پرسپولیس - مس رفسنجان ؛ ۳ امتیاز این بازی از نان شب واجب تر است!

یکی از مهم ترین بازی های این فصل پرسپولیس مقابل شاگردان محمد ربیعی در رفسجان خواهد بود.
کدخبر (159591) | 09 فروردین 1402 | ساعت 09:56
0 59
پرسپولیس - مس رفسنجان ؛ ۳ امتیاز این بازی از نان شب واجب تر است!
یکی از مهم ترین بازی های این فصل پرسپولیس مقابل شاگردان محمد ربیعی در رفسجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه شهدای مس میهمان تیم فوتبال مس رفسنجان خواهد بود. امیر عرب براقی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

پرسپولیس و مس رفسنجان در یک نگاه

رتبه در جدول لیگ برتر: پرسپولیس: ۳ مس: ۵ بهترین گلزن: پرسپولیس: عمری( ۴ گل) مس: امید لطفی(۲ گل) بهترین پاسور: پرسپولیس: مهدی ترابی(۶ پاس گل) مس: لوسیانو پریرا(۴ پاس گل) نتیجه آخرین تقابل: پرسپولیس ۱ - مس صفر پرسپولیس - مس رفسنجان ؛ ۳ امتیاز این بازی از نان شب واجب تر است!

۳ امتیاز واجب تر از نان شب!

شاگردان گل محمدی در شرایطی به مصاف حریف خود می‌روند که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز در این بازی دارند. آن ها برای این که از کورس مدعیان قهرمانی جا نمانند حتما باید مس را در رفسنجان شکست دهند. پرسپولیس در آخرین بازی خود قبل از تعطیلی مسابقات، با یک گل در خانه مغلوب سپاهان شد تا جایگاهش در رتبه دوم را از دست دهد و از صدر جدول فاصله بگیرد. برد در این بازی می توانست شرایط دو تیم را در بالای جدول عوض کند. خوشبختانه شاگردان گل محمدی هنوز خیلی از صدر دور نشده اند و در صورت غلبه بر مس و با شکست احتمالی استقلال برابر ذوب آهن قادر خواهند بود دوباره به جایگاه قبلی خود باز گردند. البته با توجه به وضعیت حریف استقلال در جدول، به نظر می رسد این تیم به نسبت پرسپولیس بازی آسان تری را در پیش داشته باشد. همین موضوع درباره سپاهانی ها نیز صادق است و آن ها باید با صنعت نفت قعرنشین جدال کنند و روی کاغذ شانس بردشان قطعی انگاشته می شود. بنابراین پرسپولیس اگر قهرمانی می خواهد نباید در رفسنجان امتیاز از دست دهد، وگرنه شرایطش برای رسیدن به رقبا بسیار دشوار خواهد شد. ناگفته نماند که سرخ ها هم اکنون ۴۵ امتیازی هستند و ۴ امتیاز با سپاهان و یک امتیاز با استقلال فاصله دارند.

عملکرد درخشان مس در نیم فصل دوم

حریف پرسپولیس یکی از تیم های خوب لیگ امسال بوده است و با نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرده هم اکنون در بین ۵ تیم بالای جدول جای دارد. نقطه قوت مسی ها خط دفاعی مستحکم این است که فقط ۹ گل را در لیگ دریافت کرده است؛ دفاعی که در دور رفت جز در برابر پرسپولیس مقابل دیگر مدعیان از جمله سپاهان، استقلال و تراکتور همچون یک سد عمل کرد و اجازه نداد دروازه باز شود. گرچه این دفاع آهنین در نیم فصل دوم کمی دچار افت شده و در ۸ بازی اخیر، ۴ بار فرو ریخته است که این موضوع می تواند تا حدودی پرسپولیسی ها را به گلزنی در رفسنجان امیدوار سازد. البته شاگردان ربیعی در دور برگشت فوتبال هجومی تر را به نسبت قبل به نمایش گذاشته اند، به طوری که ۱۲ بار دروازه حریفان را باز کرده اند. این در شرایطی است که در نیم فصل نخست فقط ۹ گل را توانسته بودند به ثمر برسانند. مسی ها از حیث‌ امتیاز گیری پس از سپاهان و استقلال بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته اند و ۱۵ امتیاز را تا به اینجا کسب کرده اند. آن ها همین هفته پیش تراکتور را در تبریز از پیش رو برداشتند تا نشان دهند همچنان حریف سرسختی برای مدعیان محسوب می شوند. باید دید پرسپولیس می تواند همچون دور رفت به روند مثبت شاگردان ربیعی خاتمه دهد و شکست دیگری را به این تیم تحمیل کند؟ پرسپولیس - مس رفسنجان ؛ ۳ امتیاز این بازی از نان شب واجب تر است!

پرسپولیس به دنبال حفظ بی شکستی در رفسنجان

ناگفته نماند که پرسپولیس در دیدارهایی که مقابل مس قرار گرفته است نتایج بسیار خوبی داشته؛ به طوری که هرگز بازنده نبوده و ۴ برد و یک تساوی را کسب کرده است. تنها تساوی سرخپوشان در دور رفت فصل قبل رقم خورد. این بازی که در رفسنجان برگزار شد با نتیجه ۱-۱ همراه شد. در ابتدا عقیل کعبی برای مس گلزنی کرد و در ادامه مهدی ترابی بازی را به تساوی کشاند. پرسپولیس یک تقابل دیگر در رفسنجان با مس در لیگ بیستم داشته است که توانست آن آن دیدار را با تک گل مهدی عبدی به سود خود به پایان برساند. باید دید سرخپوشان قادر خواهند بود روند شکست ناپذیری خود در رفسنجان را حفظ کنند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...