یوگا، تناسب اندام و...؛ ورزش‌هایی که لیدی گاگا برای فیلم « جوکر » انجام می‌دهد

لیدی گاگا ستاره موسیقی پاپ یک روال تمرینی مشخص را دنبال می‌کند که شامل پیلاتس، بوکس، یوگا و تمرینات شکمی فراوان است.
کدخبر (159053) | 08 فروردین 1402 | ساعت 06:35
0 218
یوگا، تناسب اندام و...؛ ورزش‌هایی که لیدی گاگا برای فیلم « جوکر » انجام می‌دهد
لیدی گاگا ستاره موسیقی پاپ یک روال تمرینی مشخص را دنبال می‌کند که شامل پیلاتس، بوکس، یوگا و تمرینات شکمی فراوان است.

به گزارش سرخ نیوز، دنباله رسمی فیلم تحسین شده تاد فیلیپس، «جوکر» در حال فیلمبرداری است و این بار قرار است لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین، خواکین فینیکس را همراهی کند. پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، خبر حضور این خواننده و بازیگر سرشناس در قسمت دوم فیلم جوکر، هیجان زیادی را نصیب هواداران دنیای هالیوود کرده است. اخیرا تصاویری از ایفای نقش لیدی گاگا در این فیلم در فضای مجازی منتشر شده که شور و شوق زیادی را میان طرفداران این خواننده ایجاد کرده است. برخی از زوج لیدی گاگا و فینیکس به عنوان بهترین جوکر و هارلی کوئین تاریخ یاد کرده‌اند. در این کمیک هارلی کویین شخصیت جنایتکار دکتر هارلین کوینزل، روانپزشک در آسایشگاه آرکام است که در نهایت عاشق بیمارش آرتور فلک، معروف به جوکر می‌شود. طبق گزارش‌ها، این فیلم در دنیایی مجزا از فیلم‌های جوخه انتحار که مارگوت رابی در آن بازی کرده، اتفاق می‌افتد.

حضور لیدی گاگا در دنباله جوکر

جوکر در گیشه بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و اولین اسکار فینیکس را برای بهترین بازیگر مرد در سال 2020 به ارمغان آورد. اگرچه داستان دنباله این فیلم به طور کامل مخفی مانده اما طبق گزارش ددلاین فیلیپس به عنوان کارگردان فیلم حضور دارد و ژانر آن موزیکال است. یوگا، تناسب اندام و...؛ ورزش‌هایی که لیدی گاگا برای فیلم « جوکر » انجام می‌دهدافزودن لیدی گاگا به ترکیب بازیگران این فیلم ظاهراً یک حرکت حساب شده برای تأثیرگذاری بر زنان جهت حضور بیشتر در سینماها هنگام اکران فیلم است. جدا از اینکه گاگا یک ستاره بین المللی پاپ است، بازیگر خوبی است. او نه تنها نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در نقش الی در فیلم A Star Is Born در سال 2018 شد بلکه جایزه اسکار بهترین آهنگ اورجینال را برای آهنگ Shallow دریافت کرد. سال گذشته او علی رغم بازی درخشان در نقش پاتریزیا رگیانی در خانه گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات، مورد بی مهری قرار گرفت. لیدی گاگا برای خوانندگی و بازیگری، حداقل پنج روز در هفته تمرین می‌کند تا قدرت و استقامت عضلانی خود را بهبود بخشد. گاهی اوقات او برای انجام تورهای کنسرت خود، بیشتر تمرین می‌کند. او سال‌هاست که با مربی افراد مشهور، هارلی پاسترناک کار می‌کند. تناسب اندام بخشی از برنامه همیشگی اوست و سعی می‌کند وزن خود را متعادل نگه دارد.

برنامه تمرینی لیدی گاگا ؛ یک روال ثابت

این ستاره موسیقی پاپ یک روال تمرینی مشخص را دنبال می‌کند که شامل پیلاتس، بوکس، یوگا و تمرینات شکمی فراوان است. او به استفاده از این روال برای مدیریت فیبرومیالژیا که یک اختلال مزمن بوده و باعث دردهای فراوانی می‌شود، همواره پایبند است. این بیماری باعث ایجاد حساسیت در سراسر بدن و همچنین خستگی و مشکلات خواب می‌شود که لیدی گاگا به آن دچار است. از آنجایی که او بیشتر تمرینات هوازی خود را با تمرین و حین اجرا روی صحنه انجام می‌دهد، پنج بار در هفته و حداقل به مدت 35 دقیقه در هر جلسه، تمرینات قدرتی انجام می‌دهد و بر تمرینات شکمی تمرکز دارد. کرانچ دوچرخه یکی از حرکات اصلی اوست. او این حرکات را در شش ست و با 20 بار تکرار انجام می‌دهد. با انجام او شش ست حرکت لانژ اسکیت و 20 بار تکرار آن در هرست، عضلات باسن و ران خود را قوی می‌کند. لیدی گاگا برای وزنه زدن از دمبل‌های 5 کیلوگرمی استفاده می‌کند. او شش ست 20 تایی اکستنشن سه سر دمبل بالای سر انجام می‌دهد و دمبل جانبی را بالا می‌آورد تا بازوهایش را سفت کند. همچنین لیدی گاگا عاشق یوگا است که از سال 2004 زمانی که هنوز در دانشگاه نیویورک دانشجو بود، شروع به انجام آن کرد. لیدی گاگا علاوه بر انجام یوگا، سلامت روان خود را با کاهش هورمون‌های استرس و افزایش مواد شیمیایی مفید مانند اندورفین تقویت کنید.

گاگا و ریکاوری ؛ عنصر ثابت تمرینات

این خواننده 36 ساله روال ریکاوری خود را هم با جدیت دنبال می‌کند تا التهاب و تورم را کاهش و درد عضلات را تسکین دهد. لیدی گاگا در مورد تمرینات ریکاوری خود در اینستاگرام نوشته:
حمام یخ به مدت 5 تا 10 دقیقه، حمام آب گرم برای 20 دقیقه، سپس لباس فشرده پر شده با کیسه‌های یخ برای 20 دقیقه.
همچنین لیدی گاگا «رژیم غذایی 5 عاملی» را دنبال می‌کند که بیشتر یک سبک زندگی است تا یک رژیم غذایی سخت. هر قسمت از طرح حول عدد پنج می‌چرخد. روزانه پنج وعده غذایی با 5 ماده غذایی می‌خورید و سپس تمرینات 25 دقیقه‌ای انجام می‌دهید. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...