گزارش بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان / دبل سرخ ها مقابل مس

بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در چارچوب دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.
کدخبر (160354) | 11 فروردین 1402 | ساعت 18:02
0 104
گزارش بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان / دبل سرخ ها مقابل مس
بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در چارچوب دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس ایران در حالی به عنوان میهمان مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که بعد از شکست مقابل سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر خلیج فارس سقوط کرده و ناگریز به کسب پیروزی در این بازی بود.

بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

بازی پرسپوایس مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و مس رفسنجان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان طبق برنامه اعلام شده جمعه 11 فروردین 1402 از ساعت 21:30 بود.

ورزشگاه بازی سپاهان مقابل مس رفسنجان

بازی مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس و  مس رفسنجان

داور: امیر عرب‌براقی/ کمک‌ها: علیرضا مرادی و محمدجواد مداح؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: حسین نجاتی

مس رفسنجان

شاگردان محمد ربیعی با کسب 37 امتیاز از 22 بازی در میانه های جدول حضور دارند و گرچه در ظاهر عملکرد چندان بدی نداشته اند اما با توجه به نقل و انتقالات پر سر و صدا نتوانسته اند انتظارات را برآورده سازند.

ترکیب مس رفسنجان مقابل پرسپولیس

ترکیب مس رفسنجان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ حامد لک، ایمان سلیمی(۸۱- محمدحسین کریم زاده)، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی(۶۸- فرشید باقری)، سید مهدی حسینی، محمدمهدی محبی (34-شاهین توکلی) ، فراز امامعلی(۸۱-امید لطیفی) و شیمبا(۶۸- محسن آذرباد).

شماتیک ترکیب مس رفسنجان مقابل پرسپولیسپرسپولیس

تیم پرسپولیس در حال حاضر و تا پایان هفته بیست و سوم لیگ با ۴۵ امتیاز از 23 بازی و 4 امتیاز فاصله نسبت به سپاهان صدرنشین در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. با این حساب و بعد از باخت تلخ مقابل تیم ژوزه مورایس در آزادی ، سرخپوشان عملا چاره ای جز جنگیدن و امید به از دست دادن امتیاز توسط سپاهان و استقلال ندارند.

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی(۸۵- امید عالیشاه)، مهدی ترابی، محمد عمری (2+90 - فرشاد فرجی) و مهدی عبدی(۸۵- شیخ دیاباته)

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجانخط زمان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان

دقیقه 1: شوت ناگهانی مهاجم پرسپولیس با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه مس رفسنجان رد شد. دقیقه ۲۵: مهدی عبدی در موقعیت عالی و تک به تک صاحب توپ شد و رامتین سلیمان زاده روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد. داور ابتدا خطای پشت محوطه را گرفت اما با مشورت با کمک خود نقطه پنالتی را نشان داد و سلیمان زاده نیز با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. دقیقه ۴۱: شیمبا دروازه بیرو را باز کرد اما کمک داور پیش از آن آفساید گرفته بود. دقیقه ۵۳: فرصت خوب برای پرسپولیس با حرکت محمد عمری به دست آمد که لک سیو خوبی داشت و در برگشت توپ به پای اسماعیلی‌فر خورد و دور شد. دقیقه ۵۷: موقعیت مس با پاس امامعلی و ضربه شیمبا نفسگیر از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۵۸: شوت خطرناک و زمینی ترابی از پشت محوطه درحالی که کاری از لک هم بر نمی‌آمد از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت‌. دقیقه ۸۶: فرصت خطرناک برای مس که امید لطیفی نتوانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و نفس در سینه پرسپولیسی‌ها در این صحنه حبس شد.

شرح گل:

دقیقه ۳۰- گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس از روی نقطه پنالی: مدافع گرجستانی و پنالتی‌زن اول سرخ‌ها پشت توپ ایستاد و بسیار مسلط توپ را به سمت چپ خودش زد و حامد لک نیز درحالی‌که فریب خورده بود خلاف جهت پرید تا دروازه مس باز شود (ویدئو).

نتیجه بازی پرسپولیس مس رفسنجانکارت زرد:

پرسپولیس: مهدی عبدی(6) - میلاد سرلک (28)- سروش رفیعی (79) مس رفسنجان: حامد لک (26) - مهرداد رضایی (28)

کارت قرمز:

مس رفسنجان: رامتین سلیمان زاده (25)

حواشی بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:

* حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان و سابق پرسپولیس پس از یک جلسه محرومیت دوباره به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشته است. * مرتضی پورعلی‌گنجی بازهم بخاطر آسیب دیدگی دور از فهرست نفرات پرسپولیس است. * پرسپولیس با چند تغییر هواداران خود را سورپرایز کرد که مهم‌ترین آن بازگشت سروش رفیعی و مهدی عبدی پس از مدت‌ها به ترکیب بود. * حامد لک و علیرضا بیرانوند، گلرهای مس رفسنجان و پرسپولیس قبل از شروع بازی به شدت از سوی هواداران تیم‌های خود مورد تشویق قرار گرفتند و حتی پرسپولیسی‌ها نیز حامد لک را تشویق کردند. * عیسی آل کثیر تنها بازیکن پرسپولیس بود که حین گرم کردن بازیکنان کاملا روی نیمکت بود. * افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس بارها از سوی تماشاگران پشت دروازه مورد تشویق قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. * یحیی گل محمدی هم ثانیه‌هایی پس از شروع مسابقه درگیر عکس گرفتن با تعدادی از اصحاب رسانه رفسنجان بود. * سرمربیان دو تیم حین برخورد با یکدیگر خوش و بش گرمی باهم داشتند و با یکدیگر شوخی کردند.
*مهدی عبدی که مدتها دور از ترکیب اصلی بود در اولین بازی ۱۴۰۲ پرسپولیس یک پنالتی و اخراجی به سود تیمش گرفت.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان ، پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مس رفسنجان

برای دیدن خلاصه بازی مس رفسنجان 0 پرسپولیس 1 کلیک کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...