بوکسوری شبیه به محمد علی کلی ؛ خوزه رامیرز : من برای معنای زندگی مبارزه می کنم

خوزه رامیرز که در امور اجتماعی بسیاری فعال است، طی یک مصاحبه‌ از انگیزه خود برای این کارها می‌ گوید.
کدخبر (158847) | 07 فروردین 1402 | ساعت 14:32
0 136
بوکسوری شبیه به محمد علی کلی ؛ خوزه رامیرز : من برای معنای زندگی مبارزه می کنم
خوزه رامیرز که در امور اجتماعی بسیاری فعال است، طی یک مصاحبه‌ از انگیزه خود برای این کارها می‌ گوید.

به گزارش سرخ نیوز، باب آروم، مدیر تبلیغاتی خوزه رامیرز که سابقه‌ کار با محمدعلی کلی را نیز در کارنامه دارد، در مصاحبه‌ خود با یاهو اسپرت به صحبت درباره این بوکسور حرفه‌ای پرداخته بود. آروم گفته بود که از زمان محمدعلی به این‌سو، هیچ بوکسوری به اندازه‌ی خوزه رامیرز در امور اجتماعی فعال نبوده است.

فعالیت خوزه رامیرز برای آبرسانی به مناطق محروم

خوزه رامیرز در طی سال‌های اخیر در آبرسانی به مناطق محروم، مشارکت در جمع‌آوری کمک‌های خیریه برای دانش‌آموزان نیازمند و ترتیب‌دادن کمپین‌های حمایتی برای مهاجران غیرقانونی فعال بوده است. وقتی از رامیرز پرسیده شد که محرک او برای انجام چنین فعالیت‌هایی چه بوده است پاسخ داد:
محرک آغازین من پیشینه‌ی خانوادگی‌ام بود. دلم می‌خواست از مهاجرانی که این جا در آمریکا و در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند، حمایت کنم. آن‌ها خدمت زیادی به این کشور می‌کنند و شایسته‌ی دریافت احترام هستند. همیشه برایم مهم بوده است که در این امور مشارکت داشته باشم. به‌خصوص در حوزه کشاورزی. جایی که پدرم نیز در آن مشغول به کار بود. ما در منطقه‌ی «سنترال ولی» ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کردیم. جایی که بخش بزرگی از محصولات کشاورزی آمریکا در آن تولید می‌شود. کشاورزی چیزی بود که غذای خانواده‌ی من را تأمین می‌کرد. چیزی که غذای همه ما را تأمین می‌کند. بنابراین مهم است که از امنیت شغلی کشاورزان حمایت شود.
خوزه رامیرز: من برای معنای زندگی مبارزه می‎کنم پیش از این بوکسورهایی همچون مانی پاکیائو و ویتالی کلیچکو پس از پایان دوران حرفه‌ای خود وارد حوزه‌ سیاست شده بودند. خوزه رامیرز نیز ظرفیت این را دارد که چنین مسیری را طی نماید:
در ابتدا چندان مطمئن نبودم. چراکه آدم‌هایی را می‌دیدم که با ذهنیت درست وارد سیاست می‌شدند و بعد به کل آدم دیگری می‌شدند. اما اگر این چیزی‌ست که من احساس می‌کنم پس مجبورم وارد بازی شوم تا شاید بتوانم تغییری را رقم بزنم. با تصدی یک مقام محلی، ایالتی یا شاید حتی منصبی در دولت فدرال. درحال حاضر گمان می‌کنم جایگاه و نقشم به‌عنوان یک ورزشکار و یک مبارز کاملاً خوب پیش می‌رود. من برای معنای زندگی مبارزه می‌کنم. برای انگیزه دادن به مردم تا آن‌ها نیز برای خود و برای خانواده خود مبارزه کنند.

خوزه رامیرز : زندگی ما خوب بود ، قناعت‌ پیشه بود و بی‌ زرق‌ و برق

بسیاری از وجوه شخصیتی خوزه رامیرز ریشه در بنیان‌های خانوادگی او دارد:
من در یک مزرعه‌ی بسیار کوچک در کالیفرنیا بزرگ شدم. من با داشته‌های اندکی رشد کردم. من پدر و مادر بسیار سخت‌کوش و زحمتکشی داشتم. پدرم روی زمینی کوچک در یک دهکده شش هفت هزار نفری کار می‌کرد. من یک مکزیکی‌تبار به دنیا آمده در آمریکا بودم. اما باید بگویم: زندگی ما خوب بود. قناعت‌پیشه بود و بی‌زرق‌وبرق.
خوزه رامیرز: من برای معنای زندگی مبارزه می‎کنم وقتی هشت ساله بود یک باشگاه ورزشی در دهکده‌اش افتتاح شد. خوزه رامیرز از این پس دیگر هرگز به عقب نگاه نکرد. پیش رفت و پیش رفت تا در المپیک لندن زیر پرچم آمریکا مبارزه کرد و بعد هم به عنوان قهرمانی جهان رسید.
من خوش‌شانس بودم. چراکه جایی که در آن بزرگ شدم، کمکم کرد تا هویتم را پیدا کنم. من در میان مردمی سخت‌کوش بزرگ شدم. ما مکزیکی‌های مهاجر بودیم. این به ما امید می‌داد که می‌توانیم بیاییم و در این کشور به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم. شبیه زیستن در دل رویای آمریکایی بود.

نیویورک ، جایی که خوزه رامیرز به مقام قهرمانی جهان دست می یافت

با وجود این که رامیرز در آمریکا به‌دنیا آمده بود اما مادرش یک مهاجر غیرقانونی به‌شمار می‌رفت. تا این که در سال 2017 مجوز اقامت قانونی‌اش را دریافت کرد و توانست سوار هواپیما شود و برای دیدن مبارزه‌ی فرزندش راهی نیویورک شود. جایی که خوزه رامیرز به مقام قهرمانی جهان دست می‌یافت. خوزه رامیرز: من برای معنای زندگی مبارزه می‎کنم رامیرز سپس در سال 2021 و با شکست در برابر جاش تیلور عنوان و کمربند قهرمانی خود را از دست داد. اما او حالا و پس از پیروزی برابر خوزه پدرازا آماده است تا بار دیگر به قله‌ی دنیای بوکس بازگردد. او روز شنبه مبارزه‌ای مهم را در برابر ریچارد کامی، قهرمان سابق جهان برگزار خواهد کرد. خوزه رامیرز در برابر این پرسش که مبارزه‌ی پیش رو را چگونه می‌بینید پاسخ داد:
به امید خدا پیروز خواهم شد. قصد دارم کار مبارزه را در همان دقایق آغازین به پایان ببرم و اعلام نتیجه را برعهده‌ی داوران واگذار نکنم. اما درنهایت هدف این است که پیروز شوم و ثابت کنم که هنوز یکی از بهترین‌های دنیا در این دسته‌ی وزنی هستم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...