حمله مبارز آمریکایی به داغستانی ها ؛ حبیب نورماگومدوف و اسلام ماخاچف باید سیگار بکشند !

کولبی کاوینگتون پس از دوری یک ساله از انظار عمومی، کشتی آمریکایی را فرم برتر کشتی می‌داند و آن را برتر از کشتی داغستانی ها معرفی کرده است.
کدخبر (159052) | 08 فروردین 1402 | ساعت 00:14
0 165
حمله مبارز آمریکایی به داغستانی ها ؛ حبیب نورماگومدوف و اسلام ماخاچف باید سیگار بکشند !
کولبی کاوینگتون پس از دوری یک ساله از انظار عمومی، کشتی آمریکایی را فرم برتر کشتی می‌داند و آن را برتر از کشتی داغستانی ها معرفی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کولبی کاوینگتون پس از تقریبا یک سال دوری از حضور در انظار عمومی، سرانجام به رینگ مسابقات بازگشت. حمله خیابانی خورخه ماسویدال او را برای مدت طولانی دور از رقابت نگه داشت، با این حال او در UFC 286 با تمرکز برای به دست آوردن کمربند عنوان قهرمانی دسته نیمه سبک وزن به میادین بازگشت. از آن زمان کولبی به همه حمله کرده و به شکل لفظی از خجالت همه در می‌آید. کاوینگتون در مصاحبه‌ای با جیمز لینچ اظهار داشت که کشتی آمریکایی فرم برتر کشتی است و به سبک داغستانی که توسط حبیب نورماگومدوف و اسلام ماخاچف اجرا می‌شود، اعتقادی ندارد.

حمله مبارز آمریکایی به داغستانی هاکشتی آمریکایی یا داغستانی ؟ کولبی کاوینگتون پاسخ می دهد !

کولبی با انتقاد از سبک کشتی داغستانی، می‌گوید:
می‌دانید که آنها با کسانی مبارزه کردند که سابقه کشتی نداشتند. اگر آنها با ورزشکاری که در آمریکا در سطح المپیک کشتی می‌گرفت، رقابت می‌کردند، قطعا به جای رقابت کردن سیگار می‌کشیدند. کشتی آمریکایی بسیار بهتر و تحول‌گرایانه‌تر است. فقط بهترین سبک که همان آمریکایی است، در UFC مورد استفاده قرار می‌گیرد. نورماگومدوف و ماخاچف به تازگی توانستند در این رشته سرمایه‌گذاری کنند. در زمان، مکان و با تطبیق‌پذیری مناسب.
با این حال هنوز مشخص نیست که کدام سبک از کشتی، بهترین است. هر دو سبک قهرمانانی را به UFC و دیگر مسابقات معرفی کرده‌اند. دانیل کورمیر، کامارو عثمان، هنری سجودو، آلجامین استرلینگ و تایرون وودلی در کشتی به سبک آمریکایی موفق بودند و عنوان UFC را به دست آوردند. حبیب نورماگومدوف و اسلام ماکخاچف با سبک کشتی داغستانی به مدال طلای UFC رسیدند. هر دو سبک مزایا و معایب خاص خود را دارند. با این حال کولبی کاوینگتون احساس می‌کند که کشتی آمریکایی سبک بهتری است. در عین حال نمی‌توان این ادعا را به عنوان یک اصل به حساب آورد مگر اینکه برخی از داده‌ها اظهارات او را ثابت کند. کولبی کاوینگتون اکنون خود را برای مبارزه بعدی عنوان قهرمان دسته نیمه سبک وزن آماده می‌کند. سازمان UFC در تلاش است تا در هفته بین المللی مبارزه‌ای میان او با لئون ادواردز با کارت PPV فراهم کند.

حمله مبارز آمریکایی به داغستانی هاکولبی کاوینگتون به دنبال جایگاه جرج سنت پیر ؟

ادعای کولبی کاوینگتون مبنی بر اینکه سبک کشتی آمریکایی بهتر از داغستانی است، مشخص نیست چقدر درست است اما خود کولبی نمونه‌ای عالی از سبک کشتی آمریکایی است. اکنون کولبی کاوینگتون در لیست 10 نفر برتری قرار دارد که بیشترین Takedown (خاک کردن) را در UFC انجام داده است. او از سال 2020 تنها سه بار مبارزه کرده است. علیرغم عدم فعالیت، کولبی همچنان در بین 10 مبارز برتر قرار دارد و در دوران حرفه‌ای خود در یو اف سی، 67 بار رقبای خود را خاک کرده است. دمیان مایا و نیک لنتز درست بالای سر او هستند که البته UFC را ترک کرده‌اند. اگر کولبی فعال بماند، می‌تواند وارد لیست 5 نفر برتر تاریخ از نظر تعداد Takedown جای بگیرد. حبیب نورماگومدوف و اسلام ماخاچف هم در بین 10 نفر برتر قرار دارند. در صدر این لیست جورج سنت پیر با 90 Takedown در دوران حرفه‌ای خود در UFC قرار دارد. در این لیست مبارزان دیگری مانند دمتریوس جانسون مبارز سابق UFC و گلیسون تیبائو قرار دارند. دیگر مبارز فعال در بین پنج نفر برتر، مراب دوالیشویلی است که به نظر می‌رسد رکورد تاریخی جرج سنت پیر را بشکند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...