گزارش بازی نفت مسجد سلیمان 1 تراکتور 5 / نفت باز هم تحقیر شد

نفت مسجد سلیمان و تراکتور در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند.
کدخبر (159971) | 10 فروردین 1402 | ساعت 15:41
0 104
گزارش بازی نفت مسجد سلیمان 1 تراکتور 5 / نفت باز هم تحقیر شد
نفت مسجد سلیمان و تراکتور در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، در چارچوب دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه بهنام محمدی از تراکتور میزبانی کرد و به سختی شکست خورد.

تیم داوری دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان

موعود بنیادی فر - محمد راهی - امید افخمی - هادی علی نیافر - ناظر داوری: ایرج نظری

ساعت و زمان بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان

پنچشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲- ساعت ۱۹:۱۵ –ورزشگاه بهنام محمدی

تراکتور

تراکتور که شرایط خوبی را تحت هدایت خمز تجربه می‌کند، امیدوار است با پیروزی در این دیدار به جمع مدعیان نزدیک‌تر شود.

ترکیب تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان

ترکیب تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان بدین شرح اعلام شد؛

محمدرضا اخباری، سجاد دانایی، هادی محمدی، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد قنبری، مهدی کیانی، صفا هادی(۸۷- شاهین ثاقبی)، مهدی هاشم‌نژاد، رضا اسدی، محمد عباس‌زاده

شماتیک ترکیب تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان

نفت مسجد سلیمان

نفت مسجدسلیمان مدعی اصلی سقوط محسوب می‌شود و در صورت شکست در این دیدار، یک گام دیگر به سقوط نزدیک خواهد شد.

ترکیب مس رفسنجان مقابل تراکتور

ترکیب مس رفسنجان مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛

فرهاد مجدکرمانشاهی (۳۶- علی محسن زاده)، علیرضا دغاغله، پیمان رنجبری، میثم نقی‌ زاده، رضا مغانلو، میلاد شیخ سلیمانی، حسین گودرزی، محمد مهدی احمدی، اسماعیل بابایی، سید آریا برزگر،‌ رضا یزدان دوست

شماتیک ترکیب نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور

اتفاقات بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان

-

دقایق حساس بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان

دقیقه 8: اولین موقعیت جدی بازی روی پاس عمقی و تک به تک شدن عباس زاده با فرهاد کرمانشاهی بود. ضربه عباس زاده اما با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت. دقیقه 24: روی یک ارسال عمقی، عباس زاده در موقعیتی خوب صاحب توپ شد اما این بار قدر موقعیت را ندانست و ضربه‌اش از روی خط محوطه از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. دقیقه 40: شوت رضا اسدی از پشت محوطه از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. دقیقه 53: هاشم نژاد با از میان برداشتن چند بازیکن به داخل محوطه رفت و توپ را برای اسدی ارسال کرد. ضربه سر اسدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح گل ها:

تراکتور ۱ - نفت مسجد سلیمان ۰ / محمد عباس زاده (دقیقه ۱۹): با ارسال محمد قادری از سمت چپ، محمد عباس‌زاده با ضربه سری دقیق توانست دروازه حریف را باز کند. تراکتور ۲ - نفت مسجد سلیمان ۰ / صفا هادی (دقیقه ۳۰): پس از دو دفع پیاپی و ناموفق فرهاد مجدکرمانشاهی، صفا هادی از داخل محوطه جریمه و روی ریباند، دروازه نفت مسجدسلیمان را به راحتی باز کرد.  تراکتور ۲ - نفت مسجد سلیمان ۱ / پیمان رنجبری (دقیقه ۴۸): پیمان رنجبری از روی نقطه پنالتی، در حالی که اخباری واکنش خوبی نشان داده بود، توانست دروازه تراکتور را باز کند. تراکتور ۳ - نفت مسجد سلیمان ۱ / محمد عباس زاده (دقیقه ۵۲): باز هم روی یک ارسال، محمد عباس زاده با ضربه سر توانست دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرده و خود را در رقابت‌های این فصل، ده گله کند. تراکتور ۴ - نفت مسجد سلیمان ۱ / محمدرضا عباسی (دقیقه ۸۳): روی تعلل و اشتباه مدافعان نفت مسجد سلیمان، توپ روی خط محوطه شش قدم به محمدرضا عباسی رسید و او با ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد. تراکتور ۵ - نفت مسجد سلیمان ۱ / رضا اسدی (دقیقه ۳+۹۰): رضا اسدی از روی نقطه پنالتی با ضربه‌ای دقیق و در خلاف جهت حرکت دروازه‌بان، گل پنجم تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.

کارت زرد:

-

کارت قرمز:

-

حواشی بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان

دقیقه 36: بعد از گل دوم تراکتور فرهاد مجد کرمانشاهی نتوانست از روی زمین بلند شود و او را با برانکارد به بیرون از زمین منتقل کردند تا جای خود را در چارچوب دروازه به علی محسن زاده بدهد. دقیقه 41: ارسال رضا اسدی به محوطه نفت با خروج علی محسن زاده و برخورد زانوی دروازه بان به صورت بازیکن تازه وارد، امین هاشمی فرد همراه شد. متاسفانه این برخورد شدید بود و بازی برای دقایقی متوقف شد و حتی آمبولانس هم به زمین آمد. به نظر رسید دهان هاشمی فرد قفل شده اما بازیکنان به سرعت به او کمک کردند و این بازیکن از جای خود بلند و کار را ادامه داد. در تراکتور هم عباس زاده این لحظات به شدت از ناحیه انگشت دست احساس ناراحتی داشت.

نتیجه بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان

تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان، توانست قاطعانه با حساب ۵-۱ از سد حریف خود عبور کند.

خلاصه بازی تراکتور نفت مسجدسلیمان

-  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...