دنبال کردن رد پای اسطوره بدنسازی ؛ تمرینات پشت جوزف بائنا با رعایت توصیه های ترمیناتور !

جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر، سبک پدر نامدارش را در دنیای بدنسازی دنبال می‌کند.
کدخبر (159751) 09 فروردین 1402 | ساعت 22:23
0 252
جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر، سبک پدر نامدارش را در دنیای بدنسازی دنبال می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، جوزف بائنا 25 ساله مانند پدرش آرنولد شوارتزنگر نیز عاشق تمرین کردن است و بدنی فوق العاده را برای خودش ساخته است. جوان ترین فرزند ترمیناتور هدفی برای تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای ندارد، با این حال او می‌خواهد بدنی زیبا را برای خودش بسازد. بسیاری معتقدند که جوزف بائنا با به ارث بردن ژنتیک پدرش به این هدف دست یافته است. به نظر می‌رسد که او اخیرا تمرینات سنگین تری را نسبت به گذشته در باشگاه انجام می‌دهد. بائنا به تازگی یکی از جلسات تمرینی سنگین خود را با طرفداران خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. جوزف بائنا بازیگری را اولویت اول خود قرار داده اما دوست دارد که در کنار بازیگری، بدنی ابرقهرمانی برای خود بسازد. او به تازگی مطالب زیادی در رابطه با بدنسازی در اینستاگرام خود منتشر کرده و هواداران او نیز این مطالب بهره می‌برند.
دنبال کردن رد پای اسطوره بدنسازی ؛ تمرینات پشت جوزف بائنا با رعایت توصیه های ترمیناتور !

جلسه تمرینی سنگین جوزف بائنا

جوزف بائنا فرزند قهرمان هفت دوره مستر المپیا جزئیات تمرینات خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت. این جلسه تمرین مربوط به عضلات پشت بود. او این ویدیو را با یک فیگور معروف از پدرش آغاز کرد که در آن عضلات پشت، لت ها و دو سربازوها به خوبی نمایش داده می‌شوند. جوزف بائنا پس از این فیگور تمرین بارفیکس را انجام داد. او گفت:
من همیشه تمرینات پشت خودم را با بارفیکس شروع می‌کنم. این تمرین یک تمرین ضروری برای گرم کردن عضلات پشت و عریض کردن لت هاست!
او آن را در قالب یک ریل در اینستاگرام منتشر کرد و تمام تمرینات را در همین ریل اینستاگرام به نمایش گذاشت. با این حال او در گذشته حتی تمرینات خود را به طور زنده نیز به نمایش گذاشته بود. او نام تمرینات مختلف را در کپشن این ویدیو نوشت و در ویدیو نحوه انجام درست آن ها را توضیح داد. او پس از بارفیکس، به سراغ تمرین «لت دست برعکس» رفت که به طور ویژه، تمرکز را روی عضلات لت قرار می‌دهد. پس از اتمام این تمرین، نوبت به تمرینات «لت دستان نزدیک هم» رسید. این تمرین روی عضلات بخش میانی پشت و همچنین عضلات لت تمرکز می‌کند. این بازیگر 25 ساله این جلسه را با تمرین هالتر دو سر بازو به اتمام رساند.
  او در کپشن این پست نوشت:
جلسه تمرینی بعدی برای کدام قسمت از بدن باشد؟
کاربری به او پیشنهاد داد که جلسه تمرینی بعدی مربوط به بالاتنه باشد و بائنا در پاسخ نوشت:
به زودی!
دنبال کردن رد پای اسطوره بدنسازی ؛ تمرینات پشت جوزف بائنا با رعایت توصیه های ترمیناتور ! با وجود اینکه این ویدیو توضیحات زیادی نداشت، با این حال کاربران می‌توانند همین تمرینات را در باشگاه انجام دهند. تمرینات جوزف برای بائنا تقریبا مانند تمریناتی بود که پدرش برای پشت انجام می‌داد.

بدنسازی به سبک آرنولد شوارتزنگر!

آرنولد شوارتزنگر یکی از افرادی است که اطلاعات بسیار زیادی در حوزه بدنسازی دارد. چند دهه قبل، او در مصاحبه ای با Bodybuilding.com توضیح داد که چطور می‌توان عضلات پشت خود را سفت، ضخیم و عریض کرد. طبق صحبت های ترمیناتور، تمرینات مختلفی وجود دارند که بعضی از آن ها برای ضخیم سازی و بعضی برای عریض کردن عضلات پشت نقش دارند؛ به طور مثال، تمرین «لت از جلو» تمرینی است که به عریض کردن پشت کمک می‌کند. به نظر می‌رسد که جوزف بائنا به توصیه های پدرش عمل می‌کند و هر دو نوع تمرین را در جلسات تمرینی خود به کار می‌برد. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...