WWE رسلمنیا 39 | هر آنچه از هیجان بزرگ کشتی کج انتظار دارید

یکی از بزرگترین رسلمنیاهای تاریخ در راه است. رسلمنیا 39 از مسابقات در شهر اینگلوود ایالت کالیفرنیا و در استادیوم سوفی برگزار خواهد شد.
کدخبر (159871) | 10 فروردین 1402 | ساعت 16:07
0 632
WWE رسلمنیا 39 | هر آنچه از هیجان بزرگ کشتی کج انتظار دارید
یکی از بزرگترین رسلمنیاهای تاریخ در راه است. رسلمنیا 39 از مسابقات در شهر اینگلوود ایالت کالیفرنیا و در استادیوم سوفی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، رسلمنیا 39 تا به همینجا رکورد بیشترین تعداد بلیط فروخته‌شده در تاریخ این مسابقات را شکسته است. تمام شواهد حاکی از این است که این دوره از مسابقات شاهد حضور بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ رسلمنیا خواهد بود. حالا و در آستانه‌ی برگزاری مسابقات نگاهی انداخته‌ایم به مهمترین اتفاقاتی که در این دوره از رسلمنیا رخ خواهند داد.

احتمال شکسته شدن دو رکورد تاریخی

رسلمنیا 39 در شرایطی برگزار می‌شود که رومن رینز بیش از ٩٠٠ روز است که کمربند قهرمانی جهان را برای خود حفظ نموده. اوسوز نیز بیش از ۶٠٠ روز است که عنوان قهرمانی خود در بخش تیمی را حفظ کرده است. پیش از این هالک هوگان توانسته بود به‌مدت ١۴٧۴ روز کمربند قهرمانی جهان را برای خود حفظ کند. رکوردی که در سال 1988 به پایان رسید. رکورد رینز طولانی‌ترین رکورد تاریخ پس از رکورد هوگان به‌شمار می‌رود. رکورد اوسوز نیز طولانی‌ترین رکورد تاریخ در بخش تیمی محسوب می‌شود. تقریبا قطعی است که مین‌ایونت شب دوم جدال رومن رینز و کودی رودز بر سر کسب هر دو کمربند یونیورسال و WWE خواهد بود. کودی رودز در اواخر ژانویه برنده مسابقه رویال رامبل 2023 شده است و حالا برای ربودن کمربند رومن رینز به میدان خواهد آمد. در رسلمنیا 39 چه خواهد گذشت؟ عنوان قهرمانی WWE تنها دستاورد بزرگی بود که پدر کودی رودز، یعنی داستی رودز موفق به کسب آن نشد. حالا کودی گفته است که به چنگ آوردن این کمربند هدف اصلی او از بازگشت به کشتی کج است. «کابوس آمریکایی» آنچنان روی فرم است که بسیار بعید به‌نظر می‌رسد او در کسب این کمربند ناموفق باشد. اگرچه هنوز برنامه‌ی رسمی مبارزه برای اوسوز اعلام نشده است، اما تمامی نشانه‌ها حاکی از اینند که آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید روبروی سمی زین و کوین اونز قرار بگیرند. اگر چنین باشد شکست اوسوز می‎تواند محتمل باشد. پس از یورش بی‌رحمانه‌ی بلادلاین به زین و اونز در رویال رامبل، این پیروزی برای آنها یک انتقام شیرین خواهد بود.

