز می‌توانم فعالیت داشته باشم و در سلامت کامل هستم. بنابراین می‌توانیم یک رقابت دیگر را امتحان کنیم.

بازگشت هیدتادا یاماگیشی به رقابت های بدنسازی

حضور یاماگیشی در مسابقات لیگ حرفه‌ای IFBB از همان ابتدا تأثیرگذار بود. عضلات چهارسر حجیم و بالاتنه متعادلش به عنوان سلاح‌های مهم او در رقابت شناخته می‌شدند. هیدتادا که در طول اولین دهه هزاره جدید میلادی اغلب در بیشتر مسابقات حضور داشت، چندین مرتبه بین دو دسته آزاد و 212 پوند جابه‌جا شد و شرایط لازم را برای رقابت در هر دو بخش 212 و آزاد مردان مسابقات مستر المپیا کسب کرد. بهترین عنوان یاماگیشی در مستر المپیا سال 2015 در دسته 212 پوند به دست آمد؛ جایی که یاماگیشی پس از جوزه ریموند و قهرمان هفت دوره این دسته مستر المپیا، فلکس لوئیز در رده سوم قرار گرفت. در این سال‌ها او مشغول رشد و توسعه کانال یوتیوبی خود و به نظر می‌رسید از این کار لذت می‌برد اما گویا رقابت مسترز المپیا 2023 به قدری مهیج خواهد بود که یکبار دیگر مسیرش را به سوی بدنسازی و حضور در این رویداد تغییر داده است. مسابقات مسترز المپیا بعد از وققه ای 11 ساله قرار است 25 تا 27 آگوست (3 تا 5 شهریور) در BT Arena در کلوژ ناپوکا رومانی برگزار می‌شود و قهرمانان هر دسته آن مجوز حضور در مستر المپیا را خواهند داشت. این در شرایطی است که مدت کوتاهی پس از شکایت ویکتور مارتینز در مورد جوایز مسابقه، برگزارکنندگان مسترز المپیا مبلغ کلی جایزه برای 10 بخش را به مبلغ 229 هزار دلار رساندند.

بدنسازی که در 50 سالگی به مسترز المپیا می‌آید ؛ سامورائی بازنشستگی را کنار می‌گذاردهیدتادا یاماگیشی : در 50 سالگی روی صحنه می روم

هیدتادا یاماگیشی در حالی به بازگشت دوباره به بدنسازی می‌اندیشد که به هوادارانش در سرزمین تابان این قول را داده تا در 50 سالگی بتواند فرم خوب خود را در مسترز المپیا نشان دهد. یاماگیشی که مالکیت یک شرکت تولید مکمل‌های غذایی را دارد، معتقد است که مسترز المپیا یک رقابت برد-برد برای اوست چراکه محتوای بیشتری را برای انتشار در کانال یوتیوبی او در اختیارش قرار می‌دهد.
امسال 50 ساله خواهم شد و من در سن 50 سالگی روی صحنه خواهم بود. این اولین اعلامیه من است. آنها هنوز کسی را انتخاب نکرده و در اواسط بهار بدنسازان را انتخاب خواهند کرد، بنابراین واقعاً هنوز هیچ اتفاقی رسمی نیست. اما من قبلا درخواستم را به برگزارکنندگان ارسال کرده‌ام. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم مرا انتخاب کنند. من برای رقابت در دسته 212 پوند دعا می‌کنم. نمی‌خواهم بگویم دوست ندارم در رقابت حضور داشته باشم اما واقعیت این است که این مسابقه بیشتر برایم جنبه تجاری دارد و به همین دلیل است که می‌خواهم به مسابقات برگردم. البته من می‌خواهم خوش فرم و در شرایط خوبی باشم. اگر همه چیز خوب پیش برود برای کانال یوتیوبی‌ام هم اتفاقات خوبی می‌افتد. اگر مسابقه بدهم، همه چیز خوب پیش می‌رود و می‌توانم محتوای بیشتری برای کانالم داشته باشم. من از بدنسازی پول در نمی‌آورم بلکه برایش پول هم خرج می‌کنم اما در حقیقت این بدنسازی است که باعث شده در چنین موقعیتی باشم. همیشه می‌گویند فراموش نکن از کجا آمده ای، من از اینجا آمده‌ام.

بدنسازی که در 50 سالگی به مسترز المپیا می‌آید ؛ سامورائی بازنشستگی را کنار می‌گذاردآخرین حضور هیدتادا یاماگیشی در مسابقات المپیا

در آخرین مسابقه یاماگیشی، در مسابقات مستر المپیا 2020 در دسته 212 پوند مقام چهاردهم را به دست آورد.
آخرین باری که در سال 2020 مسابقه دادم، احساس نمی کردم به مستر المپیا تعلق دارم. من عملکرد بدی نداشتم اما روی صحنه با خودم فکر می‌کردم که آیا اصلا به المپیا تعلق دارم یا نه؟ راستش را بخواهید، من به آنجا تعلق نداشتم، اما فقط مسابقه دادم زیرا واجد شرایط بودم، بنابراین آخرین باری که در آن رقابت شرکت کردم.
یاماگیشی 49 ساله، پیش از بازنشستگی در شکل‌دهی بازوهایش مشکل داشت که به نظر می‌رسید علت آن عصبی باشد.
بین سال‌های 2013 و 2014 به دسته 212 پوند نقل مکان کردم. فکر می‌کنم آخرین بار در سال 2012 در بخش آزاد شرکت کردم. من فقط در مسابقات شرکت می‌کردم و به هیچ چیزی فکر نمی‌کردم. من فقط رقابت می‌کردم و در این کار خوب بودم. سپس همه چیز تغییر کرد و در سال 2012 احساس کردم بعضی چیزها درست پیش نمی‌رود. دیگر در دوران آماده‌سازی مانند گذشته سریع به فرم مطلوب نمی‌رسیدیم. احساس می‌کردم بخشی از اعضای بدنم را از دست داده‌ام. بخصوص زیربغل‌ها. فکر می‌کنم مشکل عصبی یا همچین چیزی بود.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این بنده خدا هیچ شانسی برای کسب مقام در ۱۰ تفر اول نخواهد داشت و این تبلیغات ، فقط برای جذب فالوور بیشتر است..
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...