ساپنیتو : می توانستم قراردادم را با استقلال فسخ کنم

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: با این هواداران فوق العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا ۲ عنوان قهرمانی را به دست آوریم.
کدخبر (160018) | 10 فروردین 1402 | ساعت 17:00
0 60
ساپنیتو : می توانستم قراردادم را با استقلال فسخ کنم
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: با این هواداران فوق العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا ۲ عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

به گزارش سرخ نیوز، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ، اظهار داشت: چند روز بود لیگ متوقف شد. قبل از آن در شرایط خیلی قوق العاده بودیم و امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه بدهیم. در ۹ روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم. حتی با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم است، همانگونه که خودتان می‌دانید، همه متمرکز هستند و خیلی خوب تمرین کرده‌اند. فقط یک امید و آرزو برای بازی فردا داریم و آن هم کسب ۳ امتیاز است. وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی براینکه شخصیتش نشان داده خون پیروزی در رگ‌هایش است و فارغ از همه حواشی و اتفاقات نشان داده همیشه برد می خواهد حتی اگر روی سکو بنشیند و مسائل غیرفوتبالی در استقلال سایه اندازد تا تیم را از مسیر دور کند. اکنون هم همه می‌دانند او برای هواداری که روی سکوها و جلوی تلویزیون حرص و جوش می‌خورد و نگران باخت و برد تیمش است تلاش می‌کند و هوادار هم از او قهرمانی می‌خواهد زیرا ابزارش را دارند و آیا اتفاقات اخیر شامل مشکلات مالی و نابه‌سامانی‌های مدیریتی باعث می‌شود استقلال خودکشی کند و از الان بگوید قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس از دست رفته است، توضیح داد: من کاملا متمرکز هستم برای بردن. حرفه ای هستم و شغل من این است که صد در صد وجودم را برای کارم بگذارم. هر روز بهترین عملکرد خودم را برای بازیکنانم، هواداران خودم و استقلال ارائه دهم. سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: حتی با وجود مشکل بزرگی که داریم، باید بگویم مشکل مالی هم داریم‌. چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خودم را انجام می‌دهم. سخت کار می‌کنم و اگر بخواهم قراردادم را لغو کنم می‌توانم این کار را بکنم. باشگاه هم باید کل مطالبات مرا بدهد اما این کار را نکردم زیرا تا آخر با بازیکنانم پیش می‌روم. با این هواداران فوق العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا ۲ عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ساپینتو درخصوص اینکه به عنوان سرمربی استقلال چه قدر امیدوار است مشکل استراماچونی و مجوز حرفه ای استقلال حل شود و اگر این اتفاق نیفتد، چه اتفاقی خواهد افتاد، پاسخ داد: طبیعی است این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...