اعتراف پاتریس اورا: داشتم گری نویل را می کشتم!

پاتریس اورا فاش کرد علی رغم رابطه خوبش با گری نویل در منچستریونایتد، یکبار نزدیک بود او را به کام مرگ بکشاند.
کدخبر (160660) | 12 فروردین 1402 | ساعت 09:11
0 157
اعتراف پاتریس اورا: داشتم گری نویل را می کشتم!
پاتریس اورا فاش کرد علی رغم رابطه خوبش با گری نویل در منچستریونایتد، یکبار نزدیک بود او را به کام مرگ بکشاند.

به گزارش سرخ نیوز، پاتریس اورا، مدافع چپ سابق فوتبال فرانسه بین سال های 2006 تا 2014 به مدت هشت سال و نیم در منچستریونایتد حضور داشت و حدود 400 بازی برای این تیم انجام داد. او بعد از یک شروع سخت توانست به اسطوره شیاطین سرخ تبدیل شده و همراه با این تیم 5 قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ کسب کند. اورا در کانال یوتیوب خود به خاطره ای جالب از آن دوران اشاره کرد که به شدت مورد توجه رسانه ای انگلیس قرار گرفته است. اورا با این جمله خاطره جالب خود را شروع کرد:

"می خواهم با شما صادق باشم! نزدیک بود گری نویل را بکشم. می خواستم توپ را بگیرم که نویل تکل زد و هر دو روی زمین افتادیم. ما دو تا روی زمین داشتیم به هم نگاه می کردیم.
اعتراف پاتریس اورا: داشتم گری نویل را می کشتم! او ادامه داد:
"به گری گفتم نمی خواهی معذرت خواهی کنی که او جواب داد: «خفه شو!» این جواب او مرا به خیابان ها برگرداند! آهی کشیدم، بلند شدم، ساق پایم را تمیز کردم و گفتم بازی ادامه دارد. کمی بعد گری می خواست توپ را با سینه کنترل کند که با دو پا به سمت او هجوم برده و نقش بر زمینش کردم. فرگوسن خیلی سریع تمرین را متوقف کرد و داد که «دیوانه شدی؟! امکان داشت او را بکشی» من هم جواب دادم که دفعه بعد حتما عذرخواهی می کند!"
با این وجود اما اورا تاکید کرد که رابطه خوبی با گری نویل در دوران حضورش در منچستریونایتد داشته است. او تاکید کرد که نویل حتی در روزهای نخست به او کمک کرده بود تا در انگلیس خانه ای برای خود پیدا کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...