5 گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان / رقیب بعدی او کیست ؟

پس از شکست کامارو عثمان در جریان یو اف سی ٢٨۶ مقابل لئون ادواردز، حالا نوبت آن رسیده است که با مبارزان دیگری وارد میدان مسابقه شود.
کدخبر (159351) | 09 فروردین 1402 | ساعت 15:00
0 173
5 گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان / رقیب بعدی او کیست ؟
پس از شکست کامارو عثمان در جریان یو اف سی ٢٨۶ مقابل لئون ادواردز، حالا نوبت آن رسیده است که با مبارزان دیگری وارد میدان مسابقه شود.

به گزارش سرخ نیوز، در سال 2021 بود که کامارو عثمان با پیروزی برابر تایرون وودلی صاحب کمربند قهرمانی در دسته‌ی ولتروزن شد. عثمان در پنج مبارزه پس از آن نیز از کمربند خود دفاع کرد. مبارزه پنجم پیروزی معروف او در برابر کولبی کاوینگتون بود. کامارو عثمان شنبه شب در لندن و در جریان UFC 286 در برابر صاحب کمربند این وزن یعنی لئون ادواردز شکست خورد. این سومین جدال دو مبارز با یکدیگر بود که به کسب دومین پیروزی متوالی برای ادواردز منجر شد. حالا دیگر زمان تمرکز دوباره است.

