رجز خوانی شروع شده ؛ جرمین فرانکلین : برای نابود کردن آنتونی جاشوا به روی رینگ می آیم

جرمین فرانکلین می‌ گوید در مبارزه بزرگ آتی‌ اش مقابل آنتونی جاشوا دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد. صد البته با دریافت اندکی کمک از جانب تایسون فیوری.
کدخبر (158845) | 07 فروردین 1402 | ساعت 10:15
0 224
رجز خوانی شروع شده ؛ جرمین فرانکلین : برای نابود کردن آنتونی جاشوا به روی رینگ می آیم
جرمین فرانکلین می‌ گوید در مبارزه بزرگ آتی‌ اش مقابل آنتونی جاشوا دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد. صد البته با دریافت اندکی کمک از جانب تایسون فیوری.

به گزارش سرخ نیوز، جرمین فرانکلین ، بوکسور دست کم گرفته شده‌ دسته‌ی سنگین وزن هفته‌ آینده در برابر قهرمان سابق این دسته یعنی آنتونی جاشوا قرار خواهد گرفت. مبارزه‌ای که برای هر دو مشت‌زن حیاتی خواهد بود. درحالی که آنتونی جاشوا در تلاش است تا پس از دو شکست متوالی برابر الکساندر اوسیک اعتبار و جایگاه حرفه‌ای خود را مجددا بازسازی کند، جرمین فرانکلین هفته گذشته برای انجام تمرینات آماده‌سازی‌اش راهی لندن شده. او چیزی برای از دست دادن ندارد.

جرمین فرانکلین مقابل آنتونی جاشوا

جرمین فرانکلین ٢٩ ساله که در ماه نوامبر و پس از شکستش در برابر دیلیان وایت در لندن مورد سرقت قرار گرفته بود حالا دوباره به پایتخت انگلیس بازگشته است. فرانکلین مبارزه قبلی خود را که بسیار هم نزدیک دنبال شده بود به دیلیان وایت باتجربه واگذار کرد و حالا یک بوکسور باتجربه دیگر را پیش روی خود می‌بیند. فرانکلین در برابر وایت با تمام وجود، جسورانه و با تمام قدرت مبارزه کرد. حالا نیاز دارد که برای تحمیل یک شکست ویرانگر دیگر به جاشوا باز هم با تمام وجود روی رینگ بیاید.

جرمین فرانکلین : تجربه‌ تمرین با تایسون فیوری فوق العاده بود

جرمین فرانکلین تمرینات آماده‌سازی خود برای مبارزه با دیلیان وایت را در کنار پادشاه دسته‌ سنگین وزن یعنی تایسون فیوری به انجام رسانده بود. او حالا نیز تحت نظر شوگار هیل (مربی فیوری) تمرین می‌کند. او در مصاحبه اخیر خود با نشریه‌ سان گفته است:
تجربه‌ تمرین با تایسون فیوری تجربه‌ای فوق العاده بود. من می‌توانستم از بهترین مشت‌زن دنیا چیزهای زیادی بیاموزم. من شیفته‌ آن فضا بودم. من همچنین شیفته‌ یادگیری هستم. شیفته‌ی هر چیزی که بتواند درسی به من بیاموزد. فرقی ندارد این چیز زمین زدن حریفان باشد یا زمین خوردن توسط آنها.
تایسون فیوری بزرگ‌منشانه با فرانکلین رفتار کرده بود. این آمریکایی ٢٩ ساله فرصت این را داشت تا بفهمد که شاه بودن چه سیمایی دارد. فیوری در زادگاه خود تمرین می‌کرد. شهر ساحلی کوچکی در 60 مایلی شمال منچستر. درست است که آنجا از میشیگان، زادگاه جرمین فرانکلین فاصله زیادی داشت؛ اما فرانکلین خود را در خانه‌ خود حس می‌کرد:
ما در شهر قدم می‌زدیم و ماهی و چیپسی با هم می‌خوردیم. همه او را می‌شناختند. او یک شخصیت مردمی و اجتماعی است و من این را دوست دارم. من همیشه به مردم می‌گویم با من شبیه یک فرد مشهور رفتار نکنید. من متکبر نیستم. تنها یک آدم معمولی هستم. بیایید با من حرف بزنید.

جرمین فرانکلین چیزهای زیادی از تایسون فیوری آموخت

با وجود اینکه تایسون فیوری به‌واسطه‌ جثه و سبک مبارزه‌اش خطرناک‌ترین مشت‌زن دنیا به شمار می‌رود اما تمرین بوکس با او چیزهای زیادی را به جرمین فرانکلین آموخته است. مبارزه با آنتونی جاشوا بدون شک شرایط متفاوتی خواهد داشت اما فرانکلین برای آن آماده است:
تایسون به من کمک کرد که چیزهایی به مهارت‌هایم اضافه کنم. من قدردان هر چیزی هستم که موجب پیشرفت من خواهد شد.
طبیعتا همه‌ چشم‌ها بر روی آنتونی جاشوا، قهرمان سابق جهان و المپیک خواهد بود. او در تلاش است تا جایگاه حرفه‌ای خود را از خطر نابودی نجات دهد و شاید بتواند حتی مقدمات مبارزه‌ای بزرگ با تایسون فیوری را نیز فراهم کند.

جرمین فرانکلین : همیشه به من به عنوان یک بوکسور سطح پایین نگاه شده

جرمین فرانکلین با مشکلات مالی زیادی روبرو است و مجبور است که به زودی شغلی برای خود دست و پا کند. اگر او پا جای پای اندی رویز بگذارد و بتواند AJ را شکست دهد، سیل درآمدها به سمتش روانه خواهند شد. اندی رویز نیز یک بوکسور دست کم گرفته شده‌ دیگر بود که توانست آنتونی جاشوا را در ماه ژوئن سال 2019 و در کمال شگفتی شکست دهد. اتفاقی که به از دست رفتن تمام کمربندهای آنتونی جاشوا انجامید. فرانکلین می‌گوید:
اعتراف می‌کنم که همیشه به من به عنوان یک بوکسور سطح پایین نگاه شده است. بنابراین فشاری نیز روی من نیست. من عاشق اینم که ثابت کنم آدم‌ها در موردم اشتباه قضاوت می‌کردند. همیشه باور داشته‌ام که هر چیزی ممکن است رخ دهد. وقتی در سطح آماتور کار می‌کردم به من می‌گفتند که تو چاقی. تو هرگز به سطح حرفه‌ای نخواهی رسید. حالا ببینید که من کجا هستم. همیشه هر چیزی قابل رخ دادن است.
تیم مربیگری جرمین فرانکلین به او توصیه کرده‌اند که با دقت فیلم مبارزه‌ آنتونی جاشوا و اندی رویز را تماشا کند:
من چندین اشتباه در مبارزه جاشوا دیده‌ام. ما فیلم بسیاری از مبارزات او را دیده‌ایم و حرکات او را به دقت آنالیز کرده‌ایم. من به روی رینگ خواهم رفت و تلاش می‌کنم حریف را نابود کنم. این ذهنیت همیشگی من است. من آماده هستم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...