از تام هاردی تا جیسون استاتهام در جوجیتسو ؛ ستاره پیکی بلایندرز و هنرهای رزمی؟

تام هاردی ستاره بریتانیایی سینمای جهان، از مهارت‌های خاصی در هنرهای رزمی برخوردار است.
کدخبر (159758) | 10 فروردین 1402 | ساعت 12:39
0 589
از تام هاردی تا جیسون استاتهام در جوجیتسو ؛ ستاره پیکی بلایندرز و هنرهای رزمی؟
تام هاردی ستاره بریتانیایی سینمای جهان، از مهارت‌های خاصی در هنرهای رزمی برخوردار است.

به گزارش سرخ نیوز، تام هاردی ستاره سریال پیکی بلایندرز اولین بار توانایی خود در مهارت های رزمی را با حضور در رقابت های مختلف جوجیتسوی برزیلی (BJJ) در سال 2022 به دنیا عرضه کرد. او اخیرا بدون اطلاع بقیه در مسابقات جوجیتسو شرکت کرد و موفق شد تا مدال طلا را از آن خود کند. تام دبلاس مبارز سابق UFC است و دارای درجه سوم کمربند مشکی BJJ است. او اخیرا در فضای مجازی، بازیگر انگلیسی را تحسین کرد و به او تبریک گفت. او نوشت:
من بسیار به او افتخار می‌کنم. تام هاردی با وجود هیچ نیازی به ثابت کردن خود به بقیه ندارد، با این حال نه تنها در اواسط دهه چهارم زندگی خود تمرین می‌کند، بلکه در مسابقات مختلف شرکت می‌کند! او هیچ انتظاری از هیچ کس ندارد و من را این به چشم خودم دیده ام. به طور مثال او با هر کسی که از او درخواست کند مبارزه می‌کند.
دبلاس در ادامه گفته:
به نظر من افرادی چون تام هاردی باید کمی در این باره انتخابی تر عمل کنند اما با این حال او همه به طور دوستانه مبارزه می‌کند. او بسیار متواضع است. من حریف او را نیز بسیار تحسین می‌کنم. من مبارزه او را مشاهده کردم و حریف او تمام توان خود را به کار گرفت. او بسیار قوی بود و در عین حال بسیار مهربان بود! دنیای جوجیتسو به تو افتخار می‌کند. امیدوارم که بتوانم تو را تا چند ماه دیگر ملاقات کنم. بسیار هیجان زده ام!
از تام هاردی تا جیسون استاتهام در جوجیتسو ؛ ستاره پیکی بلایندرز و هنرهای رزمی؟

پاسخ صمیمی تام هاردی به تام دبلاس

هاردی نیز به این پست جواب داد و حریف خود را در این پست تحسین کرد و همچنین در رابطه با سازمان خیریه Reorg صحبت کرد که او اخیرا برای کمک به آن مقداری پول جمع کرده بود. تام هاردی ستاره سریال پیکی بلایندرز نوشت:
میهایل سکارا بسیار قوی است و قلب بزرگی دارد و من احترام زیادی برای او قائلم. من همچنین توانستم مدتی را با سازمان خیریه Reorg سپری کنم.
تام هاردی پیش از ایفای نقش یک مبارز MMA در فیلم Warrior 2011 دوره هایی را در BJJ گذراند تا برای این نقش آماده شود. تام هاردی از آن زمان تا کنون در ورزش های رزمی متفاوتی فعال بوده و موفق شده تا در ورزش گلاویز شدن (Grappling) به کمربند آبی برسد. این ورزش بسیار در هالیوود محبوب و پرطرفدار است. تام هاردی تنها بازیگری نیست که در جوجیتسوی برزیلی فعال است. اشتون کوچر، جیسون استاتهام، راسل برند و گای ریچی نیز چهره های برجسته ای هستند که در BJJ فعال هستند. با این حال هیچ یک از آن ها مانند بازیگر فیلم Venom به طور عمومی به رقابت نمی‌پردازد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...