گزینه های مبارزه برای کامارو عثمان

کامارو پیش از شکست در برابر لئون ادواردز گزینه‌های متعددی را برای مبارزه پیش روی خود داشت. حالا نیز چند گزینه پیش روی اوست. در ادامه می‌خواهیم به بررسی محتمل‌ترین گزینه‌ها در این خصوص بپردازیم. 1- بلال محمد بیایید نگاهی به رنکینگ بیندازیم. در میان ١٧٠ مبارزی که تاکنون هیچ عنوانی را کسب نکرده‌اند، بلال محمد جایگاه چهارم رنکینگ را در اختیار دارد. این مبارز ٣۴ ساله از سال 2016 در UFC حضور داشته است. بلال تابه‌حال ١۶ مبارزه در UFC انجام داده است و ١٣ پیروزی و ٣ شکست حاصل کار اوست. او پس از آن که در ژانویه 2019 برابر جف نیل شکست خورد، تاکنون شکستی را تجربه نکرده است. پنچ گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان بلال محمد درحال حاضر صاحب رکورد هشت مبارزه متوالی بدون باخت است اما مبارزه بعدی‌اش احتمالاً جدالی سخت با کولبی کاوینگتون خواهد بود. با این حال، هر سه پیروزی اخیر او در برابر مبارزانی به‌دست آمده است که در بین ١۵ نفر اول رنکینگ قرار داشتند. پس هنوز می‌توان برای او شانس پیروزی قائل شد. پس از این که کولبی کاوینگتون به‌عنوان مبارز بکاپ برای مصاف عثمان و ادواردز انتخاب شد، جان انیک، گزارشگر یو اف سی، در توییتر به حمایت از بلال محمد پرداخت و گفت که او فرد شایسته‌تری برای انتخاب به‌عنوان مبارز بکاپ بود:
او نزدیک به چهار سال است که شکستی نخورده و اخیراً نیز یک مبارز بدون شکست را ناک‌اوت کرده است. بلال شایسته‌ی احترام است.
2- خمزات چیمایف خمزات چیمایف را یک مبارز خونسرد می‌دانند. او در چچن به دنیا آمده و در سوئد بزرگ شده است، اخیراً مبارز چندان فعالی نیز در یو اف سی نبوده. چیمایف از انتهای سال 2020 تابه‌حال، تنها سه مبارزه را به انجام رسانده است. بنابراین وقتی صحبت از ترکیب احتمالی مبارزات آتی می‌شود، نام خمزات چیمایف به‌ندرت به ذهن کسی می‌رسد. پنچ گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان اما بیایید فراموش نکنیم؛ در دوران اوج پاندمی کرونا در سال 2020 چیمایف به‌طور مداوم روی رینگ حاضر بود. آن هم همزمان در دو دسته‌ی وزنی. او در ماه جولای و در حد فاصل ١٠ روز جان فیلیپس و ریس مک کی را مجموعاً در عرض کمتر از پنج دقیقه به زمین زد. دو ماه بعد نیز جرالد میرشارت کهنه‌کار را در عرض ١٧ ثانیه ناک اوت کرد. سپس در ماه و آوریل و در یو اف سی ٢٧٣ طی یک مبارزه سخت گیلبرت برنز مدعی را شکست دهد. چیمایف اخیراً در اینستاگرام گفته بود:
کمربندم را از آن دو دلقک خواهم گرفت.
3- کانر مک گرگور چه چیزی در دنیای MMA مفرح‌تر از مبارزه کانر مک گرگور است؟ هیچ چیز! بدنام ایرلندی در آستانه بازگشت به رینگ برای مبارزه با مایکل چندلر قرار دارد. مک گرگور در طی دو سال اخیر و پس از مصدومیت شدید در جریان شکست در برابر داستین پویریر از رینگ هشت ضلعی دور بوده است. پس از این که بدنام اعلام کرد که به‌زودی به مبارزه باز خواهد گشت، طوفانی در رسانه‌های ورزشی دنیا پدید آمد. او گفته است که در دسته‌ی ولتروزن به مبارزه خواهد پرداخت. پنچ گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان کانر مک گرگور پس از پیروزی مشهور خود برابر خوزه آلدو در سال 2015 هفت مبارزه را به انجام رسانده است و در چهار مورد از آن‌ها متحمل شکست شده است؛ اما باز هم فرقی نمی‌کند، او کانر مک گرگور است! و مبارزه او با کامارو عثمان می‌تواند چیزی فراتر از مبارزه بر سر کمربند باشد. 4- لئون ادواردز پس از پیروزی شنبه شب لئون ادواردز برابر کامارو عثمان، حالا او در مجموع سه مبارزه دو بر یک از حریف پیش است. اما با این وجود، عثمان در مجموع راندهای کاملی که میان این دو مبارز برگزار شده است، در راندهای بیشتری به پیروزی رسیده است. پس چرا یک بار دیگر اتفاق نیفتد: مبارزه‌ چهارم! پنچ گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان اگرچه لئون ادواردز پیش از این مبارزه احتمالی ابتدا باید مبارزات دیگری را پشت سر بگذارد، اما دلیلی وجود ندارد که گمان کنیم کامارو عثمان شایسته انجام یک مبارزه دیگر با او نیست. عثمان در پایان مبارزه اخیر خود با ادواردز گفته بود:
فکر می‌کنم عملکردم برای پیروز اعلام شدنم کافی بود. اما می‌پذیرم که مبارزه‌ای بسیار نزدیک بود. او با تاکتیک بسیار خوبی مبارزه کرد. من همیشه گفته بودم که باز هم با لئون روبه‌رو خواهم شد. حالا یک‌ بار دیگر می‌گویم: ما باز هم یکدیگر را خواهیم دید.
کامارو عثمان که پیش از این رنک اول این وزن را در اختیار داشت، حالا نیز احتمالاً تنها یک یا دو پله سقوط خواهد کرد. این یعنی «کابوس نیجریه‌ای» پیش از آن که فکر کنید دوباره برای کسب کمربند باز خواهد گشت. 5- بازنشستگی این نقطه‌ای‌ست که هر مبارزی در نهایت به آن خواهد رسید. شما از فراز و نشیب‌های فراوانی عبور می‌کنید، رنج‌های بسیاری را متحمل می‌شوید، رقبای بسیاری را زمین می‌زنید و روزی می‌رسد که از خواب برمی‌خیزید و دیگر چیزی نیست که در شما عطش ایجاد کند. دیگر میلی به رقابت و پیروزی ندارید. اینجا جایی‌ست که بزرگترین‌ها - یا شاید خوش‌شانس‌ترین‌ها - کار خود را به پایان می‌رسانند. پنچ گزینه احتمالی پیش رو برای کامارو عثمان کامارو عثمان چه بار دیگر پا به درون رینگ هشت ضلعی بگذارد و چه نگذارد، باز هم او اولین عضو از موزه افتخار یو اف سی خواهد بود. او را تا نسل‌ها بعد به‌عنوان یکی از بزرگترین‌های دسته‌ی ولتروزن به یاد خواهند آورد. و شاید حقیقت نیز این باشد که حالا و در سن ٣٥ سالگی رقبایی جوان‌تر از او و پرانگیزه‌تر از او هستند که دیگر نوبت آن‌هاست. شاید بهترین روزهای کامارو عثمان پشت سر او قرار داشته باشند. او به قدر کافی پول درآورده است که بتواند خانواده‌ی خود را تأمین کند. او رکورد ١٩ مبارزه شکست‌ناپذیری را در یو اف سی به ثبت رسانده است. او پنج مرتبه از کمربند خود دفاع کرده است. کامارو عثمان چیز تازه‌ای برای فتح ندارد. بیشتر از کامارو عثمان بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...