همه علایق فوتبالی کیم کارداشیان ؛ آنچه ما نمی دانیم!

پس از حضور کیم کارداشیان در بازی‌های آرسنال و پاری سن ژرمن، حالا بحث این است که او واقعا طرفدار کدام تیم است.
کدخبر (159178) | 08 فروردین 1402 | ساعت 15:06
0 117
همه علایق فوتبالی کیم کارداشیان ؛ آنچه ما نمی دانیم!
پس از حضور کیم کارداشیان در بازی‌های آرسنال و پاری سن ژرمن، حالا بحث این است که او واقعا طرفدار کدام تیم است.

به گزارش سرخ نیوز، کیم کارداشیان، شخصیت سرشناس تلویزیون و تاجر آمریکایی، اخیراً در حین تماشای مسابقات فوتبال در انگلیس و فرانسه دیده شده است. او ابتدا در ورزشگاه امارات در شمال لندن برای تماشای دیدار آرسنال در لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ حضور پیدا کرد و سپس پای خود را فراتر از جزیره گذاشت تا بازی لیونل مسی و کیلیان امباپه را در پاریس در دیدار پاری سن ژرمن مقابل رن تماشا کند.

نفرین کیم کارداشیان در فوتبال اروپا

البته این حضور بی‌حاشیه نبود؛ چراکه نه آرسنال توانست در لیگ اروپا به موفقیت برسد و حذف شد و نه پاری سن ژرمن توانست در خانه کاری مقابل رن انجام دهد تا شائبه «نفرین کارداشیان» که سال‌ها ازسوی هوادارانش مطرح می‌شد، دامن این دو تیم مطرح فوتبال اروپا را بگیرد. پیش از این هم تیم‌ها و بازیکنان شاغل در لیگ بسکتبال آمریکا چنین تجربه مشابهی را داشتند؛ اتفاقی که باعث شد هواداران این دو تیم از کارداشیان بخواهند دیگر پایش را در ورزشگاه تیم‌های محبوبشان نگذارد. اما جدا از این مسأله، سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا کیم کارداشیان واقعاً به فوتبال علاقه دارد یا تنها بخاطر علاقه پسرش به فوتبال به نقاط مختلف اروپا سفر می‌کند. این سلبریتی آمریکایی اگرچه ممکن است در ورزشگاه‌های خانگی آرسنال و پاری سن ژرمن دیده شده باشد اما کیم کارداشیان تاکنون به وفاداری خود به هیچ باشگاه خاصی در فوتبال اعتراف نکرده است. فرزندان کارداشیان از طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستند و در ماه ژانویه پسرش، سنت، به‌عنوان هوادار آرسنال با پیراهن این تیم لندنی در عکسی که در اینستاگرامش منتشر شد، دیده شد. کارداشیان در حین انجام بازی آرسنال مقابل لیسبون هم عکسی را منتشر کرد که در آن ویلیام سالیبا در ردیف جلویی سکوهای ورزشگاه دیده می‌شد و کیم کارداشیان به او لقب «کمک ارسال» را داده بود. او در این عکس از برنامه آن روز خود در لندن خبر داده بود که به برخی هواداران معتقد بودند این نشان‌دهنده عدم علاقه او به فوتبال است. همه علایق فوتبالی کیم کارداشیان ؛ آنچه ما نمی دانیم! همچنین فرزندان کارداشیان پس از تماشای این دیدار فرصت پیدا کردند تا با بوکایو ساکا ستاره تیم آرسنال و تیم ملی انگلیس در فیس‌تایم هم صحبت شوند. کیم کارداشیان و فرزندانش چند روز بعد در حالی که بازی تیم پاریسی را از نزدیک تماشا می‌کردند، به سراغ نیمار رفتند و برای او آرزوی بهبودی کردند و پس از بازی با امباپه عکس گرفتند. کیم کارداشیان پس از انتشار عکس یادگاری‌شان با نیمار، در اینستاگرام نوشت:
دو پسر خوش‌شانس دنیا نیمار را دیددند تا برای او آرزوی سلامتی کنند.
پیش از این، در ماه ژانویه کارداشیان با پیراهن کلاسیک رم از فصل 1997-1998 در لس‌آنجلس دیده شد و به‌دنبال آن، اکانت توئیتری باشگاه رم به این انتخاب لباس کارداشیان واکنش نشان داد. همچنین در سال 2022 او همراه با فرزندانش با پیراهن رترو پاری سن ژرمن عکس گرفته بود اما مشخص نیست که این باشگاه فوتبال پایتخت فرانسه در قلب کیم کارداشیان جایی دارد یا نه؟ کیم کارداشیان پس از حضور در دو مسابقه فوتبال، در استوری اینستاگرام خود نوشت:
به جرات می‌توان گفت که پسرها تور فوتبالمان را دوست داشتند!
شنیده‌ها حاکی از آن است که کارداشیان برای فیلمبرداری مخفیانه مستندی در این دو بازی حضور داشته و این ارتباطی به طرفداری این ستاره محبوب از تیم خاصی در فوتبال ندارد. بیشتر از کیم کارداشیان بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...