دوریان یتس با موهای بلند ؛ عکسی کمتر دیده شده از قهرمان 6 دوره مستر المپیا

تصویری از دوریان یتس در فضای مجازی منتشر شده است که جدا از نمایش بدن فوق العاده آماده او در سال 1991، مدل موی عجیبش نیز در تصویر به چشم می خورد.
کدخبر (159890) | 10 فروردین 1402 | ساعت 23:02
0 542
دوریان یتس با موهای بلند ؛ عکسی کمتر دیده شده از قهرمان 6 دوره مستر المپیا
تصویری از دوریان یتس در فضای مجازی منتشر شده است که جدا از نمایش بدن فوق العاده آماده او در سال 1991، مدل موی عجیبش نیز در تصویر به چشم می خورد.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس، اسطوره پرورش اندام در حد فاصل سال‌های 1992 تا 1997 سلطان بلامنازع دنیای بدنسازی حرفه‌ای بود. یتس صد البته وظیفه‌ی بسیار سختی را نیز بر دوش داشت. چرا که او پا جای پای لی هنی گذاشته بود. هنی صرف نظر از هشت دوره قهرمانی در مستر المپیا ترکیب بی‌نقصی از اندام عضلانی، تقارن و تناسب اندام و قدرت بدنی را به روی استیج آورده بود. با این حال دوریان یتس به خوبی از پس این وظیفه برآمد. او با شش عنوان قهرمانی مستر المپیا آغازگر عصر هیولاهای حجم شد و ورزش بدنسازی را برای همیشه دگرگون ساخت. این اسطوره انگلیسی پرورش اندام اخیرا به نقل خاطره‌ای از ایام جوانی خود پرداخته است. دوریان یتس با انتشار عکسی خاص و متفاوت در اینستاگرام به بازگویی ماجرای این عکس پرداخته است. یتس به جوانب گوناگون مرتبط با این عکس از جمله موی بلند خود در آن دوران اشاره کرده است. عکسی کمتر دیده شده از دوریان یتس با موهای بلند

دوریان یتس با مدل موی مولت

عکسی که دوریان یتس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است او را از زاویه‌ی پشت نشان می‌دهد که با هر دو دست خود فیگور جلو بازو گرفته است. این عکس در درون یک باشگاه بدنسازی و احتمالا در جریان یک دوره تمرینی گرفته شده است. در این عکس عضلات کمر شگفت‌انگیز دوریان یتس (احتمالا بهترین بخش از بدن او) نیز دیده می‌شود. این دارنده شش عنوان قهرمانی مستر المپیا در بخش کپشن این پست نوشته بود:
این عکسی‌ست متعلق به سال 1991.
یتس در ادامه نوشته بود:
این سالی بسیار مهم برای من بود. من در مسابقات «شب قهرمانان» قهرمان شدم که سکوی پرتابی برای من برای رسیدن به مسابقات مستر المپیا بود. در مستر المپیا نیز با لی هنی بزرگ به رقابت پرداختم که البته موفق به شکستش نشدم و مقام دوم را کسب کردم.
دوریان یتس در ادامه گفته بود که این رقابت نزدیک با لی هنی باعث شده است که او احساس کند «سال بعدی سال او خواهد بود». همینطور هم بود و یتس در سال بعد قهرمان مستر المپیا شد و این عنوان را در پنج سال بعد از آن نیز تکرار کرد. عکسی کمتر دیده شده از دوریان یتس با موهای بلند این عکس از حیث مدل موی دوریان یتس نیز عکسی ویژه به‌ شمار می‌رفت:
سال 91 همچنین سال مدل موی مولت نیز بود. که احتمالا بهترین مدل موی ممکن برای بدنسازان است!
یتس با این شوخی به ضمیمه‌ی یک ایموجی چشمک کپشن خود را به پایان برده بود. طرفداران او نیز در کامنت‌ها به این شوخی دامن زدند.

واکنش کاربران به مدل موی دوریان یتس

مدل موی مولت که در دهه هشتاد به‌شدت محبوب بود پس از آن به‌طور کامل از رواج افتاد و تبدیل به عنصری ثابت در شوخی‌های مرتبط با مدل مو شد. کاربران نیز نتوانستند از بیان این شوخی‌ها خودداری کنند:
- مدل موی مولت: یک امتیاز اضافی روی تابلوی امتیازات! - تو در بخش مدل مو لی هنی را شکست دادی! - اول خیال کردم عکس بو فرانسیس (بدنساز زن استرالیایی) است! - عاشق مدل مویت هستم!
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...