نساجی 1 - گل گهر 2 / ناکامی شاگردان مطهری در خانه

بازی نساجی و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس با برد شاگردان سعید الهویی همراه شد.
کدخبر (160390) | 11 فروردین 1402 | ساعت 18:04
0 146
نساجی 1 - گل گهر 2 / ناکامی شاگردان مطهری در خانه
بازی نساجی و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس با برد شاگردان سعید الهویی همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، در چارچوب دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس ، بازی نساجی مقابل گل گهر با پیروزی 2-1 تیم سیرجانی به اتمام رسید.

اطلاعات بازی نساجی گل گهر

جمعه 11 فروردین / ساعت 19:30 / استادیوم شهید وطنی

تیم داوری بازی نساجی مقابل گل گهر سیرجان

تیم داوری: امیر ایار، یوسف مغروری، مجتبی غریب و میثم صفاری/ ناظر: ابوطالب طاهریان نساجی 1 - گل گهر 2 / ناکامی شاگردان مطهری در خانه

ترکیب نساجی و گل گهر

نساجی حمید مطهری در حالی وارد زمین شد که در دو بازی آخر یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود. شاگردان سعید الهویی اما شرایط خوبی داشتند و در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر خلیج فارس ، پیروز شده بودند.

ترکیب نساجی مقابل گل گهر

ترکیب تیم فوتبال نساجی مقابل گل گهر به شرح زیر اعلام شد:
  • علیرضا حقیقی
  • محمدرضا مهدی‌زاده
  • امیرمهدی جانملکی
  • احسان قهاری (۷۲-آداما نیان)
  • علی شجاعی
  • مهرداد عبدی
  • علی داوران (۴۶- محمد عباسی)
  • ایوب کلانتری
  • رضا جعفری
  • فرزاد زامهران (۶۴- سید احمد موسوی)
  • کریم اسلامی
شماتیک ترکیب نساجی مقابل گل گهر

ترکیب گل گهر مقابل نساجی

ترکیب تیم گل گهر مقابل نساجی به شرح زیر اعلام شد:
  • محسن فروزان
  • امیر جعفری (۶۰- شایان مصلح)
  • مهدی تیکدری (۴۰- بهنام برزای)
  • مهران گلزاری
  • آرمین سهرابیان
  • امین پورعلی
  • محمد خدابنده‌لو
  • محمدرضا حسینی
  • رضا شکاری (۷۲-اریک بایناما)
  • علی اصغر آشوری (۷۲-علیرضا علیزاده)
  • محمد امین قاسمی نژاد (۴۶- مرتضی تبریزی)
شماتیک ترکیب گل گهر مقابل نساجی

خط زمان بازی گل گهر و نساجی

دقیقه ۴: اولین فرصت بازی توسط گل‌گهر خلق شد که حقیقی توپ را مهار کرد. دقیقه 6: نساجی صفر- گل گهر یک (محمدرضا حسینی): شوت زیبای محمدرضا حسینی با پای چپ از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک افقی دروازه حقیقی وارد دروازه شد تا گل‌گهر با یک گل زیبا خیلی زود پیش بیفتد. دقیقه ۲۲: ضربه زامهران توسط مدافع گل‌گهر برگشت داده شد اما اهضای نساجی اعتقاد به خطای هند داشتند. دقیقه ۳۳: فرصت خطرناک گل‌گهر با تعلل مهاجم این تیم برگشت داده شد اما این بار گل گهری‌ها معتقد بودند مدافع نساجی با دست توپ را دور کرده است‌. دقیقه ۳+۴۵: ضربه فنی و آرام شکاری به خوبی توسط حقیقی جمع شد. دقیقه ۴+۴۵: شوت فنی و محکم ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت. دقیقه ۴۶: فرصت خطرناک برای گل‌گهر به دست آمد و رضا شکاری موقعیت تک به تک را خراب کرد. دقیقه ۵۲: سانتر رضا شکاری پس از برخورد به پای مدافع نساجی به تیرک دروازه حقیقی برخورد کرد و سپس دور شد. دقیقه ۵۸: مرضی تبریزی روی پاس خدابنده‌لو موقعیت خوبی پیدا کرد اما حقیقی توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه ۷۳: آداما نیان در شرایط عالی صاحب توپ شد اما با ضربه‌ای بد و عجیب توپ را خراب کرد تا بازی در این دقیقه به تساوی کشیده نشود. دقیقه 80: نساجی صفر- گل‌گهر دو (محمد خدابنده‌لو): مرتضی تبریزی یک پاس در عرض به پشت محوطه داد و محمد خدابنده‌لو در شرایطی که هیچ مدافعی مزاحمش نبود با شوت محکم و دقیق از پشت محوطه گل زد و برای بار دوم حقیقی تسلیم شد. دقیقه ۸۴: شوت خطرناک محمد عباسی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت. دقیقه ۸۵: سانتر بلند بازیکن نساجی به زعم داور به دست آرمین سهرابیان خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دقیقه 87: نساجی یک - گل‌گهر سیرجان دو (مهرداد عبدی): عبدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به سمت راست دروازه گل‌گهر فرستاد؛ محسن فروزان خلاف جهت ضربه شیرجه زده بود تا دروازه گل‌گهر فرو بریزد. نتیجه بازی نساجی مقابل گل گهر