احتمال انتخاب یک مبارزه تیمی به عنوان ایونت اصلی

درحالیکه مبارزه رومن رینز و کودی رودز واضحا مین‌ایونت شب دوم خواهد بود اما در خصوص شب اول هیچ‌چیز هنوز قطعی نیست. دو مبارزه بر سر کسب کمربند در بخش زنان اتفاق خواهد افتاد: بیانکا بلر برابر آسکا و شارلوت فلر برابر ریا ریپلی. هردوی این مبارزات شایسته‌ی انتخاب به‌عنوان مین‌ایونت شب اول هستند. پیش از این در رسلمنیا 35 و رسلمنیا 37 اتفاق افتاده بود که مبارزه زنان به‌عنوان مین‌ایونت انتخاب شود. می‌شود تصور کرد که WWE مایل است به این روند ادامه دهد. اما با احترام به زنان باید گفت که در شب نخست تمام نگاه‌ها روی یک مبارزه تیمی خواهد بود: اوسوز در برابر زین و اونز. در رسلمنیا 39 چه خواهد گذشت؟ زین پیش از این عضوی از بلادلاین بود. تا اینکه در مسابقه رویال رامبل از حمله به اونز امتناع کرد. این مسابقه مقدمات نابودی گروه را فراهم نمود. زین از حمله به دوست قدیمی‌اش امتناع کرد و حالا هردوی آنها یک هدف مشترک دارند. جی اسو نیز در رویال رامبل از حمله به سمی زین خودداری کرده بود و در الیمینیشن چمبر نیز از او دفاع کرد. اما در ماندی راو بود که وفاداری‌اش به بلادلاین را اعلام کرد. در طول سالیان اخیر مبارزات تیمی چندان در رسلمنیا کانون توجه نبوده‌اند. در واقع در طول تاریخ این مسابقات تنها یک مبارزه تیمی بوده است که به‌عنوان مین‌ایونت برگزیده شده است. آن هم در اولین دوره این مسابقات: جدال هالک هوگان و مستر تی در برابر رودی پایپر و پل اورن دورف. اما پس از اینکه تریپل اچ در تابستان گذشته به‌عنوان ترتیب‌دهنده مبارزات WWE انتخاب شد ماجرا کمی فرق کرده است. حالا و با توجه به گرایش تریپل اچ به مبارزات تیمی اینکه یکی از این مبارزات به‌عنوان مین‌ایونت انتخاب شود چندان هم بعید نیست. آن هم چه مبارزه‌ای!

رسلمنیا 39 در تصرف ستارگان

WWE در ترتیب دادن رسلمنیا 39 تمام توانش را برای بهره‌گیری از قدرت ستاره‌ها به‌کار گرفته است. در این دوره از مسابقات ستارگان بزرگ حال حاضر دنیای کشتی کج و همچنین ستارگان بزرگی از سال‌های دورتر حاضر خواهند بود. به نام‌ها توجه کنید: رومن رینز، کودی رودز، بیانکا بلر، شارلوت فلر، بکی لینچ، ست رولینز، براک لزنر، بیلی، لیتا، تریش استراتوس، لوگان پاول، اج و جان سینا! عبارت تبلیغاتی‌ای که روی کاور رسمی این دوره از مسابقات درج شده این است: «رسلمنیا به هالیوود می‌رود». می‌شود حدس زد که WWE احتمالا بیش از این نیز از قدرت ستاره‌ها بهره خواهد گرفت. در رسلمنیا 39 چه خواهد گذشت؟ استیو آستین و راک هردو از حضور در این دوره از رقابت‌ها صرف نظر کرده‌اند. اما این به آن معنی نیست که به اشکال دیگری از قدرت این ستاره‌ها نیز استفاده نخواهد شد. علاوه بر این، هردوی این مبارزان در طی سال‌های گذشته سابقه‌ی حضور ناگهانی و غیرمنتظره در مسابقات را نیز داشته‌اند. رسلمنیا 30 را به یاد دارید: حضور همزمان هردوی آنها در مراسم افتتاحیه آن هم در کنار هالک هوگان. راک و استیو آستین هردو نیز در کالیفرنیا زندگی می‌کنند. بنابراین اگر در روزهای اول و دوم آوریل درگیر مشغله‌های دیگری نباشند حضور آنها در استادیوم سوفی چندان دور از ذهن نیز نخواهد بود. با وجود اینکه این دو ستاره علاقه‌ای به شرکت در مبارزات ندارند اما طرفداران کشتی کج به‌شدت خوشحال خواهند شد که آنها را به شکل‌های دیگری در این دوره از رسلمنیا ببینند. علاوه بر اینها میز هم به‌عنوان هاست این دوره از مسابقات انتخاب شده است. ال ای نایت نیز گفته است برگزاری رسلمنیا در کالیفرنیا امکان ندارد که بدون حضور او صورت گیرد. بنابراین WWE می‌تواند با ترتیب دادن مراسم افتتاحیه‌ای با حضور استیو آستین، راک، میز و ال ای نایت به‌شکلی شدیدا هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده رسلمنیا 39 را آغاز کند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...