لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز ؛ وقتی ستاره فرمول یک نام بهترین دوست خود را فراموش کرد !

لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز اساطیر اتومبیلرانی و تنیس، دوستان نزدیکی هستند.
کدخبر (159675) | 10 فروردین 1402 | ساعت 12:37
0 167
لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز ؛ وقتی ستاره فرمول یک نام بهترین دوست خود را فراموش کرد !
لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز اساطیر اتومبیلرانی و تنیس، دوستان نزدیکی هستند.

به گزارش سرخ نیوز، رابطه‌ نزدیک لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز شهره خاص و عام است. همیلتون بارها از ویلیامز به‌عنوان بهترین دوست خود نام برده و او را منبع الهامی برای خود معرفی کرده. با این حال وقتی اخیرا از لوئیس همیلتون خواسته شد که سه ورزشکار بیرون از فرمول یک را نام ببرد او نام سرنا ویلیامز را از قلم انداخت. همیلتون اخیرا در برنامه‌ «grill the grid» که با حضور رانندگان فرمول یک برگزار می‌شود شرکت کرده بود. در اپیزود جدید این برنامه رانندگان باید تمام سوالاتی که از آنها پرسیده می ‎شد را در عرض پنج ثانیه پاسخ می‌دادند. همیلتون توانست همه‌ی سوالات را به خوبی جواب دهد. اما در پاسخ به یکی از سوالات نام بهترین دوست خود را فراموش کرد. یکی از سوالاتی که در این برنامه از رانندگان پرسیده شد این بود که نام سه ورزشکار خارج از فرمول یک را در عرض پنج ثانیه ذکر کنند. همیلتون پس از ثانیه‌ای مکث به‌سرعت نام‌های لبرون جیمز، استف کری و تام بردی را به زبان آورد. لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز ؛ وقتی ستاره فرمول یک نام بهترین دوست خود را فراموش کرد !

سرنا ویلیامز لوئیس همیلتون را به ‎عنوان بزرگترین ورزشکار تاریخ برگزید

در حالی که لوئیس همیلتون فراموش کرد که نام سرنا ویلیامز را در لیست سه نفره خود بیاورد، ویلیامز اما هر فرصتی را برای تحسین استعدادهای همیلتون مغتنم می‌شمارد. او حتی یک‌بار نام این قهرمان هفت دوره‌ فرمول یک را بالاتر از نام لبرون جیمز و تایگر وودز نشانده بود. در ویدئویی که توسط صفحه رسمی مجله تایم در توییتر منتشر شده بود از سرنا ویلیامز پرسیده شد که چه کسی از نظر او بزرگترین ورزشکار تمام تاریخ است. او پس از مدتی فکر کردن ابتدا نام لوئیس همیلتون و سپس نام‌های لبرون جیمز و تایگر وودز را بر زبان آورد. او سپس اضافه کرد که لیست بهترین‌های تاریخ بی‌تردید بدون حضور مایکل جردن لیست ناکاملی خواهد بود. اما و به‌هرحال سرنا ویلیامز همیلتون را بالاتر از تمام ورزشکاران دیگر به حساب آورده بود. لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز ؛ وقتی ستاره فرمول یک نام بهترین دوست خود را فراموش کرد !

لوئیس همیلتون : دیگر مثل سرنا ویلیامز نخواهد آمد

سال گذشته سرنا ویلیامز پس از شکست در مسابقات تنیس آزاد آمریکا از دنیای رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد. او میراثی عظیم از خود برجای گذاشت که از دنیای ورزش نیز فراتر می‌رفت. پس از انتشار خبر خداحافظی او فضای اینترنت انباشته از پست‌ها و نوشته‌هایی شد که به تکریم و ستایش از این اسطوره تنیس می‌پرداختند. لوئیس همیلتون نیز از این قافله عقب نماند. او در آستانه برگزاری مسابقات فرمول یک هلند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
ما هرگز سرنایی دیگر را نخواهیم دید. او انسانی یگانه است.
همیلتون گفته بود که با تماشای بازی سرنا ویلیامز بزرگ شده است و او را یک ابرقهرمان نامیده بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...