بلاک باستر بوکس ؛ تلاش برای ایجاد لیگ غول های سنگین وزن !

اد هرن، مدیر برنامه‌های آنتونی جاشوا به دنبال برگزاری مبارزه بین او و تایسون فیوری است.
کدخبر (159477) | 08 فروردین 1402 | ساعت 20:58
0 179
بلاک باستر بوکس ؛ تلاش برای ایجاد لیگ غول های سنگین وزن !
اد هرن، مدیر برنامه‌های آنتونی جاشوا به دنبال برگزاری مبارزه بین او و تایسون فیوری است.

به گزارش سرخ نیوز، رویارویی تایسون فیوری و الکساندر اوسیک برای قهرمانی بلامنازع مسابقات بوکس، پس از مدت‌ها بحث‌های طولانی در نهایت شکست خورد. هیچ کدام از دو طرف نتوانستند در مورد شرایط این مبارزه در روز 29 آوریل (9 اردیبهشت) در ورزشگاه ومبلی به توافق برسند و این رقابت مورد انتظار و مهیج که از مدت‌ها پیش طرفداران اخبارش را دنبال می‌کردند، بالاخره لغو شد. تایسون فیوری و الکساندر اوسیک اکنون راه خود را خواهند رفت و از عناوین مربوطه خود در اواخر امسال دفاع خواهند کرد.

برنامه اد هرن برای آنتونی جاشوا

در عین حال اد هرن به‌عنوان مدیر برنامه‌ها و پروموتور آنتونی جاشوا به‌دنبال آن است تا یک لیگ چهار نفره را برای تاج‌گذاری یک پادشاه در دسته سنگین‌وزن بوکس راه‌اندازی کند. او ایده رقابت تایسون فیوری و آنتونی جاشوا و الکساندر اوسیک در مقابل دیانتی وایلدر را پیشنهاد کرده که پس از مبارزات اولیه، برندگان هر دیدار مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. اد هرن در توییتی نوشته است:
اگر تایسون فیوری و الکساندر اوسیک مقابل هم قرار نگرفتند و آنتونی جاشوا توانست از سد جرمین فرانکلین عبور کند، آنگاه می‌توان تایسون فیوری را مقابل آنتونی جاشوا قرار داد و الکساندر اوسیک به مصاف دیانتی وایلدر و برنده نهایی این رقابت‌ها به‌عنوان قهرمان بلامنازع بوکس دنیا شناخته شود.
البته آنتونی جاشوا ابتدا باید جرمین فرانکلین را در مبارزه یک آوریل پشت سر بگذارد. اما اگر او برنده شود، هرن به یک حریف بزرگ برای مسابقه بعدی این بوکسور بریتانیایی چشم دوخته است. در مورد وایلدر هم باید گفت، او از زمانی که رابرت هلنیوس را در یک دور ناک‌اوت کرد، دیگر در هیچ رقابتی نجنگیده است. پیروزی او در سال گذشته، منجر به دو شکست در برابر تایسون فیوری شد. بلاک باستر بوکس ؛ تلاش برای ایجاد لیگ غول های سنگین وزن!

سود مالی در مبارزه آنتونی جاشوا و تایسون فیوری

این بوکسور آمریکایی چشم به یک مسابقه بزرگ دارد و مدیرش شلی فینکل خواستار مبارزه با الکساندر اوسیک است. در همین حال، هرن می‌خواهد آنتونی جاشوا و تایسون فیوری با یکدیگر مبارزه کنند و ادعا می‌کند که این مسابقه از نظر مالی دو برابر بزرگتر از مبارزه تایسون فیوری در مقابل الکساندر اوسیک است. اد هرن می‌گوید:
اگر تایسون فیوری و الکساندر اوسیک به‌طور قطعی به توافق نرسند، می‌خواهم با جورج وارن وارد مذاکره شوم و بلافاصله پس از مبارزه آنتونی جاشوا و جرمین فرانکلین، تایسون فیوری را مقابل آنتونی جاشوا قرار دهم. ما شرایط توافق شده را داریم. از نظر مالی، این مبارزه می‌تواند دو برابر رقابت تایسون فیوری و الکساندر اوسیک درآمد داشته باشد. ما اکنون قرارداد این مبارزه را به‌شرط پیروزی جاشوا مقابل فرانکلین امضا می‌کنیم. اما همه نگاه‌ها به اول آوریل (12 فروردین) است. ما باید ببینیم او چگونه به‌نظر می‌رسد و ما نیاز داریم جاشوا در این مبارزه به برتری برسد.
هرن ادامه داد:
وایلدر مبارزه با همه را می‌خواهد. او اول باید به عربستان برود تا ببیند واقعاً در آن جا چه خبر است. او به‌دنبال مبارزات بزرگ است. من اصلاً باور نمی‌کنم که او بتواند الکساندر اوسیک را شکست دهد. دوست دارم آن را ببینم. مبارزه خوبی است. وایلدر مرد دیگری است و باید ببینیم آنتونی جاشوا چه می‌کند. من به‌دنبال برگزاری این نوع مسابقه در سال 2023 هستم.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...