اندرو تیت از زندان آزاد شد / حکم جدید برای چهره جنجالی

اندرو تیت اینفلوئنسر پر سر و صدا و چهره جنجالی فضای جمعه شب از زندان آزاد شد، هر چند وی تا 30 روز دیگر در حبس خانگی خواهد بود.
کدخبر (160620) | 11 فروردین 1402 | ساعت 23:41
0 436
اندرو تیت از زندان آزاد شد / حکم جدید برای چهره جنجالی
اندرو تیت اینفلوئنسر پر سر و صدا و چهره جنجالی فضای جمعه شب از زندان آزاد شد، هر چند وی تا 30 روز دیگر در حبس خانگی خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت که پیشتر با فعالیت در ورزش کیک بوکسینگ شناخته می شد این روزها یکی از چهره های جنجالی در فضای مجازی است. او که با اظهارنظرهای تحقیرآمیز علیه زنان شناخته می‌شود 29 دسامبر 2022 (8 دی 1401) به همراه برادرش تریستیان در رومانی بازداشت شد و از آن زمان به دفعات درخواست آزادی کرده بود، درخواستی که برخلاف دفعات قبلی، نیمه شب جمعه 31 مارس (11 فروردین) به وقت بخارست با موافقت دادگاه، به حبس خانگی به مدت 30 روز دیگر تبدیل شد. تریستان تیت هنگام خروج از زندان به خبرنگاران گفت:

قضات امروز تصمیم درستی گرفتند.
این دو برادر سپس از میان جمعیت به سمت ماشینی با شیشه‌های دودی حرکت کردند. این در حالی بود که هواداران شعار «Top-G, Top-G» را سر می‌دادند، لقبی که طرفداران اندرو تیت او را با آن خطاب قرار می دهند.

تحقیقات در رابطه با اندرو تیت ادامه دارد

تحقیقات پلیس رومانی درباره اندرو تیت از سال گذشته میلادی در رابطه با قاچاق انسان و تجاوز به عنف آغاز شده بود. اندرو تیت و برادرش تریستان چندین ماه تحت تعقیب پلیس بودند اما بعدها ماموران ردپای این دو در رومانی را گم کردند تا اینکه ویدیویی از اندرو در یوتیوب پخش شد و با همین سرنخ توانستند آنها را دستگیر کنند. اندرو تیت و برادرش به جرایمی چون تجاوز جنسی، قاچاق انسان، پولشویی و تشکیل یک سازمان جنایی متهم هستند. از زمان دستگیری اندرو تیت، تلاش وکلای وی برای آزاد کردن وی شروع شده بود و در نهایت وی روز گذشته با یک درجه تخفیف به حبس خانگی رفت، هر چند تحقیقات درباره جرایم وی ادامه دارد. این در حالی است که پیش از این شایعاتی در رابطه با تلاش وی برای رشوه دادن به مراجع قانونی رومانیایی منتشر شده بود. گفتنی است در هفته های اخیر گزارش هایی در رابطه با بیماری احتمالی اندرو تیت و ابتلای وی به سرطان ریه منتشر شده بود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...