ساپینتو: مثل یک خانواده هستیم ؛ حق استقلال حذف از آسیا نیست

ریکاردو ساپینتو علی رغم پیروزی مقابل ذوب آهن با چهره ای درهم در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کدخبر (160491) | 11 فروردین 1402 | ساعت 18:58
0 62
ساپینتو: مثل یک خانواده هستیم ؛ حق استقلال حذف از آسیا نیست
ریکاردو ساپینتو علی رغم پیروزی مقابل ذوب آهن با چهره ای درهم در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سرخ نیوز، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار داشت:

یک بازی فوق العاده خوب دیگر از تیم ما شاهد بودیم. در همه دقایق بازی حریف را کنترل کردیم و مستحق گل های بیشتری بودیم.دوباره می گویم خیلی به تیمم افتخار می کنم مهم بود که بازی اول در سال جدید را ببریم برای خودمان و هواداران مان که فوق العاده ما را حمایت کردند.
ببینید: خلاصه بازی استقلال ۲ ذوب آهن ۰

وی افزود:

فکر می کنم ۴ سال است که در اولین مسابقه سال جدید استقلال برنده نشده بود و  می دانستیم چقدر این بازی اهمیت دارد و بسیار بسیار خوشحالم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه در بدترین شرایط این تیم برنده شد و خود شما هم مطالبات زیادی دارید که پرداخت نشده گفت:

در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم مشکلات زیادی داریم ولی ما باهم هستیم و مثل خانواده هستیم و خیلی خانواده قوی هستیم و عاشق بردن هستیم و تا اخر برای قهرمانی می جنگیم برای قهرمانی با اخرین قدرتی که داریم. به بازیکنانم افتخار می کنم و آنها فوق العاده هستند مثل هواداران مان. این مسیر درستی است که طی می کنیم.

ساپینتو در مورد اینکه استقلال با سه رمز پیروز شد اول هواداران و اینکه در تعطیلات در تیم باقی ماندید و اجازه ورود حاشیه ها را ندادید، اظهار داشت:

بله از تجربیات گذشته یاد گرفتیم می دانیم که در گذشته خیلی سختی کشیدیم بخاطر توقف لیگ در جام جهانی که ما در شرایط فوق العاده ای بودیم ولی با همه مشکلاتی که داریم و روزهایی بود که بازی ها برگزار نمی شد و سخت بود که به شرایط بازی برگردیم یکسری مسابقات بود که عدالت رعایت نشد بازیکنان مصدوم و محروم داشتیم و بازیکنانی که در توقف لیگ در شرایط خوبی نبودند اما فکر می کنم در این شرایط نمی توانستیم آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان را حفظ کنیم آسان نبود با تمام چیزهای که اطراف تیم بود سعی کردیم تیم را متمرکز نگه داریم بسیار بسیار سخت است. قبلا هم سخت بود اما با ذهنیت برنده و اتحادی که داریم همه چیز برای من و ما راحت تر می شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه همه چیز برای تیم شما خوب بود اما مدیران باشگاه در ورزشگاه نبودند و برخلاف مدیران حریف و همین طور در مورد حذف احتمالی استقلال خبر جدیدی شده است یا نه گفت:

شما باید از آنها  سوال کنید اگر برای حمایت نیامدند من از آنها ناراحتم من کسی را ندیدم اما شما باید از آنها سوال کنید. در مورد حذف احتمالی استقلال قبلا صحبت کردم و اگر این اتفاق رخ بدهد یک نا امیدی بزرگ برای همه است. باشگاه ما استحقاق حذف از آسیا را ندارد.

ساپینتو در مورد نقش قائدی در برد استقلال عنوان کرد:

قائدی در شرایط فوق العاده ای است خیلی سخت کار کرد که به تیم ملی برسد به آن باور داشت بازیکنان دیگری از تیم ما انتظار حضور در تیم ملی را داشتند. قائدی با تمرکز بازی می کند بلکه همه بازیکنان ما در شرایط فوق العاده ای هستند و  بازیکنان خوبی داریم که می توانند فرصت حضور در تیم ملی را دارند. مثل آرش، عارف، سعید مهری، جلالی، بازیکنان زیادی داریم که می توانند به تیم ملی برگردند که امیدوارم در آینده چنین فرصتی داشته باشند.

سرمربی استقلال در مورد پرتاب های بلند محمدی بازیکن ذوب آهن گفت:

روی این پرتاب ها کار کرده بودیم و دو گل هم از این طریق زده بودند را دیدیم اولین موقعیتی که در بازی امشب داشتند روی آن صحنه تمرکز نداشتیم گفته بودم که او می تواند ۶۰ متر اوت را پرتاب کند. لحظه خطرناکی است ولی شرایط ما در آن لحظات خوب بود. البته ذوب آهن روی این پرتاب ها دو گل زده بود.

ساپینتو در مورد اینکه اگر استقلال از آسیا حذف شود این روند خوب تیم تاثیر دارد یا نه گفت:

باید بایستیم و ببینیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه با وجود برد خوب چهره شما گرفته و ناراحت است اما در گذشته بعد از مساوی هم بشاش بودید، گفت:

این شغل برای همه مربیان خیلی سخت است ما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتیم در شروع که بازیکنان و ما انتظارش را نداشتیم و برخی نتایچ که استحقاق بیشتری داشتیم یادتان نرود ما یازده امتیاز استحقاق بیشتر داشتیم مقابل خیلی چیزها جنگیدیم و باید به باوری که داریم و اتحادی که داریم ادامه بدهیم چون انتظارات زیادی از ماست که موفق شویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...