دیاباته و سودای گلزنی به دومین تیم کرمانی

شیخ دیاباته که در بازی رفت پرسپولیس و مس رفسنجان به دلیل مصدومیت غایب بود انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.
کدخبر (159280) | 08 فروردین 1402 | ساعت 09:52
0 87
دیاباته و سودای گلزنی به دومین تیم کرمانی
شیخ دیاباته که در بازی رفت پرسپولیس و مس رفسنجان به دلیل مصدومیت غایب بود انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شیخ دیاباته هنوز آن طور که باید نتوانسته در ترکیب پرسپولیس بدرخشد و در اغلب مسابقات مهم این فصل از جمله بازی با استقلال، تراکتور و سپاهان به دلیل مصدومیت غایب بوده است. حال این فرصت برای مهاجم تنومند سرخپوشان فراهم آمده تا در نبرد با یکی از تیم های بالانشین لیگ به میدان برود و باید دید شیخ می تواند همان طور که دروازه مس را باز کرد مقابل دیگر تیم کرمانی را هم باز کند؟ ناگفته نماند که دیاباته بنا به همان دلیل تکراری در دور رفت امسال نتوانست در آزادی مقابل شاگردان ربیعی قرار بگیرد. این مهاجم تاکنون ۳ گل را برای تیمش در فصل جاری زده است. دیاباته و سودای گلزنی به دومین تیم کرمانی بی شک یکی از دلایلی انتخاب شیخ پیاده برای پرسپولیس از سوی گل محمدی عملکرد درخشان این بازیکن با پیراهن استقلال و شناخت او از این مهاجم گلزن بود. گرچه که این انتخاب هنوز از سوی برخی ها به دلیل آن چه از شرایط سنی و جسمانی این بازیکن گفته می شود نادرست خوانده می گردد. اما همین شیخ ۳۴ ساله و همواره مصدوم، در مقطعی از فصل بسیار کارآمدتر از برخی ستاره های گرانقیمت لیگ نشان داد و قطعا در صورت آمادگی بیشتر قادر خواهد بود برای پرسپولیس گل های بیشتری بزند. چیزی که دیاباته را سایر مهاجمان متمایز کرده فرصت طلبی و دقت بالایی است که در زدن ضربات آخر دارد. این مهاجم تنومند و بلند قامت، دوندگی زیادی دارد و با جایگیری مناسب در محوطه جریمه حریف خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد که این موضوع را به عینه در گل نخست پرسپولیس به آلومینیوم در دور رفت شاهد بودیم که چطور این بازیکن از ضربه ریباند حاصل از شوت اسدبیگی یک گل ساخت. دیاباته و سودای گلزنی به دومین تیم کرمانی او در هفته های قبل می توانست پرسپولیس را امتیاز برساند، اگر داوران از خطای های مسلم بازیکنان حریف روی شیخ در بازی مقابل فولاد و آلومینیوم چشم پوشی نمی کردند. شاید اگر این پنالتی گرفته می شد قدری از فشار انتقادات روش این مهاجم کاسته و انگیزه هایش برای گلزنی در ادامه فصل افزایش پیدا می کرد. گرچه که مصدومیت های متوالی شیخ هم مزید بر علت شد و فرصت این مهم را از مهاجم مالیایی سرخ ها گرفت. قطعا بازی پرسپولیس با مس رفسنجان می تواند فرصت خوبی برای خودنمایی دوباره شیخ باشد. این بازیکن آخرین بار در جریان برتری ۳-۱ پرسپولیس در هفته نوزدهم موفق به گلزنی شد و با هت تریک مقابل صنعت نفت توانست تیمش را از یک شکست حتمی در آبادان نجات داده و به برد برساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...