ایونتی پر ستاره و به یادماندنی ؛ رسلمنیا 39 در حضور جان سینا ، راک و استون کولد !

فردا مهم ترین رویداد کشتی کج تحت عنوان رسلمنیا 39 با حضور ستارگانی چون رومن رینز، کودی رودز، مت ریدل، ای جی استایلز، شین سوک ناکامورا، بیگ ای و الکسا بلیس برگزار خواهد شد.
کدخبر (160469) | 11 فروردین 1402 | ساعت 20:31
0 633
ایونتی پر ستاره و به یادماندنی ؛ رسلمنیا 39 در حضور جان سینا ، راک و استون کولد !
فردا مهم ترین رویداد کشتی کج تحت عنوان رسلمنیا 39 با حضور ستارگانی چون رومن رینز، کودی رودز، مت ریدل، ای جی استایلز، شین سوک ناکامورا، بیگ ای و الکسا بلیس برگزار خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، تنها یک روز با رسلمنیا بزرگترین ایونت کشتی کج فاصله داریم. هواداران منتظر سورپرایزهای ویژه ای برای این ایونت هستند و امیدوارند که تعدادی از اسطوره های کشتی کج دوباره در این ایونت کشتی بگیرند. این ایونت، دوازدهم و سیزدهم فروردین برگزار خواهد شد. رسلمنیا 39 در حضور جان سینا ، راک و استون کولد ! یکی از برجسته ترین چهره های WWE که بسیاری انتظار بازگشت او را می‌کشند، رندی اورتون است. گانگرل از دیگران کشتی گیران معروفی است که ممکن است در رسلمنیا 39 حضور داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که گانگرل بخشی از بازگشت اج خواهد بود. گزارش ها نشان می‌دهند که علاوه بر کشتی گیرانی که نام برده شد، WWE برنامه ریزی کرده که تماشاگران شاهد بازگشت استون کولد استیو آستین و راک در رسلمنیا 39 باشند. استون کولد استیو آستین ممکن است در بخش هایی از این ایونت حضور داشته باشد. راک نیز ممکن است در کشتی رومین رینز قهرمان کمربند Universal و حریفش حضور پیدا کند.

در کشتی کج رسلمانیا 39 چه خبر است؟

در کنار تمام این شایعات و صحبت های مختلف، دیو ملتزر از Wrestling Observer اظهار کرده که بسیاری از فوق ستاره های WWE که مدت طولانی از میادین دور بوده اند، ممکن است در این ایونت حضور پیدا کنند. از این فوق ستاره ها می‌توان به مت ریدل، ای جی استایلز، شین سوک ناکامورا، بیگ ای و الکسا بلیس اشاره کرد. ملترز گفت:
کشتی گیران زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف مثل جراحت و صدمات از میادین دور بوده اند و ممکن است که در رسلمنیا 39 دوباره به رینگ کشتی باز گردند. از چنین فوق ستاره هایی می‌توان به مت ریدل، ای جی استایلز، شین سوک ناکامورا و بیگ ای اشاره کرد. همچنین این موضوع تایید شده که رندی اورتون در این ایونت حضور خواهد داشت.

رسلمنیا چه چیزی برای هواداران خود در نظر گرفته است؟

WWE کشتی های هیجان انگیزی را برای رسلمنیا 39 در نظر گرفته است. این سازمان تا کنون 13 کشتی را برای این ایونت دو شبه اعلام کرده است. هواداران ستاره های پرطرفدارای را در این ایونت مشاهده خواهند کرد. جان سینا، براک لزنر، بکی لینچ، ری ریپلی و بیانکا بلر فوق ستارگانی هستند که در بخش The Show of Shows حضور پیدا خواهند کرد. با این حال تمام توجهات روی کشتی اصلی خواهد بود. کشتی اصلی بین رومن رینز و کودی رودز خواهد بود. رسلمنیا 39 در حضور جان سینا ، راک و استون کولد ! دایموند دالاس پیج کشتی گیر کهنه کار WWE نظر خود را در رابطه با مهم ترین کشتی این ایونت اظهار کرده و از آن به عنوان کشتی «میراث خانواده ها» یاد کرده است. او گفت:
این کشتی در واقع بین میراث یک خانواده و میراث خانواده ای دیگر است! بسیاری دوست دارند که کودی رودز پیروز شود، چراکه او با این پیروزی نه فقط خودش، بلکه پدرش، خانواده اش و میراثش را پیروز کرده است. این یکی از جذاب ترین دیدگاه های شخصی است که یک کشتی گیر می‌تواند برای خود در نظر داشته باشد و این موضوع به ندرت در این ورزش پیش می‌آید.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...