نتیجه بازی گل گهر مقابل نساجی

نتیجه بازی گل گهر و نساجی ، پیروزی دو بر یک شاگردان سعید الهویی بود.

خلاصه بازی نساجی و گل گهر

ببینید: خلاصه بازی نساجی مازندران 1 گل گهر سیرجان 2

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان گل گهر و نساجی

نشست خبری حمید مطهری:

"شروع صحبت‌های من فقط با خداداد افشاریان است. نساجی از لحاظ هوادار و قدمت جزء پنج تیم برتر است اما برای افشاریان متاسف هستم که داوری برای ما می‌گذارد که اصلا او را ندیده‌ام و وضعیت گروه داوری به این شکل است. گل اول گل‌گهر خطا بود و بازیکن حریف پایش را روی سر رضا جعفری آورد. آفساید را می‌برد بالا و سپس پایین می‌آورد‌. نمی‌دانم درمورد گروه داوری چه بگویم؟

مگر نساجی آزمایشگاه است؟ آقای افشاریان به داورانت کاری ندارم. با خودت صحبت می‌کنم. همیشه برای بازی‌های ما از این داورها می‌گذاری. تیم من کم از داوری آسیب دیده که بازهم گروه داوری خام و بی‌تجربه می‌گذاری؟ واقعا ایار عیارش را نشان داد."


نشست خبری سعید الهویی:

بازهم سال جدید را با قبولی طاعات و عبادات تبریک می‌گویم. قبل از همه باید ۲ تقدیر و تشکر کنم‌. اول از همه از امیر قلعه‌نویی و این برد را از طرف تیم به او تقدیم می‌کنم. این تیم پس از ۲ سال و نیم هنوز تفکر قلعه‌نویی همراهش است زیرا او اساس گل‌گهر را تشکیل داده است. باشگاه، بازیکنان و کادری که می‌خواهیم کار را تا آخر فصل پیش ببریم، براساس همان نگاه، تفکر و مدل بازی پیش می‌رویم.

شرایط جوی، زمین و تیم نساجی که امروز دیدیم و بازی قبلی خانگی این تیم را هم دیدیم، بسیار سخت بود که یک تیم بتواند در قائمشهر مقابل نساجی فوتبال بازی کرده و با به دست آوردن موقعیت‌های باکیفیت زیاد، ۳ امتیاز را کسب کند. واقعا بچه ها از جان مایه گذاشتند، خیلی خوب دویدند و خیلی خوب برنامه‌های تاکتیکی مدنظر را با شجاعت و تمرکز صد در صد انجام دادند.

اینجا از بازیکنان تشکر می‌کنم زیرا تنها چیزی که از تیم می‌خواهیم مسئولیت‌پذیری است و امروز به جز چند صحنه کوچک، این مسئولیت پذیری را دیدیم. امیدوارم این روند را بتوانیم تا پایان فصل ادامه بدهیم. بازی از لحاط فنی جذاب بود به این دلیل که همانقدر که که ما تیمی تهاجمی هستیم و اولویت‌مان هم ایجاد موقعیت گلزنی و بازی هجومی است، نساجی هم فوتبال تهاجمی بازی می‌کند و جزء معدود تیم‌های لیگ است که اولویت فوتبال هجومی دارد. به همین دلیل می‌توانستیم موقعیت خلق کنیم و حتی در ضد حملات موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کنیم‌. این به دلیل کیفیت و رویکرد تهاجمی نساجی بود. بچه‌ها از دقیقه ۳۰ نیمه اول تا دقیقه ۶۰ مقداری توپ‌ها را خیلی ساده جلوی زمین از دست می‌دادند. نتوانستیم از موقعیت‌های ۳ به ۳ و ۴به ۴ استفاده کنیم و شاید مقداری هم بازی میتوانست با یک یا ۳ اتفاق بازگردد و ما جریمه شویم اما خدا را شکر شرایط به شکلی پیش رفت که منجر با پیروزی گل‌گهر شد. بازهم به نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم هواداران این تیم همیشه حالشان خوب باشد و روزهای خوبی داشته باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...