فلکس لوئیس خطاب به کریس بامستد : با این تمرینات قهرمان نمی ‎شوی !

ویدیوd تمرینات کریس بامستد تحسین همه طرفداران بدنسازی علی الخصوص فلکس لوئیس را به همراه داشته است.
کدخبر (159575) 09 فروردین 1402 | ساعت 15:57
0 406
ویدیوd تمرینات کریس بامستد تحسین همه طرفداران بدنسازی علی الخصوص فلکس لوئیس را به همراه داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد، دارنده چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا در دسته‌ی فیزیک کلاسیک در حال حاضر مشغول انجام تمرینات فشرده برای شرکت در مسابقات آتی است. اخیرا او به‌واسطه‌ی انتشار ویدئویی از تمرینات خود مورد تحسین گسترده علاقه‌مندان به بدنسازی قرار گرفت. یکی از کسانی که به این ویدئو واکنش نشان داد فلکس لوئیس، دارنده هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا در دسته‌ی ٢١٢ پوند بود. درحالیکه واکنش طرفداران بدنسازی به این ویدئو عموما به تحسین بامستد محدود می‌شد، واکنش لوئیس اما با دیگر واکنش‌ها متفاوت بود.

فلکس لوئیس خطاب به کریس بامستد : با این تمرینات قهرمان نمی ‎شوی!

ویدئوی تمرینات کریس بامستد با واکنش شیطنت آمیز فلکس لوئیس روبرو شد

کریس بامستد در آخرین پست اینستاگرامی خود ویدئویی از تمرینات سنگین خود منتشر نمود. بامستد در این تمرین که به حرکت اسکات اختصاص داشت با نزدیک نگه داشتن پاهای خود به یکدیگر باعث سخت‌تر شدن حرکت نیز شده بود. عضلات جلو ران بامستد در حین انجام این حرکت چیزی فراواقعی به‌نظر می‌رسیدند.
  او در قسمت کپشن این پست نیز به شوخی نوشته بود:
به محض خروج از هواپیما وارد اسکات شوید!
این ویدئو نشان می‌داد که کریس بامستد برای حفظ فیزیک خود در سطح رقابتی چه تمرینات دشواری را پشت سر می‌گذارد. با این حال فلکس ویلر، قهرمان هفت دوره از مسابقات مستر المپیا در واکنش به این ویدئو نوشته بود:
با این تمرینات هرگز قهرمان نمی‌شوی.
البته به این کامنت یک ایموجی زبان‌درازی همراه با چشمک نیز ضمیمه شده بود. بنابراین ممکن است کامنت لوئیس معنای عکس داشته باشد یا اینکه او صرفا در حال شوخی کردن بوده باشد.
فلکس لوئیس خطاب به کریس بامستد : با این تمرینات قهرمان نمی ‎شوی! فلکس لوئیس و کریس بامستد یکدیگر را از آغاز دوران حرفه‌ای خود می‌شناسند. هردوی این ورزشکاران به‌عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ بدنسازی در دسته‌ی خود شناخته می‌شوند. با این حال تشخیص معنا و انگیزه‌ی کامنت لوئیس به پست بامستد دشوار است. اما و به‌هرحال طرفداران کریس بامستد نتوانستند در برابر تحسین عضلات جلو ران شگفت‌انگیز و باورنکردنی او مقاومت کنند.

واکنش کاربران به ویدئوی تمرینات کریس بامستد

ویدئوی تمرینات دشوار کریس بامستد با واکنش گسترده کاربران روبرو شده است. عده‌ای به ابراز تحسین خود پرداخته‌اند و عده‌ای نیز گفته‌اند که مشتاق انجام تمریناتی مشابه تمرین بامستد شده‌اند. اینها شماری از این واکنش‎ها بودند: فلکس لوئیس خطاب به کریس بامستد : با این تمرینات قهرمان نمی ‎شوی!
- چند حرکت را نیز برای ما نگه دار! - او باعث می‌شود که انجام دادن این کار ساده به‌نظر برسد! - فقط با تماشای این ویدئو کمرم درد گرفت! - حرکات او بدون کوچکترین اشکال انجام می‌شود!
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...